Sabtu, 10 Januari 2009

APA KATA SUAMI ROSMAH

NAJIB : PAKATAN RAKYAT TAK MAMPU MENYAMAI BN - melayau


KUALA TERENGGANU 9 Jan. — Datuk Seri Najib Tun Razak berkata hubungan parti-parti dalam Pakatan Rakyat (PR) tidak mampu menyamai apa yang ada pada Barisan Nasional (BN) dan semakin goyah dari hari ke hari.

Timbalan Perdana Menteri berkata, sehingga kini, parti-parti dalam pakatan itu — Pas, DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) — masih belum mempunyai dasar bersama, malahan ikatan di antara mereka juga semakin goyah.


kah kah kah….. TAK MAMPU MENYAMAI BN ?...... BETUL… MEMANG BETUL..kah kah kah…

woit… memeang pakatan tak mampu nak sama menyamun macam BN…. kah kah kah

kah kah kah… memang tak mampu nak tipu rakyat beli kapal selam… kah kah kah..


PAKATAN PEMBANGKANG JELAS TIADA PENDIRIAN SAMA : NAJIB -
melayau

KUALA TERENGGANU: Datuk Seri Najib Razak berkata, Pas, Pakatan Rakyat dan DAP yang kini saling mempersoalkan pelaksanaan hudud dan qisas, menunjukkan pembangkang sebenarnya tidak mempunyai pendirian bersama.

Timbalan Perdana Menteri berkata, ia juga menunjukkan pakatan yang dibentuk pembangkang rapuh dan hanya bertujuan menjatuhkan Barisan Nasional (BN).


kah kah kah… BETUL…. MEMANAG BETUL …. apa yang munkee ni cakap…PAKATAN BELUM ADA PENDIRIAN YANG SAMA…kah kah kah

kah kah kah…. memang betul … PAS MAHU MUNGEE NI DI HUDUD… kah kah kah…. DAP MAHU MUNKEE NI DI ROTAN… kah kah kah…. PKR MAHU MUNKEE NI DI BICARAKAN KES ALTANTUYA… kah kah kah

woit…. dan rakyat mahu bik mama berhenti jadi menteri … kah kah kah…



WAN FARID BUKAN ORANG SIAPA- SIAPA - mStar

KUALA TERENGGANU: Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini menjelaskan pemilihan Datuk Wan Ahmad Farid Wan Salleh sebagai calon Barisan Nasional (BN) untuk pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu dibuat secara kolektif antara beliau dan Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi.

Sehubungan itu, Timbalan Perdana Menteri berkata tidak timbul persoalan oleh sesetengah pihak bahawa Ketua Umno Bahagian Kuala Terengganu itu "orang Pak Lah" (Abdullah).

"Ada orang kata Wan Farid orang Pak Lah... dia tidak ada orang siapa-siapa. Sebab Perdana Menteri dan saya bersama-sama memilih beliau (sebagai calon BN).

"Sebab itu saya perlu jelaskan perkara ini sebab analisis politik buat macam-macam andaian. Ini tidak boleh dan calon kita tiada kena mengena dengan Pak Lah, saya dan Mat Said (Ahmad Said)
.


kah kah kah….BUKAN ORANG SIAPA-SIAPA… kah kah kah…. kah kah kah

woit … munkee ni takut nak jawab mahfiraun …. munkee ni tak berani tibai mahafiraun yang kata wan farid macai dolah……kah kah kah

woit…. kalau bukan orang siapa siapa…. siapa dia wan farid ini…. kah kah kah… anak buluh betong?...... kah kah kah…






2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

isham yg kelakar, pejuang keadilan dan penuh ilmu di dada.. seronok membaca blog org yg memperjuangkan keadilan sambil mempersendakan orang lain dan lebih banyak bermain kata dari mengeluarkan fakta.. betul2 ahli politik yang tidak poyo.. ada ciri2 islamik gitu..

Izmal Ganu berkata...

Hisham!..
Wan Farid & Abdul Wahid Endut nie sebenarnya ada satu persamaan yg belum di ketahui umum.

1. Abg kpd Wan Farid, Wan Nor Azman pernah bekerja di MMC Corp sbg CEO Eng division.
2. Adik kpd Abd Wahid, Abd Fatah merupakan seangkatan dan kawan yg mengantikan Wan Azman sbg CEO Eng division.
3.Kedua2nya pernah berkerja dibawah company yg sama & dlm masa yg sama.
4. Kini Wan Nor Azman di Putera Capital Berhad.
5.Abd Fatah pula kat Middle East(kalu tak silap Oman).