Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 17 November 2008

KAH… KAH… KAH….JANGAN PANDANG REMEH AMALAN BERSENAM – ROSMAH –melayau

KUALA LUMPUR 16 Nov. - Seluruh rakyat Malaysia diminta tidak memandang remeh amalan bersenam kerana peratusan mereka yang berpenyakit dalam masyarakat kini amat membimbangkan.

Isteri Timbalan Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor berkata, penyakit yang berpunca daripada masalah kolestrol tinggi dan kandungan gula dalam darah seperti sakit jantung semakin meningkat bukan sahaja di kalangan orang dewasa malah melibatkan kanak-kanak dan remaja.

kah kah kah…. kah kah kah…. kah kah kah…. kah kah kah…. kah kah kah….

terguling guling…. kah kah kah…. ternahak bahak…. kah kah kah… terkentut kentut… kah kah kah…

hairan… kah kah kah…. pelik…. kah kah kah….takjub… kah kah kah…

yang kurus, slim dan cun ialah altantua shaaribu…. kah kah kah

yang kurus, slim dan cun ialah ziana zain….. kah kah kah

ya ampuun… jauhkan laaa bumi dari bergegar…..

ya ampuuun kukuhkan lah gunung ganang….

ya ampuuun kuatkan laaa tebing tebing bukit….

ya ampuuuun tegangkan laaa urat urat ...kayu

ya ampuuuun bik mama nak berjogging…. kah kah kah…

ya ampuuuun…. selamatkan laaa negara ini dari di landa gempa bumi….


TERBARU - INI KAH DIA !!!

Gempa 7.5 skala Richter gegar Sulawesi

JAKARTA: Gempa kuat berukuran 7.5 skala Richter melanda perairan berdekatan Kepulauan Sulawesi, di timur Indonesioa, awal pagi tadi.

Pusat Amaran Tsunami pasifik melaporkan gempa yang berpotensi membawa ombak besar itu berlaku di sepanjang 1,000 kilometer di sepanjang pantai di pusat gempa.

Pusat Penyelidikan Geologi Amerika Syarikat pula berkata, gempa itu berlaku 21 kilometer di dasar laut di 135 kilometer dari Gorantalo, pekan berdekatan pantai di Kepulauan Sulawesi.




17 ulasan:

jawa peranakan berkata...

jangan begitu bro..

kalau ditenung lama2 bik mama tu..GERAM jugak..MONTOK!! aaww..

PS-1,2,3,4,5,6,7,8, 8 lagi...

amieza berkata...

hahaha..
rasanya pagi tadi bik mama dah mula jogging kot.
terasa gegaran sampai kat Melaka.
hahaha...memang gelak terkentut2 ni.
kelaka habis..

Tanpa Nama berkata...

WARGHHH!! WARGHHH!! KAHKAHAKAHAKAHKAHKAHKAHKAH! BIK MAMA KAHKAHKAHAKHA bersenam?? WARHGHGHHHHKAHKAHKAHKAHKAHKAH!!!
Bik mama ni memang pelik sikit, makin banyak bersenam makin mengembang. KAHKAHKAH!



TT Padu!

Tanpa Nama berkata...

Biar betul berita ni....!!!Kah, kah, kah...joke of the century! Of all the people to give advise on exercising, a porky fat PIG!!! Does the word "exercise" even exits in her vocab???!!! Kah, kah, kah. She is so fat that her vital statistics are parallel..from the chest to the ass! Is it a wonder her 'wonder-boy' has been wondering...Z.Z, A.S and whoever else??!!
The only exercise she knows is SHOP, and SHOP and SHOP, till our RM drops!!

Tok Moh berkata...

Kah..kah..kah...
Tak payah la ooii Bik Mama ooii..
Buat letih badan je...
Kah..Kah...kah..Biar montok...
Biar la gedebok..kah...

Kalau Bik Mama slim tahun 2009 ni kita buat kenduri la BRO"..kita ajak semua pembaca tukar tiub buat majlis makan-makan..kira kenduri la...kah..kah..

Bergegar woi..bergegar woi...

Bik Mama tu montok pun sodap gak...
gebu-gebu gitu...buah besar tu..
kena kat muka mau lemas ooo..
kah..kah...kah..air banyak tu...

Bro Kalau Bik Mama ajak lu entot-entot lu nak ke..? Gebu beb..bila lu tepuk skit mesti merah..hujan-hujan cam gini layan entot la bro..
baru produktiviti kah..kah..kah..

3viLXeIjI berkata...

HaH?BiK MaMa?JoGiNg?KuRuS?WaRGhKaHkAhkAh!Bik MaMa OiI!!pENyAkiT HaTi TaKblEy UbAt DgN BErSenaM woiH!!sEnAm aTaS KaTiL jeLaH!sEbOk Wat StAtEmEnT BaNgAng!mEntEri KesIhATaN pUn Tak sIbok dIe Lak lebEy2!!KaHkAh!

najis dowl berkata...

ade org jeles ng bik mama..adakah bro hisyam kekasih lama bik mama yang ditinggalkan??...ku lihat ada dendam antara mereka...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

cermin bik mama kt istana hinggap dia tu sebesar duit 20sen la kotnye...

laluanmotor berkata...

nk tnye 1 soalan..
lobang tuut bik mama luas mane?
agak2 muat tak sembunyikan laki die dalam tu.kahkahkahkah

Farouk berkata...

Apa yang dinyatakan oleh Rosmah tu betul iaitu jangan pandang remeh amalan bersenam kerana ia baik untuk kesihatan, cuma fizikal Rosmah yang membuatkan ramai gelak...

Miss Mongol berkata...

kah!!!!kah....kah..tanpa nama, dulu mama ini kuat exercise diatas katil sama laki orang...kah..kah..kah...silih berganti lagi tu...kah..kah kah...

nur iman berkata...

hahahahah ini lah dia post yg paling bikin pecah perut. post pasal ahmad(cincin besar) naik gila koyak-koyak gambar pun tak lawak macam ni. hahahaha bikin kacau lah bik mama tak pasal-pasal gempa bumi hahahaha sampai malam nanti nak tido pun tersengih macam ni hahaha

cayalah isham!

jerung sakti berkata...

ni entri paling lawak pernah aku baca kat tukartiub..

lawak paling antarabangsa sejak kewujudan blog ni..hahahahahaha

siarkan lagi lawak tentang rosmah...tolong siarkan lagi...hahahaha

Tanpa Nama berkata...

ish,apa la korang nih..bik mama hari2 bersenam tau..tu,kat jep0n tu..ahli2 sumo tu suma kwn dia la tu..sama je saiz bdn masing2..kahkahkah..wei najib,duit EPF aku bila nk pulang ha..?dah xde duit dah nih..

Tanpa Nama berkata...

bik mama pedili apa badan macam tobg sampah. bukan nak entot-entot lagi ngan laki dia, mat monggol tu test mesti jamban macam ziana 2 anak perempuan mongol tu........
Bik mama boleh pasang gigola muka macam hindustan bersepah kat Kl tu

Fa-T berkata...

yee.. senaman.. kuruskan leher dan kembangan rambut anda...

skypipe berkata...

bro mmg lawak gile bile org gemuk suruh kite bersenam..sory direct. mcm setan suruh buat baik..kah kah kah. lawak gile tgk berita semlm. big momma makin menggila.