Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 21 Februari 2009

PAS MINTA IBRAHIM ALI LETAK JAWATAN – Mkini


PAS yang tidak senang dengan kelantangan Datuk Ibrahim Ali di Dewan Rakyat menyifatkan anggota parlimen Pasir Mas itu "tidak mengenang budi" dan menggesanya meletakkan jawatan.

Setiausaha Badan Perhubungan PAS Kelantan, Datuk Takiyuddin Hassan berkata sebagai wakil rakyat yang diberi peluang oleh PAS bertanding atas tiket parti itu, Ibrahim tidak sepatutnya sering menghentam PAS "seolah-olah beliau sahaja yang betul", lapor Bernama.

"Kalau dia bermaruah, dia boleh meletak jawatan," beliau dipetik berkata.



woit.... SEMENJAK BILA KATAK ADA MARUAH.... kah kah kah....

kah kah kah… kah kah kah… kah kah kah…

kah kah kah….SAEKOR KATAK TERJUN DENGAN LABU LABUNYA….. kah kah kah

kah kah kah… SAEKOR LABU TERJUN DENGAN KATAK KATAKNYA… kah kah kah

woit.... KESIAN ORANG PASIR MAS ... kah kah kah....



15 ulasan:

nami o fish berkata...

kenalah terima hakikat orang2 golden sand(pasir mas) ni berYBkan katak.

tu la,lenkali ramai2 la buat undi rosak,kan senang protes!

L berkata...

baca tenteng ibrahim ali.
http://puppetsoflove.blogspot.com/2009/02/ibrahim-ali-bersilat.html

MARI BERSATU berkata...

Pas kelantan sebenarnya yang buat silap..dari dulu lagi saya memang tak berkenan mereka ambil KATAK jadi calon...

Orang Tanjung berkata...

Org meLAYU ni memang mudah ditipu. Kalau tak masakan masih ada kes-kes gores & menang.

Senario yg sama dengan janji-janji manis pilihanraya vs hadiah gores & menang.

Betui la meLAYU ni dungu salam. Lepaih tu baru nak mengelabah repot sana sini.

kah kah kah

Che Guevara berkata...

Ni katak terlepas dari zoo jugak nie...

rozali53uk berkata...

Berai-Berai jange susohkan kawe gigit towkey la dia ni....

Tanpa Nama berkata...

Dahla masa PRU12 tu dok bertanding bawah panji2 PAS. Skng dah jadi macam anjing makan tuan. Muka pun nak kat sama mcm rafidah.puiiii.....

Pa Alif Lam Ya berkata...

aku memang panas dgn makhluk dari pasir mas neh dari dulu lagi
Kononnya hero melayu
Pembela agama,bangsa dan negara
hero raja-raja melayu.
cakap dalam dewan rakyat macam bagus sangat...

Fort Uniform Charlie Kilo punya Ibrahim Ali

gmusang7 berkata...

hoii katak kalu spsis katak tu katak jugak le....kalau berani letak jawatan kita lawan sebagai anak jantan...pejuang melayu konon.piraahhhhhhh katak

Tanpa Nama berkata...

Woit! Biasa-biasa "munkee". Tiba2 kali ni "katak"...

Kah kah kah....

Tanpa Nama berkata...

mamat brahim ni nak cakap tentang maruah kat dia abaikanlah....

lupa kan je lah.... dia tak pernah istilah maruah dlm hidup mamat sekor ni....

hahahaahahhaha

pekakbutabisudungu berkata...

orang pasir mas patut adakan satu program amal yang di namakan

" HAMBALI "

ATAU HANTARKAN SELIPAR
KEPADA IBRAHIM ALI

melayu celup berkata...

Hahaha si katak bodoh nak mampus nih memang tak mengenag budi... dah la bodoh... bangang lak tuh... org2 Pasir Mas bukannya bodoh sangat nak buat keputusan nanti kan? pakat ramai2 kumpul batu dok rejam kat katak nih sampai mampus... Bagitau kat PAS, PKR & DAP jgn angkut taik macam ni lagi dalam team engkorang... baik humban je taik babi macam ni dalam tong United Malays National Organization... Memang pon cita2 si bahalul ni nak masuk UmNO tapi kena block lak... kah kah kah kah kah kah lagi2 mau tipu Melayu ka katak??? lu mau mapus ka? kah kah kah blah la woi BRAhim Katak...

Tanpa Nama berkata...

Berahim 'Katak' Ali adalah sama seperti Abdullah bin Ubay zaman moden

Tanpa Nama berkata...

Ibrahim Ali telah berjaya digunakan oleh PAS Kelantan untuk mengelakkan UMNO memenangi Parlimen Pasir Mas sekiranya dia bertanding tiga penjuru. PAS juga untung sebab Ibrahim Ali telah membiayaai perbelanjaan setiap DUN Pasir Mas (4 semuanya) dengan kadar RM200,000 setiap satu. Setiap peti undi PAS dapat lagi sebayak RM5,000. Setiap penghulu juga dapat duit belanja semasa PRU 12. Besar perbelanjaan yang ditanggung oleh Ibrahim Ali tu.
Sekarang ni Ibrahim Ali sedang bermuka untuk ambik hati TPM Najib yang bakal jadi PM supaya beliau dapat kembali kepada UMNO. Walaupun dihukum gantung keahlian UMNO seumur hidup oleh UMNO, undang-undang UMNO boleh diubah jika perlu untuk terima Ibrahim Ali. Itu pun kalau dirasakan ada keuntungan kepada UMNO. Buat masa sekarang Ibrahim Ali dah tak laku gadai di Pasir Mas. Ada mana mana Bahagian yang mahukan dia? Orang Pasir Mas dengan rela hati ingin melepaskan Ibrahim Ali. Mungkin Segamat dimana tempat arwah ayah Ibrahim Ali dibuang daerah dan menghembuskan nafasnya yang terakhir ingin menerimanya?
Oghe Pasir Mas.