Rabu, 19 November 2008

TERBARU !!! GEMPAR !!! RAZAK BAGINDA TIDAK IKUT ROSMAH SHOPPING

PETALING JAYA: Razak Baginda Pengarah Eksekutif Pusat Penyelidikan Strategik Malaysia, badan yang membantu Najib Razak akan mengadakan sidang akhbar esok.

Razak Baginda pembantu Najib Razak telah dituduh membunuh isterinya Altantuya Shaaribu seorang peterjemah cun dari Mongolia.

Dalam Akuan Bersumpah P. Balasubramaniam, Altantuya juga di katakan telah di entot-entot oleh Najib Razak sebelum menjadi penyedap Razak Baginda.

P. Balasubramaniam sesudah mengeluarkan Akuan Bersumpah itu telah hilang. Hingga ke hari ini belum ditemui lagi.

Altantuya telah meninggalkan seorang anak yang kini menetap di Ulan Bator Mongolia.

Seorang lagi anak Razak Baginda, Rowena telah menghantar e-mail kepada mStar dan berkata sidang akhbar ini akan diadakan di sebuah hotel di Kuala Lumpur.

Pemerhati politik dalam dan luar negara berpendapat tarikh ini telah di pilih kerana Najib dan Rosmah kini sedang berada di luar negara.

Dengan pemergian ke luar negara ini , Najib dan Rosmah berharap orang ramai akan menganggap mereka tidak ada sangkut paut lagi dengan Razak Baginda.





6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan terlalu khuatir kerana Razak Baginda belum terlepas secara mutlak lagi. Ada pihak yang akan terus korek kes ini dan mungkin jika semua gagal nanti kes ini mungkin sampai ke Mahkamah Dunia, meskipun mengambil masa yang begitu melelahkan. Razak masih belum boleh hidup lega lagi walaupun Rosmah dan Najis dibuat tidak ada kaitan lagi. Apa yang berlaku kini ialah Razak sedar yang dia belum sepenuhnya bebas merdeka daripada penglibatannya dengan wanita Mongol itu. Baca air muka dan 'body language'nya.

Tanpa Nama berkata...

Spekulasi demi spekulasi dilontarklan namun kebenaran masih belum ditemui.

Tanpa Nama berkata...

Berita dah jelas...lagi terang lu lagi kata spekulasi...

Puan Ainon Mohd. berkata...

Apa 'entot-entot'? Tak baik cakap macam itu!

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi sendiwara saluran satu menipu melayu, lanun punya otak, bodoh! ingat lepas buat sidang akhbar kira dosa dah bersihlah dan orang pun percaya 100%, mana punya ideologi dia ikut. Orang asli UmNO cawangan kedaik Pahang bolehlah kau kencing.
Wa agree bro Hisham, cukuplah perbodohkan melayu sebab makin lama makin bodoh jalan cerita UMNO
ni, HAMPEH " Dari cerita Seram dan Stim, goreng punya goreng boleh jadi lawak bodoh"
Kalau nak "kencing" berpada-pada jangan kencing kat zink, kuat bunyi............................

Unknown berkata...

tuan hakim sanagt pro..haha