Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 21 September 2008

TIADA TEKANAN MT UMNO – PERALIHAN KUASA ABDULLAH-NAJIB KEKAL 2010 – Utusan Melayau

BANGI 20 Sept. �Ketua Penerangan UMNO, Senator Tan Sri Muhammad Muhd. Taib menafikan wujud tekanan daripada Majlis Tertinggi (MT) parti supaya Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi melepaskan jawatan Presiden lebih awal.

Beliau sebaliknya menegaskan keputusan peralihan kuasa antara Abdullah dengan timbalannya, Datuk Seri Najib Tun Razak tetap kekal pada pertengahan 2010, malah proses ke arah itu telah pun diumumkan Perdana Menteri.


kah kah kah …..berita sedih untuk najib…....kah kah kah

kah kah kah….. berita sakit kepala untuk madey … kah kah kah

kah kah kah….. berita sakit hati untuk toyo…..kah kah kah

kah kah kah….. berita hangat bontot untuk muhyidin….kah kah kah

kah kah kah……berita baik untuk rakyat….kah kah kah

3 ulasan:

Ydiana berkata...

Masing-masing hidup dalam bayangan sendiri...tanpa memikirkan rakyat dan negara. Perkataan amanah itu tidak bermakna. Terlupa akan duniawi in sementara dalam mengejar cita-cita dang angan-angan kuasa mutlak. Terlupa akan akhirat yang azali.

t.s.malaya berkata...

Bik Ma tentu meracau besar.
Naik turun macam kucing hilang anak.
Nasib Bik Ma lah.Kesiaaaan.
Silap-silap nampak bayang Altantuyu!

tiub keretapi berkata...

Yang bising sangat menekan peralihan kuasa tu orang gila kuasa jugak. Macam Ku Li tu, dah tak sabar sangat nampaknya dia yang nak naik.