Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 18 Oktober 2008

MESTI SANGGUP TERIMA KRITIKAN – DR.KAMARUDDIN - malayau

SEREMBAN 17 Okt. - Pembangunan belia perlu dikawal selia dengan teliti bagi memastikan mereka tidak terkeluar daripada landasan budaya negara ini yang mengutamakan muafakat.

Pengerusi Eksekutif dan Ketua Konsultan Prished Consultants International (PCI), Kolonel Profesor Datuk Dr. Kamarudin Kachar berkata, belia tidak boleh dibiarkan melakukan aktiviti mengikut kehendak sendiri demi kepentingan masyarakat dalam jangka panjang.


kah kah kah…. dah lah kolonel… profesor pulak…. ada pulak datuk… ada pulak… doktor…..kah kah kah….. sakit … betul betul sakit…. kah kah kah…. jean paul satre tu ada dapat datuk tak….ada dia dapat professor tak? cam mana orang beli buku dia…..al-kindi tu ada dia dapat datuk ke.... ni hairan ni… kah kah kah…. kalau sintok sintoklaaa juga bubuhlaaaa bermacam title buat abis muka surat khabar saja….kalau kang kong tu kang konglaaaaa….. tak leh gi mana….. sakit sakit jiwa munkee ni…. kah kah kah



2 ulasan:

Mamak Spicy berkata...

Salam bang..Dalam ic aku..tertulis nama Maiden Javed Ghulamdeen..Tapi sekarang nama baru aku ialah Tun Tan Sri Dato` Haji Umrah Dr. M.Javed Ghul UPSR,PMR,SPM,STPM (Hon.)..Tapi nanti dlm kubur malaikat nak panggil nama aku aper yer? Tun ker?Dato ker?Dr ker?..Agak2 ler kan..nama mana yang paling sedap sekali malaikat nak panggil aku dlm kubur nanti..

enche treq berkata...

huhu...
biarla kt pengakap neh en.sham..