Sabtu, 4 Oktober 2008

SAYA TIDAK MAHU LANGKAU PIMPINAN – U.malayau

MUAR 2 Okt. Naib Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, beliau tidak mahu membuat pengumuman yang melangkau pucuk pimpinan parti itu dalam memutuskan jawatan yang akan ditandinginya pada pemilihan parti Mac tahun depan.

Sebaliknya beliau hanya akan mengumumkan keputusannya itu selepas Presiden parti, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi memaklumkan kedudukan beliau selaku pemimpin nombor satu parti dalam masa terdekat ini.

Saya tidak mahu melangkau lebih awal sebelum Perdana Menteri membuat keputusan. Kita lihat Datuk Seri Najib Tun Razak sendiri tidak pernah cakap apa-apa mengenai kedudukan beliau.


kah kah kah…. munkee ni kelentong lagi…. munkee ni yang bagi tekanan pada dolah… ni dah cakap dia hormat pada dolah…. kah kah kah…woit munkeee….peminat afundi bolehlaaa kamu kelentong….. nak kelentong sapa ni… dulu munkeee ni juga yang cakap dia tak nak duduk dijawatan yang sama….ni nak berbudi bahasa….. kah kah kah….dah ramai orang nak benam kepala dia baru dia pandai nak bebudi….kah kah kah…



Tiada ulasan: