Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 28 Oktober 2008

AHLI PEKIDA BERTINDAK JIKA HAK MELAYU, ISLAM DIGANGGU – malayau

KUALA LUMPUR 27 Okt. - Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia (Pekida) mengingatkan semua pihak supaya menjauhi isu-isu sensitif yang boleh merosakkan keharmonian masyarakat.

Pengerusi Majlis Penasihat Ayahanda Pekida Selangor, Azmi Mad Said berkata, perkara pokok dalam Perlembagaan Persekutuan seperti hak keistimewaan Melayu dan agama Islam tidak harus sesekali cuba diubah.

kah kah kah…. tak ade siapa yang akan ganggu hak islam dan melayu…. tak ada siapa yang nak soal Perlembagaan Pesekutuan…. kah kah kah

yang nak digangu dan di lawan ialah hak istemewa gerombolan UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION….hak kroni…. yang baru ambil 5 billion duit kwsp…kah kah kah

melayu ni melayu termasuk di filipina?.... kah kah kah

melayu ni termasuk melayu di bali?....kah kah kah

melayu ni termasuk yang di batak?....kah kah kah

melayu yang mana?.... kah kah kah



13 ulasan:

cucupakkasim berkata...

arghhh...pekida..!,if you want to shoot,just shoot.don't talk..

radioroom berkata...

Salam Bro,

PEKIDA ni samseng Ameno, sudah tentu la depa ni bodek habis tuannya! Tapi sayang bercakap pakai kepala lutut...

Sapa yang bagi pangkat tu kat dia? Macam ketua kerajaan langit saja bunyinya?

Kalo samseng tu samseng la jugak hahahahaha!

Wassalam

Tanpa Nama berkata...

SHAZWANFADZLY830317105963

ppiiirraahh!! 3 line konon...melayu jelutong hanyut kelaut saper yang buat??dap ker?gerakan ku sekongkol ngan saper?ngan PAS ker...baghal...

hak melayu kena roboh di gelugor pasal nak besarkan jalan saper yang
punya angkara?DAP ker PKR?

dah tentu2 kerja budak2 koh sukun...budak koh sukun ni kawan ngan saper?ngan fairus ker ngan benggali bukit gelugor???atau ngan mat cincin besar?????

ppiiirraahhh...3 line...baca sejarah la...pelopor kamu yang bantu kaum pedagang cina....pi muzium penang..baca pasal tragedi 1876...pasal bendera merah dan putih...kaum mana yang sebenarnya pengkhianat bang...kaum mana yang bantu kongsi gelap china pasal ketagih chandu manchuria....


PIIIIRAH 3 line...balik baca alif ba ta dulu la...!!!!

anak malaysia berkata...

pekida ni biasa la lebih sudu dari kuah..cakap pandai la tapi apa pon tarak,,dgr citer ayahanda nyer ada juga terlibat sebagai penasihat syarikat MLM yang menipu duit orang ramai..kah kaha kah..

Tanpa Nama berkata...

Pesatuaan yang mengajar orang jadi samseng ada hati nak bela melayu...!
"Kat kampung saya dia orang yang curi lembu, dah dapat lembu curi.. sedekah pula kat ahli yang nak buat kenduri. Kah...Kah...!Pesatuan ni nak bela Melayu...?

Tanpa Nama berkata...

Pekida ni dgn orang Melayu sndiri pun tnjuk samseng..Kerja tukang tarik keta dan bouncer kelab malam.

kebanyakan ahli2nya tak bleh ditegur, mereka sahaja yang betul.

Cakap je pertubuhan islam tapi tak de Manfaat kepada semua orang Islam di malaysia sbb Pengurusinya sendiri orang politik...Ayahanda PaK Lah..

Tanpa Nama berkata...

Kah-kah-kah....
Pekida ni nak buat ape..??
Nak tunjuk samseng ke??
Nak bertindak macam mana??
Pertubuhan ni sama mcm PEKIMA ke??
Mereka nilah yang mendesak Pak Lah utk pertahankan jawatan,bila pak Lah umum letak jawatan mereka dah terdesak..skarang nak tunjuk Hero ke?? Kah-kah-kah
Duduk rumah layan Ganja sbalut dua kasi berdengung sikit lagi baik..Kah-kah-kah

Panglima Perang Cyber berkata...

Bro, lu berani ke lawan geng depa ni?

Ingat!

cakap siang pandang2 malam dengar2.

Aku malas nak lawan diorang. sekali terjah atau ada masalah, ratus ratus orang turun.

tapi yg aku kenal geng pekida ni bagus.

diorang semanat persatuan kuat.cuma ada nakal seoarang dua tu biasa la.

tapi bos atau abe long diorang memang jaga anak buah.

cuma anak buat tak selalunya ikut bos.

atau bos selalunya tak semua yang nampak kopiah dan sejadah atau tasbih.

ramai masuk geng ni utk jadi hebat ditakuti orang.

bukan lagi utk perjuangkan islam...atau jaga kebajikan orang Islam.

Lu mahu masuk ke bro? contact gua la.

lu suka kah kah kah..gua suka kih kih kih.

salam bro !

only Adidas own the three lines berkata...

Pekida.

i understand there's a "good" Pekida.what i mean by that is the real Pekida members that uses the organisation for good cause rather than to pick and start a fight with another people or to show-off that they're a hot shot with an organisation that can back them up.

i just hate it the "3 line" gangs.they're just some bunch of macho jocks.you dont need to show purposedly to be cool and tough in order for people to be afraid of you.what a bunch of losers.

shit PEKIDA berkata...

alamak...ekonomi negara sudah menghadapi cabaran yg serious.....tu PEKIDA (pukXla) masih mimpi dgn ketuanan macam macam...? KETUANAN ni boleh makan kah....nanti hari dia kena makan ubi saja....tengok dia nak pertahankan apa-2 ketuanan lagi....halo be more realistic la....org worry about kerajaan hisap duit rakyat...ekonomi meleset....u saja yg cakap tu bodoh/tak ada otak punya benda.....i pun harap org -2 mcm mereka menjadi pengemis...then baru tau mengisi perut is the most important thing than cakap kosong...what the fxxk , what the shit of the KETUANAN.....

zhfr berkata...

pekida nak jaga hak melayu?

hak melayu bukit kot?

Tanpa Nama berkata...

ajar budak korang dulu bangang

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum...

sekali pandang pada orang sudah disangka orang tu jahat dan tidak sembahyang...
itu lah perangai orang melayu...
nampak orang pakai kopiah, terus cakap ala alim taik kucing...
nampak orang bawak al-quran, terus cakap nak menunjuk la tu dia sorang pandai baca Quran...
ini lah nilai bangsa kita dan juga orang islam sekarang...
adakala hanya bercakap apabila tidak ada iman dalam akal...
nampak stiker pekida terus cakap orang tu samseng...
nampak budak 3 line terus cakap orang tu nak tunjuk ex...
tapi sekali ada masalah termintak tolong dengan adik beradik pekida, terus cakap bagus sebenarnya pekida...
jadi untuk makluman umum marilah kite selidik ape sebenarnya yang ada pada baju kite sebagai orang islam...

adakah dengan hanya cakap besar???
adakah dengan hanya mengumpat & fitnah orang???

kadang² kite perlu cermin diri dan tanya "siapa aku ni???" ape yang aku boleh buat kalau agama aku di perangi??? ape aku boleh buat kalau mak @ Ayah @ adik beradik @ anak @ isteri kite dalam taklukan orang kafir @ di Culik...

kemana kite nak cari...
kemana kite nak mengadu...

marilah kiter bersatu hati menjadi umat islam yang maju dalam segala bidang & membantu sesama agama...

Fikir² kan lah///