Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 23 Mac 2009

TERKINI - BUKIT GANTANG



MB PERAK CALON BUKIT GANTANG


Saudara Nizar Jamaluddin Menteri Besar Perak akan bertanding sebagai calon Pakatan Rakyat di Bukit Gantang.

Nizar dari parti Pas telah dipilih untuk menjanjikan kemenangan yang lebih
besar untuk Pakatan Rakyat.

Pada ketika ini Nizar Jamaluddin dilihat sebagai susuk yang paling 'cool'
untuk anak-anak muda bukan sahaja di Perak malah di Malaysia.

Poster imej Nizar telah mula terpasang dalam bilik di kampus-kampus.




14 ulasan:

Danielle_Corleone berkata...

Bro! lawan tetap lawan!

johan berkata...

betul,bro..gua sdri pnh nmpak bdk2 punk taruk badge gambar Nizar kat sling bag..

keylee daud berkata...

hambik ko....kita tgk sapa yg kena...dacing la yang kena..kekeke

akutakata berkata...

Nizar Vs Zmbree.....tengok sape yang power.

Tanpa Nama berkata...

aku dok agak dah.....

GABAN_KUSUT berkata...

kedai bundle kat tmpat gua pn da tarok poster nie.. rare beb..

mamai72 berkata...

cool nizar.....

judin berkata...

Respect and full support is the word.

wish he'd be the next PAS president and be the first PM from PAS acceptable by all

SL Chan berkata...

dacing tu mesti kena buang kat longkang...kah kah kah

Diskopi berkata...

Nizar lebih hebat daripada Anwar the boss! Malah Nizar lebih sesuai jadi Perdana Menteri seterunya!!!

fredo berkata...

nizar...terbaikkkk!!!!

Tanpa Nama berkata...

mana ada org pakai dacing dah skrg ni, tak relevan, semua timabng kilo..dah bole campak la dacing tu...

cucuabuseman berkata...

Nizar memamhg hebat..dia pulun juga nak buat memorial lelong 43,000 yang sediada pecah..aiseyyy..ingatkan gerombolan saja pandai buat keroje takde faedah..Nizar pun sama naik..Hooii bekerjalah untuk rakyat jangan dok habis masa mempolitikkan benda takdak pekdah...Ngeh DAP tersenyum manja...memorial 4 bahasa jadi agenda..ni apedia..appedia..isham..kapitalis punya style tuhhh...

Mohd Ashraf Bin Ahmad Khidzar berkata...

Nizar pilihan paling relevan waktu ini!
pasti undi majoriti lebih besar!