Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 21 September 2008

TINDAKAN MEMBAWA MUDARAT – Utusan Melayau


KUALA LUMPUR 20 Sept. Ahli akademik bimbang sebarang campur tangan Amerika Syarikat (AS) termasuk menerusi Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim akan memudahkan mereka mengawal negara ini.

Pensyarah Hubungan Antarabangsa Universiti Utara Malaysia (UUM), Prof. Madya Dr. Ahmad Faiz Hamid berkata, tindakan seumpama polis antarabangsa itu dikhuatiri boleh menjejaskan keamanan negara.

Kah kah kah ….. ada lagi kang kong dari sintok….. kah kah kah….

ni kang kong baru kut …. kang kong lama dah lunyai makan dek biawak…kah kah kah

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kih kih kih.. ini prof.kangkong otak
kat lutut, semua hujah keluar macam
kentut

Tanpa Nama berkata...

Ni lah professor kentut, alasan yang diberi dah orang dengar pulohan tahun.Tak payah nak cakap la oi....patut la anak kita belajar kat UUM tu ..tak payah cerita la....professor nya kentut ngok. Kita patut buat penyiasatan macam mana bolih jadi professor ni.

Tanpa Nama berkata...

Aku tak paham isu apakah ini..dari dulu dok cerita, tapi tak penah pulak tunjuk bukti. apa korang takut uncle sam picit telok ka? Uncle pet kan ada. sejak bila uncle sam tak minat kat malaysia? korang yang dok wisma putra, MIO, mata mata gelap BTN dok buat apa? aku bayar gaji buatla keje, tu pun aku nak kena pikir? korang kacau la aku nak membelog...Boleh tolong? takyah keluar isu karut nih....buat je keje,kalau tak rasuah, setia dan amanah, datuk uncle sam pun tak leh tembus punya

Navy pencen

MZAIDI.COM berkata...

Inilah Profesor Kang Kong di sintok yang dok menangis di program-program BTN kononya nak selamatkan melayu..... he... he...