Rabu, 12 November 2008

BALA YANG HILANG , RAJA PETRA JADI SAKSI PEMBUNUHAN ALTANTUYA - The Malaysian Insider

P. Balasubramanim dan Raja Petra - kedua mereka ini menyatakan bahawa Najib Razak ada kena mengena dan terlibat sama dalam kes pembunuhan gadis Mongolia Altantuya. Mereka berdua ini sedang dicari untuk dijadikan saksi untuk dipihak tertuduh.

Kes pembunuhan Altantuya ini akan di mula kembali pada Januari tahun depan.

Kes ini pasti akan menghangatkan lagi susana politik negara kerana P. Balasubramaniam dan Raja Petra telah membuat beberapa tuduhan yang menggemparkan tentang Najib dan mangsa letupan C4, Altantuya Sharibu.

P. Balasubramaniam dalam Akuan Bersumpahnya telah menerangkan bagaimana Najib Razak telah melakukan persetubuhan dan perjuburan dengan Altantuya. Manakala Raja Petra Kamaruddin mengakui bahawa isteri Najib hadir sama ketika mayat Altantuya diletupkan.

Kes ini memperlihatkan politik, sex dan pembunuhan. Razak Baginda kawan baik Najib Razak telah dibebaskan baru-baru ini. Dua anggota polis – Sirul Azahar Umar dan Azikah Hadri akan membela diri atas tuduhan membunuh.


kah kah kah….. dimana P.BALASUBRAMANIAM ?.... kah kah kah…. di india?... di janda baik?.... kah kah kah….

dimana bala ini seharusnya menjadi ajenda pertama … kah kah kah…..soalan ini wajib dibincangkan dalam persidangan agung united malays national organisation bulan march tahun depan…. kah kah kah….

orang ramai nak tahu kena kemana bala menghilang ? kah kah kah…

apakah bala telah ke terangganu?..... menjadi pengikut setia ayah pin…. kah kah kah

atau dia telah naik ke angkasa?.... kah kah kah…. tumpang kapal russia…. kah kah kah




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

" Bala telah dijarjiskan serta di jilbab kan oleh BIK MAMA...

Ha..ha..ha..Jeng..jeng..
Misteri..ha..ha..
Najib entot Altantuya.. R. Baginda entot Altantuya.. Adakah najib juga juburi R. Baginda..??

Wah..main kongsi-kongsi entot..
mesti best punya... sapa la punya pelir yang besar..? Najib atau R.Baginda..?

Tanpa Nama berkata...

Aden dek tunggu betul-betul Bala dan RPK menjadi saksi nanti pada Januari depan. Sebelum itu apakah isu ini boleh dilewatkan dengan pelbagai alasan teknikal yang berlarut-larutan( tukar peguamlah, tukar hakimlah, tukar itu , ini, putar belit itu ini) sehingga semua hilang kuasa nak menunggunya. Kes ini memang panas.Syok nak tahu bagaimana Najis nanti tegas berkata' saya tak tahu-menahu langsung siapa itu perempuan Mongol walaupun Bala kata dia(Najis) sudah bukan saja jarjis wanita itu tetapi telah melakukan sesuatu di luar tabii sementara Rosmah ada semasa peletupan jasad Mongol itu. Ini betul-betul satu misteri hebat dan harap dapat diikuti oleh semua peminat bagaimana intrig, silap mata, kuasa, media, pihak keselamatan, perundangan, gila kuasa, gila seks dan rasuah berbelit-belit dalam kes pembunuhan Altantuya. Hakim kita ada wibawa ke merongkainkan hal ini?

fikiranlicin berkata...

bukan hilang,, tapi bersiar2 dengan kapal selam di bawah laut artik... kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

abeslah ko najib..tulah,mak bilang jgn ent0t2 si altantuya tu..k0 nk gak..pastu dah entot2 ko bom plak..k0 tunngu la keturunan genghis khan dtg kat mesia nih..siap la ko..badig0l soot t0l la..eh,sebelum tu pulang blk duit KWSP aku leh x..?aku dh xde duit dah nih..

Unknown berkata...

Bro Isham

Apa nak dirisaukan?

Kita kan ada Raja Petra yang penuh mantra.

PERCAYALAH! Ditangan anak Melayu campur Inggeris itulah terletaknya segala jawapan yang kita nantikan.

PERCAYALAH! Ditangan anak Melayu campur Inggeris itulah terletaknya kejatuhan Najib Tun Razak

PERCAYALAH! Ditangan anak Melayu campur Inggeris itulah terletaknya keagungan semula Pak Sheikh Anwar

PERCAYALAH! Ditangan anak Melayu campur Inggeris itulah segala pembohongan akan terbongkar

PERCAYALAH! Ditangan anak Melayu campur Inggeris itulah segala kebenaran akan terungkai

KENAPA PERLU DICARI BENDA YANG TIADA, sedangkan permata berkilauan ada didepan mata.

P/S Jangan 'permata' ni main wayang sudahlah... rupanya sikaca gila.

KENAPA? TAK PERCAYA...?

Tanpa Nama berkata...

perjuburan

ha...ha....suka ayat baru tu...ha...ha

Tanpa Nama berkata...

cariii..jgn tak cariii..,correct..correct..correct...jgn tak correct..kalau tak jumpa juga kita cari bomoh di-raja..

Tanpa Nama berkata...

Bro..

tau tak kenapa muka JJ selalu keluar kat TV3 buka kelentong tipu rakyat kat Parlimen tu.

tandanya org berita TV3 baca blog bro inilah...saja bagi tengok muka JJ ni yang menjarjis bontot tunang orang kat hotel tu dulu..

dengar cerita JJ ni kalau selisih dgn reporter cepat2 pura2 receive call kat handphone "ya! ya! ya!..i'm very busy now..bla bla bla.."..terus masuk kat toilet VIP..hehehe takut kena tanya dek reporter tentang hobi menjarjisnya tu la..

Khir berkata...

last sekali kelibat bala kelihatan bersama keluarganya dan pengawal2 seluar biru ialah kat chenang agak2dlm pertengahan thn ni. lokasi di sebuah pusat penginapan tak jauh dari water world sewaktu itu beliau duduk di satu meja bersama isterinya bersarapan dgn beberapa pengawal2 yg sebangsanya manakala anak2nya di satu meja berasingan juga bersama pengawal2..menurut saksi, gerombolan mereka meninggalkan tempat tersebut secara tergesa2 sebaik terperasan si saksi terus merenungnya dari meja yg berdekatan..tidak pula diketahui samada mereka menginap di situ atau sekadar "break and breakfast" shj kerana selepas itu saksi terus kembali ke bilik kerana risau akan keselamatannya...




(kerana nak share dgn org lain saya teruskan juga utk post benda ni, tapi kalau tok isham tak nak luluskan pun takpe sebab saya pun risau juga sebab saksi tersebut adalah sedarah dgn saya- risaukan faktor keselamatan :))

Tanpa Nama berkata...

Raja Petra dah boleh jadi saksi kes pembunuhan Atlantuya.kita tengok nanti samada RPK berkata benar atau tidak dalam kesemua artikel tentang Najib atau hanya half-truth.ramai yang menaruh harapan pada RPK ni.

jangan lepas ni RPK hilang macam Bala sudahlah.haha.

politicsisfun berkata...

Memang menghairankan. Selepas isu akuan bersumpah dulu, P Bala telah menghilangkan diri entah ke mana. Apakah yang sebenarnya di balik segala peristiwa susulan selepas isu pembunuhan Altantuya... Adakah 2 anggota polis yang dipanggil untuk membela, benar-benar Azilah dan Sirul? Tapi kenapa mereka menutup muka ala ninja atau 'balaclava'... P Bala hilang, yang tinggal hanya 2 'balaclava'...

Tanpa Nama berkata...

Nak tahu jugak...hai memang bala ke bukit tinggi bagi orang beragama islam sebab disana hanya ada kedai makan orang tionghua .Orang tionghua disana bercucuk tanam kerana tanah tinggi cuaca sejuk tanaman menjadi kalau tidak ada bala datang saperti parasit yang memakan daun atau kulat. Tidak ada gembala lembu disana . Tanah tinggi berbukit mana ada padang rumput memang bala bagi penduduk di bukit tinggi kalau nak bela lembu atau kambing.Tapi saya ingat ada satu ketumbukan pasukan bala-bala tentera yang jumlah kecil disana .Bala tentera ini berjuang dan berkorban untuk mempertahankan kedaulatan negara dari ancaman musuh yang suka membawa bala bencana .Bagi penduduk lelaki tempatan di bukit tinggi tidak ada banyak pilihan cuma ada satu kedai gunting "kedai gunting bala" .Orang lelaki beragama islam digesa bersolat hajat berdoa bagi mengelakan bala saperti tanah runtuh dimusim hujan sekarang ini. Kemanakah bala-bala semut yang menghuni lubang-lubang akan lari mencari perlindungan kelak. Bala kalau kena jarjis atau bala jalan merjarjis . Tuhan tidak menurunkan bala sekadarnya tetapi tangan manusia yang jahat membawa kepada padah bala dan musibah ini. Ingat kepada allah pencipta kita kembali

Alangden