Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 18 Oktober 2008

DR M WANTS UMNO POLLS BACK TO DECEMBER – Malaysian Insider

KUALA LUMPUR, Oct 18 — In yet another attempt to hasten Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi’s departure, Tun Dr Mahathir Mohamad today said the postponement of the Umno election to March next year will result in the party not having enough time to regain the people’s confidence.

“I agree with Tan Sri Muhyiddin (Yassin), there is no need for an additional three months, what can Abdullah do in three months? I don’t think he can do anything,” said Dr Mahathir.


kah kah kah…. woit munkee ni sapa…. dia ahli parti apa?..... kah kah kah…kan dulu dia dah keluar parti…. apa hal munkee ni….. nampaknya dia akan jadi perdan menteri sekali lagi…. kah kah kah…. abislaaaa duit rakyat….dulu kita ada satu firaun… ni dah ada dua…. kah kah kah..

kesian wak dolah…. dia kena hina…. mana gabem…. ni pemimpin melayu telah dan sedang di hina… tak kan tak marah…. kah kah kah



8 ulasan:

yb4all berkata...

Dear Isham

The word "confidence" is not in the rakyat's vocabulary now. It doesn't carry much weigh anymore. The word is slowly diminishing...if not gone entirely.

Our guardians and caretakers have abandoned the rakyat. The main agenda now is in their own survival and the never ending quest for power. Be it by book or by crook.

They will only wake up to the rakyat come the next general election.

That's when they'll bow to us and offer us all the sugars in the world for our little fingers to cross the voting paper .

Same story all over again.
It's back to square one.

The rakyat is forgotten again.

kluangman berkata...

Dalam hal ini kesilapan lebih kepada Dolah, sepatutnya dia yang mencuri tumpuan dan menunjukkan ada sedikit bijak, sedikit baik, sedikit ikhlas dalam peralihan kuasa.

Sepatutnya dia yang awal awal awal istiharkan peralihan kuasa di awalkan kepada Disember seperti yang dirangka sebelum ini supaya siapa sahaja Presiden UMNO akan cepat jadi PM dengan perkenan Agung dan dia cepat dapat berehat untuk main dengan anak cucu dan memancing.

Awat dia akai pendek tak pikiaq benda tu sebab mana mana malaun pun akan buat saranan macam tu.

Dr. M memang bukan ahli UMNO lagi sebab tu dia bebas buat kenyataan dan tiada tindakan disiplin boleh di ambil ke atas, itulah bijaknya.

Seperti awak yang bukan ahli UMNO pun tapi lebih menyebok dan sebok dok teropong dan bercakap hal UMNO. Awak malaun kelas tadika, memang sama.

Tanpa Nama berkata...

Orang tua Madey ni rupa nya betul hati busuk. Tak sedar ke awak tu dah tua dan jangan ingat orang lain bodoh.
Tapi mungkin juga Pak Lah ni Bodoh, ada kuasa tak tahu nak buat apa dan takut dengan Monggolia dan mudin Johor yang baru pandai cakap orang putih.
kah kah kahaaaaaaaakah nasib rakyat Malaysia.

Donatello berkata...

bullshit lah engkau ni Isham.

ilovebudu berkata...

keke..marila mari p mengundi....cepat cepat...

enche treq berkata...

yb4all...
sya stuju...

madey nk pak lah blah awai sket..
bru dya bleh msok umno blik..
dya dh ckp xkn msok umno blik slagi pak lah jd pm...
hak3..

wak tiub berkata...

Siapa Mahathir ni nak mengarah2 macam2 ni? Tak sedar ke dia tu dah keluar UMNO. Yang duk bising lagi tu buat apa? Tak habis2 buat hal dia ni.

tiub lori berkata...

Aikk kenapa pulak nak kena dengar cakap dia? Siapa dia ni? Lupa la pulak.