Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 19 Januari 2009

10,000 NASKAH PERCUMA BARI MINGGUAN MALAYSIA WAJAH BARU DIEDAR - malayau


SHAH ALAM 18 Jan. - Sebanyak 10,000 naskhah akhbar Mingguan Malaysia dan Utusan Malaysia diedarkan kepada orang ramai secara percuma di sekitar Lembah Klang, Johor dan Pulau Pinang tiga hari berturut-turut bermula hari ini.


kah kah kah… kah kah kah… kah kah kah….

woit… bukan wajah yang pembaca nak tengok… kah kah kah…

woit… janganlaaa bodohkan pembaca…kah kah kah… jangan bodohkan melayu… kah kah kah….

woit… pembaca nak baca isi…. kah kah kah… bukan nak tengok wajah… kah kah kah…ngooooooooook…. Kah kah kah




2 ulasan:

Tok Moh berkata...

Kah..Kah..Kah...
Woi sudah la woi.. Jangan Tipu Melayu...Kah..kah...kah...

Sape-sape yang dapat akhbar tu sila jual balik atau letak je kat tempay kitar semula...Kah..kah..kah..
Atau lebih baik krang kata tak mau je pada petugas-petugas yang mengedarkan suratkhabar bodoh ni...

Biar berlambak-lambak dan berlori-lori tak laku...kah..kah..kah,...
Surat Khabar Jamban....kah...kah..
Orang macam Nordin Kordi boleh la baca utusan melayau untuk bodohkan minda..kah..kah...kah..

kurt berkata...

setakat signboard yg baru tu nak buat haper kalau isinya sama jer...kongkek betulla....