Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 21 September 2008

MINTA BANTUAN LUAR JEJAS NEGARA – Utusan Melayau


KEMAMAN 20 Sept. Kerajaan memandang serius tindakan bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim meminta simpati dan sokongan dari luar kerana ia menjejaskan nama Malaysia di mata dunia.

Menteri Penerangan, Datuk Ahmad Shabery Cheek berkata, tindakan Anwar itu menyebabkan Malaysia dipandang rendah oleh negara luar
.

kah kah kah…. ni yang buat kita bingong….
apa konek-tion nya minta sokongan luar jadikan malaysia di pandang rendah ….
malaysia bukan bawah bukit….kah kah kah….

jejas macam mana wak....apa yang terjejas...kah kah kah

tu pasal orang suma suka 69 … mamat kemaman ni saja yang suka 46 …kah kah kah

2 ulasan:

Malaysian Makcik berkata...

apa je lah saberi buih ni lalutkan?
Hang nak bodoh, hang bodoh la sendiri. Jgn Jaja cerita bodoh hang tu satu negara. Ingat kita semua dok zaman batu ke?

tiub keretapi berkata...

Ni la perangai Anwar, meraih simpati dari luar, nak pegi hingaq kat luar buat apa. Ni alamat kalau jadi PM betul2 nanti, agak2 negara ada problem je pergi mintak bantuan luar, dari negara yang tak best pulak tu, esok hancur laa.