Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 27 Februari 2009

TOYO DAPAT KERETA TAK BAYAR CUKAI




Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim kini menggali satu persatu 'kesalahan' menteri besar terdahulu Datuk Seri Dr Mohd Khir Toyo dalam sebuah syarikat berkaitan kerajaan (GLC) Selangor, Permodalan Negeri Selangor Berhad (PNSB).

Kali ini, Dr Mohd Khir didakwa mendapat faedah dan imbuhan selaku pengerusi PNSB sebelum itu – termasuk kemudahan kereta berjenama Toyota Harrier, bersama pemandu – tetapi perkara itu didakwa gagal diisytiharkan kepada Lembaga Hasil dalam Negeri (LHDN).

“Sekumpulan penasihat lantikan Perbadanan Menteri Besar (MBI) kini sedang melakukan penilaian terhadap prestasi PNSB. Dalam proses tersebut, didapati pengerusi sebelum ini, Dr Mohd Khir pernah diberikan kereta Toyota Harrier pada tahun 2005 dan disediakan seorang pemandu pada tahun 2006.



woit… NI DAH LEBIH….kah kah kah….

woit….. WAK BOTOX SUDAH NGELABAH …kah kah kah

kah kah kah… MUNKEE NI INGAT KERETA TOYO– A ITU HARTA KERETA MAK BAPAK DIA……kah kah kah



10 ulasan:

ZACKARAS berkata...

toyol dah meroyan dia ingat MB khalid pakai toyota harriaaarr yang dia pakai diPNSB dulu.Dia dok mimpi lagi no...last2 kena batang hidung sendiri...korek...korek...korek...
kasi itu toyol cummm.....!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

woit wak botox!!!! mana nak carik botox berperisa tempe???? kah! kah! kah!

Tok Moh berkata...

woi Mungkee Mat Toyo Botox..
Kau Ingat Kereta Jenama Toyota di bapak kau punya ke..?

Woi kau ingat kau jadi Tok Siak Masjid Mekah kau takda dosa ke..?
Kah..Kah..kah... Woi Kau beli rumah kat mekah dekat dengan Kaabah kau ingat kau MAKSUM ke takda dosa..? Kau Sape? NABI Ke..?
Kau Nabi kerajaan langit ke..?

Kah..kah..kah..
Woi Toyo kau nak lari mana..?
Kasi londeh Mat Toyo sampai nampak jubur...kah..kah..kah..
Kasi londeh..kita sula sama dia punya jubur...kah..kah..kah..

Woi Mat Toyo Botox.. Kau ingat kau nabi ke..? Sape lantik kau..?
Ayah Pin ke..? Kah..kah..
Dasar bangsat kau Mat Toyo Botox..

Woi dengar woi.. ni ada sekor
Tok Siak Mekah Nama Toyo..
kalu dia datang jangan dengar
cerita karut dia.. Dia nak jadi macam Haji Kahar yang istihar jadi Rasul Melayu ke 26... Mat Toyo ni bawak ajaran sesat..kah..kah..kah..

Enche' Eyezoodean berkata...

harrier diberikan kepada Toyo dan Lexus milik TS Khalid.. kedua duanya adalah jenis kereta yang sama.. cuma TS Khalid beli guna duit sendiri. Wak Botox pakai duit rakyat!

Tu botox buat kat muka tu guna duit sape?
hhahahaha

Samudera Tinta berkata...

Bro Isham,

Jangan lupa Toyo pandai curi duit tanpa orang lain sedari. TApi toyo ni lagi pandai. Orang tengah sedar pun dia curi. Dasat betul..

Artikel nak kongsi juga - Warkah Duka Buat Adik Nurin

http://samuderatinta.blogspot.com/2009/02/warkah-duka-buat-adik-nurin.html

fredo berkata...

lakhnat la ko toyoo...!!!

Tanpa Nama berkata...

oii wak botox ..dgr citer 1 kali cucuk rm13000.duit sapa tu..dgr citer jugak masa jadi MB org dtg nak jumpa suruh tunggu sebab tgh buat facial kat opis.apa citer?

pejadah berkata...

toyo..ooo..toyo..pandai si toyo auta..padanlah dgn name kereta yg dipakai..TOYO-auTA..

gmusang7 berkata...

woi toyol ...batang penyapu hg tak nak angkut sekali ke...

MAS JOKO berkata...

Waduh-waduh epik, gimana nih, waduh gawat banget ni, pada mahu lari kemana saya nih, mau pulang ke jawa udah nggak tahu kampung bokap gue yang mana satu, mahu terus tinggal di malaisia nanti di buru rakyat nih,,, terus mahu kemana gue nih....aduh tolong donk...bikin muka gue tampak kayak micheal jackson mungkin orang malaisia tidak kenal nanti...aduh-aduh aduh mas joko