Selasa, 18 November 2008

AGENDA PERKUKUH POLITIK MELAYU - melayau

KUALA LUMPUR 17 Nov. - Soal kekukuhan politik Melayu harus dijadikan satu agenda perdana supaya kaum-kaum lain di negara ini tidak terus memperlekehkan orang Melayu pada masa akan datang.

Setiausaha Majlis Belia Malaysia (MBM) Tajudin Ahmad berkata, perpaduan orang Melayu harus dipromosikan pada generasi muda dengan cara membicarakan soal sejarah, fakta dan realiti ketuanan Melayu.

Presiden Penaja Gabungan Graduan Melayu (GGM), Mohd. Khairul Azam Abdul Aziz pula berpendapat, sudah tiba masanya maruah orang Melayu dikembalikan dan tidak terus dibodohkan serta diperlekehkan oleh kaum-kaum lain.

''Pemimpin-pemimpin tua seharusnya sedar bahawa mereka perlu menyatukan orang Melayu demi generasi muda yang akan mewarisi negara dan bangsa Melayu itu sendiri pada masa akan datang,'' katanya.


kah kah kah ….. ketuanan melayu lagi?..... kah kah kah…. siapa yang nak jadi tuan ni….kah kah kah….

kah kah kah…. kalau ada tuan mesti ada kuli…. kah kah kah…. siapa nak jadi kuli?....kah kah kah…. kalau ada boss mesti ada macai…. kah kah kah…. siapa nak jadi boss?.... kah kah kah….. siapa nak jadi macai…. kah kah kah…

woit… YANG DIPERLEKEHKAN BUKAN ORANG MELAYU….. jangan buat silap… kah kah kah… atau sengaja nak tipu dan kelentong melayu…. yang di pelekehkan ialah UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION…. kah kah kah…. jangan confuse… kah kah kah…. gerombolan ini bukan mewakili semua melayu…. kah kah kah..

kah kah kah… melayu di bodohkan?.... kah kah kah… projek pembodohan melayu ni dah lama berjalan… kah kah kah…. bukan oleh orang cina…kah kah kah… bukan oleh orang india…. kah kah kah… bukan oleh dayak laut atau dayak darat…. kah kah kah….tapi oleh UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION…. kah kah kah….

woit…. janganlaaa kelentong… kah kah kah… janganlaaa tipu… kah kah kah… janganlaa bodohkan melayu….

nak tanya sikit pada MBM dan GGM …… kah kah kah…. bila UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION nak tukar nama…. kah kah kah….nama ni bukan nama melayu…. kah kah kah…bila nak saman?.... kah kah kah ...

apa jadi dengan PEKEMBAR.... kah kah kah



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betoi sangat-sangat,yang diperlekehkan bukan semua melayu,melayu ada 12 juta,ahli united malays national organisation ada 3.1 juta(termasuk yang dah mati)dalam 3.1 juta tu pun setengah dah lari,tinggal lagi setengah termasuk Dr.Novandri Hasan naib ket pemuda bkt gelugor(kj jamu durian dengan pulut,terus bagi pencalunan)...kah..kah..kah..