Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 21 September 2008

TAMBAT SEMULA RINGGIT – DR M


SINTOK 20 Sept. - Tun Dr. Mahathir Mohamad mencadangkan supaya sistem tambatan ringgit dilaksanakan semula bagi mengurangkan impak kejatuhan nilai dolar Amerika Syarikat (AS) terhadap mata wang negara.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pemberita selepas menyampaikan ucaptama pada Seminar Pembangunan Institut Pengajian Tinggi Peringkat Kebangsaan di Executive Development Centre (EDC), Universiti Utara SINTOK Malaysia di sini hari ini.

kah kah kah…. sintok…. sintok… apa punya tuuuur ….kah kah kah

ni kang kong mana pulak ni…. kah kah kah…. nak tambat nak suruh panjat kelapa ke...….kah kah kah…. sintok sintok…. kardi kat mana …. kah kah kah

kardi kemana kau hilang membisu….kah kah kah



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang aku tau Sintok buat shampoo rambut bagus... hilang kelemumur wakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Kenapa nak tambat ringgit? Kena tambat harga petrol pada RM1.97 sekarang kerana harga petrol global dah banyak turun. Harga petrol sepatutnya turun cepat seperti mana harganya dulu naik cepat. Kos hidup sudah memberi tekanan kpd banyak rakyat.

@zk@m berkata...

nak turun cmana harga petrol, mesyuarat "4 jam" tuh xbuat lagi.hehehhe..... kan duk bz tukar portfolio...

jepturbo berkata...

turunkan "MINYAK" SEKARANG... HARGA MINYAK DUNIA JAUH LEBIH MURAH BERBANDING SEBELUM KENAIKAN YANG LEPAS..!!!!

Mahadey Nyanyuk berkata...

Tepat sekali.

Main tambat-tambat ringgit ni bukan strategi yang akan berjaya setiap kali, skit skit nak tambat, skit skit nak tambat.

Baik tambat harga minyak!

Tanpa Nama berkata...

kalau panjat kelapa bukan kang kong tapi king kong. Maharaja king kong!

hj own berkata...

aku ada sorang kawan dari kaum india.dia bagitau sekarang ni susah sikit nak cari makan kerja pun kurang..utang pun masih banyak umah la...keta la....anak2sekolah la..barang2 keperluan pun mahal2. menurut cerita dia kalau sekiranya dia mati lepas tu tuhan hendak hidupkan dia semula.. dia tak mau jadi manusia dah...saya tanya dia nak jadi apa pulak..dia kata jadi burung pun tak pa...tak payah pikir pasal minyak naik ka,bank cari ka,peralihan kuasa ka... ha ..ha .ha ...saya cuma senyum saja...agaknya dia nak marah paklah kot...he he he

berus sabut berkata...

hmmm betol la kata macha tuh..

aku kalau diberi pilihan aku nak jadi plaza tol. leh kutip duit rakyat bebanyak! :)

kah kah kah

CERITA BONUS CNI berkata...

ok tu..iye ke..betul ke..

coalminecanary berkata...

Apo tambek2, ingat lombu ko?