Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 6 November 2008

PEMBANGKANG LARI DARIPADA TANGGUNGJAWAB - PM - melayau


KUALA LUMPUR 5 Nov. - Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi menyifatkan tindakan Ahli Parlimen pembangkang keluar Dewan semalam ketika Menteri Kewangan, Datuk Seri Najib Tun Razak menggulung perbahasan Bajet 2009 sebagai lari daripada tanggungjawab kepada rakyat.

Perdana Menteri berkata, perbahasan Bajet 2009 adalah perkara besar yang perlu diberi perhatian oleh setiap ahli Parlimen dan mereka tidak harus mengambil tindakan yang merugikan masa Dewan.


kah kah kah….. laaaa…. mat ngantuk ni ada lagi…. kah kah kah….dah bangun tidor mat ngantuk ni…. kah kah kah…. mana dia tidor selama ini…. kah kah kah….

ada lagi ke orang nak dengar cakap mat ngantuk ni …. kah kah kah…

mat ngantuk ni ada ke di parlimen…. kah kah kah…. mat ngantuk ni patut di nobatkan sebagai BAPA KETIDURAN….. kah kah kah



8 ulasan:

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Mac 2009,Pak Lah leh tido lena trus....Tak yah bgn2...Tak de ape nak piki....Mcm Sleeping Beauty....Tapi kene tukar nama sket,Sleeping Menteri

Tak tau la si Jin,oops Jeanne tu ikut skali ke dak perangai dia

Pill not Kills berkata...

bro,
sorang Lah ni kalau bersuara macam burung kakak tua, hinggap di jendela, makan gaji buta...kah kah kah

Farouk berkata...

Bro, jangan biadap terhadap Pak Lah. Beliau masih sah sebagai PM lagi sekarang sehingga Mac 2009. Hormatlah sikit pandangan dan teguran beliau.

Tanpa Nama berkata...

Alahai Pak Lah. tak sedar ker semua anggota kabinet UMNO dah kencing dia?
Kenapalah biarkan diperkudakan oleh puak-puak kapitalis? Lupakah Pak Lah kepada datuknya yang buka Sekolah Ugama di Kepala Batas? Apa nak dikejar harta dunia Pak Lah?

ilovebudu berkata...

puik!....yg baik letak je 7b tu tak pi sekolah ke?..hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah..nak tumpang ketawa lagi ni...Pak Lah kata Pembangkang lari daripada tanggungjawab...kah kah kah...masa Anwar dan Company buat pengulungan Bajet 2009 pada 13/10 mana pegi Pak Lah dan Najib???...menunaikan tanggungjawab di Kedai Kopi luar Parlimen?? Kah kah Kah...Masa tu Mentri2 pun "Nga Ada"...amat bertanggung jawab dan penakut...kah kah kah

pekanpahang berkata...

Mat Ngantok tertidur,bila pembangkang minta baget dibentangkan semula sejak awal lagi,bagi menyesuaikannya dgn keadaan ekonomi semasa dan membolehkan ianya di bahas secara mendalam.Tapi Mat Mongol memilih,buat pindaan semasa pengulungan dan terus nak luluskan baget tanpa memberi masa yg cukup utk di bahaskan angka-angka pindaan.Mat Mongol lah sebanarnya yg tidak bertangung jawab,bukan pembangkang.

Tapi mat Ngantok selalu menyokong Mat Mongol,utk memastikan Mat Mongol memelihara kepentingan nya,apabila Mat Ngantok kehilangan kuasa nanti.

Tanpa Nama berkata...

woi farouk

Pak Lah biadap pada rakyat...rakyat biadap pada Pak Lah balik lah!..kali ni dengan engko sekali...kuak kuak kuak

PERCAYALAH! PRU13 AWAL 2010