Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 1 November 2008

KEPUTUSAN TIADA CAMPUR TANGAN POLITIK – KONSUL - malayau

SHAH ALAM, 31 Okt. - Konsul Kehormat Mongolia di Malaysia, Datuk Syed Abdul Rahman Alhabshi berkata, keputusan Mahkamah Tinggi di sini hari ini yang membebaskan penganalisis politik, Abdul Razak Abdullah Baginda daripada tuduhan bersubahat membunuh wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu, tidak membabitkan campur tangan politik.

Sebaliknya, beliau berkata, keputusan pembebasan pengarah eksekutif Pusat Penyelidikan Strategik Malaysia itu dibuat oleh mahkamah dan semua pihak seharusnya menghormati perkara itu.


kah kah kah… mun keee ni sapa?.... kah kah kah….tok arab minyak attar mana munkee ni…. kah kah kah…

cara bara berita di malaysia ni senang saja…. kah kah kah…kalau akhbar kata TAK ADA ertinya ADA…. kah kah kah….baca terbalik….kalau ADA ertinya TAK ADA ….. kah kah kah…

nak hormat macam mana munkee hoi …..kah kah kah… entot entot bunuh…. kah kah kah… entot entot bunuh…. entot entot lari tu orang lain…. boleh juga hormat…kah kah kah



5 ulasan:

cucupakkasim berkata...

munkee ni juga yang siang malam turun berkempen untuk BN pada pilihanraya kecil Permatang Pauh yang baru lalu..ada campur tangan atau campur kaki,aku tetap kata.. semua pemimpin-pemimpin united malays national organisation ada lah PENCURI BESAR,mencuri hasil negara dan hak-hak rakyat sejak 51 tahun..Hidup Sosialisma..!!

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Rosak susu dek nila setitik,
Susu dibuang dibelinye kaya,
Dikabonye takde cmpur tngan politik,
Adakah rakyat marhaen sumenye percaya?

broooo... berkata...

tuu... yg dok sms sms tu apa ke heinya...
becinte kot...

ilovebudu berkata...

hahhaha..betul tu...belum terjah dah kasi jawab awal awal..kakakaka..jawapan dulu baru soalan kekeke

pemikir lapuk berkata...

tentu munkee ni nanti dapat smbung kontrak kerja 5 thn lagi hahahaha