Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 27 Oktober 2008

SHAHRIR DEDAH TERIMA SMS UGUTAN POLITIK - malayau

JOHOR BAHARU: Ketua Umno Bahagian Johor Baharu, Datuk Shahrir Abdul Samad hari ini mendedahkan bahawa ada pihak menghantar mesej berbau ugutan kepadanya melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) sejak bermulanya mesyuarat perwakilan Umno bahagian dua minggu lepas.

Penghantar mesej itu dengan angkuhnya menurut Shahrir, meminta Umno Bahagian Johor untuk mencalonkan dua ahli politik tertentu bagi merebut jawatan tertinggi parti itu pada pemilihan Mac tahun depan.


"Mesej itu meminta kita menyokong dua tokoh itu...kalau tidak dan jika menang kedua mereka, bahagian Johor Baharu tidak akan disokong, akan ditindas dikenakan tindakan," katanya tanpa menamakan siapakah dua ahli politik yang dimaksudkan itu.

kah kah kah…. gerombolan UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION dah mula ugut pemimpin…. kah kah kah…. mula-mula bagi duit rasuah…kah kah kah…tak dapat duit rasuah baling kerusi…. kah kah kah…tak cukup duit rasuah ikut macam hindraf … berdemo…. kah kah kah… masih tak cukup duit rasuah hantar ugutan…. kah kah kah…

hidup subcon… kah kah kah….hidup kontrektor bumiputera…. kah kah kah…hidup KETUANAN MELAYU…kah kah kah



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pergh....klu dh sesama sendiri p0n blh ugut2..kalau umno ngan parti len abeslah..selamatkanlah DSAI dr ancaman mcm ni..

Izwan berkata...

Nih semua Melayu Balaci..

Macai2 Namanya Melayu bangang!!

Fucking money and fucking power to asshole people!!!!

tampa nama berkata...

Selamatkan Anwar dari ancaman macam ni? Hahaha..Anwar tu kaki drama, takda ancaman pun dia boleh buat ada. Buat penat memeleh hingus je dengar cakap dia tu. Buang masa!!

meowmeow berkata...

dah nak mengugut pulak.apalah nak jadi ni.mungkin yang hantar sms tu dah terdesak untuk meminta nama dua orang calon tersebut dicalonkan.

entah siapa agaknya 2 orang tersebut dan siapa pulak yang hantar sms tersebut.