Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 23 Mac 2009

MUNUSKRIPT PALING MAHAL - UNIK


BUKAN UGUT KHAIRY , TAPI BERUNDING
mkini

Penulis politik Yahaya Ismail mendakwa beliau berunding dengan naib ketua Pemuda Umno mengenai hak cipta sebelum menerbitkan buku Tuah dan Sial Khairy Jamaluddin yang kini menjadi kes polis.

Yahaya bagaimanapun menafikan cuba mengugut calon ketua Pemuda Umno itu dalam pertemuan tersebut.

Beliau, yang juga dikenali Pak Ya, tidak dapat mengingati tarikh dan masa pertemuan tersebut.

"Ugut tahi minyak apa? Ugut (itu) macam nak pukul, bubuh pasir dalam tangki minyak kereta dia. Tidak ada (ugutan). (Pertemuan) ini bisnes.

"Kalau (Khairy) nak beli, beli. Kalau tidak mahu beli, sudah. Saya pergi, saya tidak bercadang nak ugut beliau," katanya (foto) kepada Malaysiakini.

kah kah kah… KAH KAH KAH…kah kah kah..

woit… INI LEBIH MAHAL DARI MANUSKRIP HENRY POT POT…. kah kah kah…

kah kah kah… BUKU INI MESTI HOT TER HOT…. MESTI BANYAK GAMBAR… kah kah kah

woit… MESTI ADA GAMBAR ORANG TUNJUK POKOK KAYU ..kah kah kah… DENGAN TAJUK : POKOK ITULAH YANG DIPANJAT OLEH KHAIRY….kah kah kah



7 ulasan:

Don Karldon berkata...

hahaha..first time aku tgk khairy mcm cuak..kan dia "brutal"?

Tanpa Nama berkata...

Kena dah tu, penyamun nak jual penyangak.....lanon lanon pun akan berhimpun, tokey lembu GERAK ade ke?

fredo berkata...

khairy si bapak monyet!!

jabsp berkata...

Isham-minta maaf terkasar sikit ni.
Aku bukan penyokong UBN,jauh sekali penyokong Khairy,tapi penulis balaci & penulis barua ni memang terkenal jenis cari makan daripada dulu.Aku tau,Khairy bukan tak ada duit,setakat 100,000.00 adalah kacang saja bagi dia tetapi lepas ni mungkin penulis balaci ni minta tambah lagi.Cara dia bagi penjelasan pun dah kantoi.Eloklah tu,cari duit haram daripada punca yang mungkin haram

Acid Uric berkata...

bro,
berunding cara umno mesti kena ada perkataan ringgit malaysia. kena pulak penulis tu mintak RM100K for manuskrip yang entah apa2.
Sepatutnya tajuk manuskrip tu ialah seekor beruk dan seorang Lah. For sure, Khary akan bayar.

Master Yoda berkata...

Kah kah kah

"Tolong Pak, Tolong....

Khairy kene ugut, Pak" rayu Kahiry kepada Dolah Badawi

puterabumi-sert berkata...

Dulu masa sokong S46 cari makan dengan "Maharaja Beruk" dan "Beruk Betina" tibai Firaun, sekarang nak cari makan dengan KJ pula. Pak Ya ni macam-macam sungguh.