Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 19 Januari 2009

NEGARA ISLAM JANGAN BELI SENJATA AS - malayau


KUALA LUMPUR 18 Jan. - Tun Dr. Mahathir Mohamad menggesa negara-negara Islam tidak membeli senjata dari Amerika Syarikat (AS) sebagai tindakan susulan bagi memastikan negara itu tidak mampu membiayai kekejaman Israel terhadap penduduk Palestin.

Bekas Perdana Menteri itu berkata, permintaan tinggi terhadap senjata AS menyebabkan negara tersebut mengaut keuntungan berbilion ringgit yang akhirnya digunakan bagi membiayai program bantuan senjata kepada Israel.



kah kah kah…. mahafiraun ni gila…. ini macam perli isteri rosmah aje…. kah kah kah….

woit…mahafiraun tak tahu ke…. tornado yang isteri rosmah beli tu dari mana?.... kah kah kah…

woit…mahafirauan tak tahu ke… eurokopter yang isteri rosmah nak beli tu dari mana?.... kah kah kah…

woit munkeee…. 22 tahun dulu M16 tu … munkee beli dari mana?..... kah kah kah





2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Madey ni betul punye ngok la. Ari tu suruh Angkatan Tentera Kita serang AMerika dan Israel dan ini jangan beli senjata Amerika.
Gila ke dia ni!!! Askar kita nak perang camne sebab banyak general kang kong harapkan soldadu kat bawah je, yang general duduk dalam pejabat rancang beli Eurokopter dan berangan bila pencen nak jadi CEO Eurokopter Malaysia ...podah punya general kang kong, bila tanya tak tahu.
Dah la Maday nyanyuk, ada pula mat ngantuk di bantu mat monggol yang kuat ehmm...apa nama Atun,, apa ye? tapi takut dengan Bik mama.

nizam berkata...

dulu tentera kita bila pakai senapang styer dr austria nampak cool

Sekarang najib dh approve tukar steyr pakai m4 carbine yg xlaku so out.

kita sepatut beli heckler&Koch bau cool.. kahkahkah.

kita xperlu senjata zionisme tuk mempertahankan kita. tgk IraN, tu baru cool, ahmadniejad mmg cool