Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 28 September 2008

TANGGUH PEMILIHAN : MT PERLU JELASKAN – U.Malayau

SUNGAI PETANI 27 Sept. - Pergerakan Puteri UMNO Kedah meminta Majlis Tertinggi (MT) menjelaskan secara mendalam rasional menangguhkan pemilihan parti Disember ini kepada Mac depan.

Ketuanya, Shahanim Mohd. Yusof, 35, berkata, MT perlu berbuat demikian bagi mengelakkan kekeliruan yang timbul di kalangan ahli-ahli khususnya di peringkat akar umbi.


kah kah kah…. cam mana tuan puteri lindungan bulan ni tak faham –faham….berat sangat ke nak fikir…. kah kah kah….ini projek madey… dia nak dolah belah… nak naikkan najib…. lepas tu korban kan dolah… korbankan ku li… korbankan mohidin…..kah kah kah….. baru boleh anak dia naik…. Susah ke nak fikir hal ini… minah ni lulusan sintok ke?.... kah kah kah



4 ulasan:

p.kuatkuat berkata...

ini puteri lulusan maktab gunung ledang yang kini tak nak duduk kat gunung lagi,nak duduk kat sawah pulak,,,, ka,ka,ka,,,,

radioroom berkata...

Salam Bro,

Shahanim ni mana ada mengaji Sintok, dia cuma mengaji kat Sekolah Teknik Alor Setar, Kedah.(Tingkatan empat dan Lima B2, sebelah kelas aku la tu!)

SPM pun pangkat 2 saja, sebab asik dok bercinta dgn budak Langkawi, terus kantoi SPM hahahahaha.

Jadi kerani Maybank Sg Petani pun boleh jadi ahli politik ka? Hebat Puteri Ameno ni!

Projek kat Merbok tu apa dah jadi? Banyak mana duit dia makan dgn menteri besaq kedah yg dulu?

Apa la hang Shahanim, buat malu budak sekolah teknik saja! Ramai sahabat kita yg dah berjaya tau tak?

Wassalam.

Farouk berkata...

Bagi saya, adalah tidak menjadi kesalahan jika kita memberi pendapat atas apa yang kita rasa tidak puas hati atau kurang senang walaupun keputusan itu dibuat oleh orang atasan atau dalam situasi ini, MT UMNO. Tindakan penangguhan ini memang menimbulkan seribu pertanyaan bukan sahaja di kalangan rakyat malah dikalangan pemimpin di dalam UMNO sendiri. Bila dah jadi macam ni, pihak pembangkang pula akan mengambil kesempatan atas hal ini tapi selalunya akan ditambah perencah dan penyedap supaya isu ini lebih membuat rakyat membuta spekulasi buruk terhadap UMNO...

tayar pancit berkata...

weii kawan-kawan...farouk ni lagi mangkuk dari shahanim tu...dia ni lagi tak leh nak pikir...lepas tu dok berlagak sempoi...hentikanlah cerita UMNO hang tu mangkuk oii...