Selasa, 2 Disember 2008

JANGAN KELUARKAN KENYATAAN POLEMIK- melayau


KUALA LUMPUR 1 Dis. - Datuk Seri Najib Tun Razak mahu para pemimpin parti komponen Barisan Nasional (BN) berhenti mengeluarkan sebarang kenyataan yang boleh menimbulkan polemik secara terbuka sebaliknya mereka perlu mengutarakannya melalui saluran dalam BN.

Timbalan Perdana Menteri berkata, langkah itu penting bagi mengelakkan BN mengalami kerugian apabila parti-parti komponen itu dilihat sentiasa berada dalam pertikaian dan bermasalah kerana wujud perbezaan pendapat yang dinyatakan secara terbuka.


kah kah kah….mat mongol... mat mongol...memang pun sedang bertikai…. kah kah kah…

kah kah kah… Gerakan tolak ISA… PPP tolak ISA….MCA tolak KETUANAN MELAYU…. SABAH nak minyak dan gas mereka….kah kah kah….

woit mat mongol…. politik ialah polemik…. apa ngok sangat… ingat politik ni macam bik mama pergi shopping di dubai…. kah kah kah….



1 ulasan:

Unknown berkata...

BN nampak "bermasalah" sebab pemimpin dalam BN suka sangat guna media untuk menyuarakan suara hati mereka.media pula dibaca oleh umum dan umum ambil tahu berita sebegini.jadi memang selalulah kita nampak cerita pasal BN keluar dalam media elektronik dan cetak sebab cerita-cerita macam ni "panas" dikalangan umum.