Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 21 September 2008

POLITIK ANWAR BAHAYA – MUHAMMAD TAIB


KUALA LUMPUR: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, memainkan sentimen amat berbahaya dengan menimbulkan pelbagai isu berbentuk spekulasi seolah-olah melakukan 'tawar-menawar' dengan masyarakat Cina dan India untuk meraih simpati bagi mencapai impiannya untuk berkuasa.

Ketua Penerangan Umno, Tan Sri Muhammad Muhd Taib, berkata Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu menimbulkan lepas satu isu satu isu lain, macam dalam drama, plot demi plot, sedangkan semua itu hanya spekulasi politik.

kah kah kah…… mi ni spik no inglish…..mi no pil pom...mi andestand no inglish.....kah kah kah

pooorah laaaa mat kelentong…. cuba cerita sikit dari mana duit dua beg tu datang…… jual ganja ke? jual roti canaai ...….. kah kah kah

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam Tuan,

Berani kau ngutuk orang?
Tak takut ngan mat ISA ker?

Semua orang dah tau mat ISA tu ZALIM n KEJAM.

Salamat berbuka, selamat bayar zakat fitrah dan selamat hari raya.

Kawan dari BP Johor.

bumilangit berkata...

brader,

jual maruah

Tanpa Nama berkata...

Bro Hisham...

Jual tanah orang melayu,, jual AP..jual pink form,,..Alibaaba kontrak melayu...baru kito cepat kayoo....

Garabolie

Tanpa Nama berkata...

hai yah, hai yen, apa ini m2m taik tengah cakaplah, ingerris cakap talk 3 talk 4, selalu bising macam itu tong kosong 2 batu, ini pangill olang boloh lotak tak bolih pakai hoh.

Tanpa Nama berkata...

bila la bapak menteri ni nak sedar...gila kuasa dan wang ringgit jer!...syabas bro...kritikan yang dapat menyedarkan rakyat....

Farouk berkata...

Memang la politik Anwar tu bahaya. Kalau nak tau Anwar ni jenis bermuka-muka. Dengan orang ni beliau cakap lain. Dengan orang tu, beliau cakap lain pula. Dalam membentuk kerajaan Pakatan, tak mustahil Anwar akan memberi janji yang berlainan kepada PAS, DAP. Sebab itulah politik Anwar dikatakan politik yang bahaya...

Tanpa Nama berkata...

Dah tentu Kocek Anwar kembong kalau jadi PM.

.....ha... ha...

tiub keretapi berkata...

Cara Anwar memang macam tu, dekat orang ni dia tawar ini, dekat orang tu dia cakap lain pulak. Sampai masa semua pun tak dapat, semua kena tipu.