Rabu, 17 Disember 2008

TONJOL ISU HANTU - melayau




SHAH ALAM 16 Dis. Parti pembangkang dijangka memainkan isu-isu 'hantu' iaitu isu yang tidak pernah wujud pada pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu, Januari depan.

Ketua penerangan UMNO, Tan Sri Muhammad Muhd. Taib berkata, tindakan itu berikutan pelbagai keputusan kerajaan kebelakangan ini membuatkan mereka kehabisan modal untuk berkempen.

Isunya tidak ada, tapi mereka mencipta isu 'hantu' kerana kerajaan telah bertindak dengan baik termasuk menurunkan harga minyak sebanyak tujuh kali sehingga lebih rendah daripada harga asal.

kah kah kah…. PAKATAN RAKYAT KEHABISAN MODAL?.... kah kah kah…. modal tak pernah habis…. ada modal razak baginda…. ada modal balasubramaniam…. ada modal kapal selam…. ada modal al tantuya….ada modal patrik badawi… ada modal mat ngantuk…...tak akan habis habis modal….kah kah kah….

kah kah kah… mi no spik inglis… mi no pil pom… munkee ni bomoh ke?... kah kah kah… penamaan calon pun belum…. munkeee ni dah tahu hal hantu…. kah kah kah…

kah kah kah…. INI MESTI DAH ADA RANCANGAN NAK BAWA PENGUNDI LUAR…. kah kah kah… awas dan jaga-jaga….




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang pun. Saya yakin isu pengundi hantu akan dibangkitkan oleh pembangkang pada pilihanraya Kuala Terengganu ini... Aci lawanlah...

PEMUDA PAS KEMAHANG 1 berkata...

memisahkan umno dgn pengundi hantu ibarat memisahkan rasa manis pada gula. Amat mustahil umno tidak menggunakan pengundi hantu. Sebab umno itu sendiri bersifat dan berperangai hantu.

kepada semua ahli dan petugas Pakatan Rakyat khususnya dari PAS, awasi dan kepung mereka ini dari segenap sudut 8 penjuru alam. Jangan biarkan umno terus merosakkan hak dan kuasa pilihan rakyat.

ikhlas,
www.pemudakemehe1.blogspot.com
(Sumber berita PRK KT anda)