Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 18 Oktober 2008

HENTIKAN ‘DRAMA’ TUBUH KERAJAAN BARU - melayau

KUALA TERENGGANU 17 Okt. - Pembangkang diminta menghentikan segera 'drama' pembentukan kerajaan baru sebaliknya memberi tumpuan menunaikan tanggungjawab yang diamanahkan oleh rakyat.

Ketua UMNO Bahagian Kuala Terengganu, Senator Datuk Wan Ahmad Farid Wan Salleh berkata, rakyat sudah bosan mendengar dakwaan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hendak menubuhkan kerajaan baru yang tidak menjadi kenyataan sampai sekarang
.

kah kah kah…………. munkeee ngggooooooook ni dari mana?….. memang lah semua parti yang bukan dalam kerajaan nak buat kerajaaan….. apa bangang sangat ni….. tak caya tanya khir toyo…. dia nak tubuh kerajaan di selangor…. kah kah kah…. tanya anwar musa….. berapa lama dia buat drama nak tubuh kerajaan di kelantan….. kah kah kah……. munkee ni sekolah kat mana……SINTOK….. kah kah kah



13 ulasan:

langgar+lari berkata...

KITA TAK PERLUKAN REFORMASI..KITA PERLUKAN REVOLUSI!

Tanpa Nama berkata...

no school..chitt! hehe!

najib berkata...

brader, ada sember cakap saiful bahari kena penyakit kelamin betul ke?

http://www.budiey.com/sumpah-laknat-saiful-bukhari-azlan-di-timpa-penyakit-kelamin/

cucupakkasin berkata...

tadak baca punya olang,minum punya olang..haiyaa..!!

kah..kah..kah..

ilovebudu berkata...

pade doh'ambo toksir doh'kuburkan politik dia'..hahah tu sumer keyi yang kata kat diri dia kots...akuadacermin ..hahaha

Mat Blue berkata...

kah kah kah kah kah kah kah
(aku pun tumpang nak gelak jugak)

aku kalau pakatan rakyat jadi
ambik alih kerajaan.... aku lari keliling dataran merdeka.. bogel.....

tolong la cepat sikit ambil alih...
kah kah kah kah kah...

sambil lari aku tonggeng kat
sesiapa yang suka meli***.... kah kah kah kah

raya haji la pulak.... tapi tahun 2072.... kah kah kah kah...

ramai pulak yang percaya tu....
kesian kesian kesian...

Tanpa Nama berkata...

mat blue..

aku rase x payah la ko nak berlari bgoel 1 dataran..
ko nie pun same gan satu menteri time debat gan DSAI..
janji kalau tak dapat pertahankan hujah..nak letak jawatan..
hahaha..sampai skrg senyap je..
huhuhh..hang 2 x 5...
jgn ckp besar..
tggu dan lihat je nanti..

fariz berkata...

"mujur sepanjang hari,
malang sekelip mata"

kerajaan baru? tak lama dah tu...

fariz berkata...

"mujur sepanjang hari, malang sekelip mata."

kerajaan baru? tak lama dah tu...

enche treq berkata...

huhuhu...
krjaan baru...
nk tnya sat..-skang neh krjaan mlysia ka krjaan barisan nasional..??
ptotnya krajaan malaysia la org malaysiayg mngundi...-hak rakyat malaysia..
bkn hak barisan nasional...

awat kt UiTM Pmtg Pauh nk wt blok bru..
dya tulih kt papan 2 Projek Kerajaan Barisan Nasional..??

wak tiub berkata...

Pembangkang dan Anwar mana peduli negara nak lingkup ke nak apa ke. Yang penting dapat tubuh kerajaan. Takda prihatin sangat pun dekat rakyat, cakap je lebih.

Tanpa Nama berkata...

btoi.. ntah biler nak tuko kerajaan . naik buhsan aku.. tipuk sumer nih..

-cikgu malaysia yg dah buhsan dgn penipuan korang.. hehe-

tiub lori berkata...

Drama yang berlarutan yang hanya Anwar dan pencacai2 dia saja yang dok layan. Orang lain dah tak layan dah, semua dah tahu kena main, yang lain tu memang suka kena main. Hehe