Selasa, 28 Oktober 2008

TERKINI !! HOT !! 5 BILION DUIT KWSP DAH MULA HANGUS – The Edge Daily

Bursa Saham Kuala Lumpur jatuh mendadak – turun macam nak gila.

Awal pagi jatuh 21.42 mata atau 2.49%.Pemegang saham semakin tidak yakin dengan keadaan dan dasar ekonomi yang ada sekarang.

Jam 10. pagi Bursa Saham tinggal 806.16 mata – jatuh 52.95 mata atau 6.16%.



13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini dah kira berita fitnah!! ekonomi malaysia kukuh! tak caya tanya wak monggol...

Tanpa Nama berkata...

meroyan la pelabur-2 ...lagi tunggu lagi turun, indeks nak turun sampai 600 kot..

MR. ASS berkata...

tak per bro ... nanti KWSP sedekah sebillion dua lagi :)

malaysian sabahan berkata...

Jangan bimbang pelabur asing dari monggol pasti akan datang menyelamatkan ekonomi kita yang kukuh dan perkasa dibawah jagaan Menteri kewangan kita yang sungguh berpengaruh dan bermoral tinggi.

Tanpa Nama berkata...

Apa susah brother suruh je Mat Mongol tu ambil lagi duit KWSP.
Lagi pun semua orang dah tahu yang Mat Mongol ni tak bolih nak berfikir sebab banyak masalah-tun ya, couger, scorpene, sukhoi dan yang lagi penin Bik mama.
Kita gerenti kalah perang, dapat ketua berpenyakit mongoliod. mati lah kita brother, dah lah nak tumpang couger tak dapat, nak tumpang sukhoi bermasalah dan nak tumpang scorpene takut lemas, mampus kita brother, ekonomi kita terus bergaya membuat terjunan junam istemewa Mat mongol...mati mati ..kalah perang brother.

Tanpa Nama berkata...

ini semua tipuuuu...

ekonomi Malaysia Kukuh Dan Mantap, Tiada Krisis Ekonomi...

aku nak pi lapur kat KODOMO LION...kasi ISA suratkhabar ni...bagi berita "fitnah" dan "berniat jahat".

PERCAYALAH!! PRU13 AWAL 2010..

Tanpa Nama berkata...

apa nak risau? kwsp ada 300 billion la..banyak lagi tu..berapa banyak jam boleh beli dgn 300 billion?

Tanpa Nama berkata...

Salam Tok Hisham,

Komen kulindod berjaya memecahkan protein dlm bdn ambo menjadi asid amino....

Kah kah kah

Sape nama sedagar Monggol yg nak melabur tue??

Keturunan Sharibuu ke?

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

sesungguhnya ekonomi malaysia mantap dan kukuh! politik kian stabil! marilah kita bagi sokongan 800%. kita kena ditipu, ini semua wak monggol punya pasal. bebebe..betol! ngeng..ngeng..ngeng... kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

meow~

hisham kau ni mengada-ada ... ekonomi malaysia KUKUH, dengar? kau ni memang pandai menghasut ... Najib kata KUKUH dan hanya kebenaran keluar dari mulut Najib.

Sebagai rakyat yang taat setia kita wajib mendengar cakap pemimpin, terutama yang memiliki salasilah keluarga yang cukup hebat.

Ekonomi Malaysia KUKUH! Hooray!

[Bila nak mintak Mr Ji buat upacara mintak tolong hantu Mongolia tuh ... hahaha]

Tanpa Nama berkata...

baru padan muka kita..,2 billion nak beli eurocopter kansel,dia balaih 5 bilion duit kiat..

kah..kah..kah..sapa bodo?sapa pandai?

Tanpa Nama berkata...

aku bukanlah pakar saham or ekonomi or whoever, tp goyah jugak kalo ekonomi malaysia goyah macam tahun2 sudah...i just hope only the best for malaysia. ganbatte!!

Tanpa Nama berkata...

You all jangan buat fitnah tau...bukankah timbalan perdana menteri merangkap menteri kewangan merangkap timbalan presiden AMENO / PEKEMBAR / malaysia yang dicintai telah mengatakan bahawa EKONOMI MALAYSIA KUKUH, MANTAP, TEGUH, TAK KAN GOYANG, dan semuanya hebatlah...jadi kenapa nak bising tak tentu hala ni, percayakanlah menteri kewangan ini yang super hebat ni, beliau hebat, mampu buat perkara-perkara ajaib, bayangkan MEMANDA MENTERI PAK LAH pun terpaksa berundur demi kerana kehebatan menteri kewangan yang baru ni, kalau setakat 5 billion duit habis itu hanya sementara saja, sebagai menteri kewangan yang terhebat di asia beliau akan buat dalam sekelip mata saja BSKL akan naik menegak, jangan takut beliau ada TONGKAT ALI yang mampu membuat BSKL NAIK MENEGAK, JADI kepada pemegang saham jangan takut, sabar, jangan jual saham anda, biarkan ia jatuh hanya sementara sahaja, itu merupakan fenomena biasa saja, dan jangan takut saham ni hanya jatuh sementara sahaja, bila ANWAR IBRAHIM naik jadi PM nanti, indeks BSKL akan naik balik....jadi sabar la