Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 4 Mac 2009

TER NOW !!! BERITA FITNAH ? SERET KE MAHKAMAH – SAYA DEDAH NAJIB - mkini


Seorang pemimpin PKR mencabar polis menyeretnya ke mahkamah agar dapat mendedahkan butiran dakwaan percubaan Datuk Seri Najib Razak merasuah wakil rakyat Pakatan Rakyat untuk melompat parti bagi menjatuhkan kerajaan Perak.

"Saya bersedia untuk ke mahkamah di mana saya akan berpeluang mendedahkan semua bukti yang saya ada termasuk rakaman tentang perbualan dan perbincangan saya tentang isu membeli Ahli-ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pakatan yang diusahakan oleh Najib," kata ketua bahagian PKR Ipoh Barat, Fauzi Muda.

"Saya mendesak polis agar segera mendakwa saya di mahkamah adalah kerana saya tahu pihak Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan polis pasti tidak akan mendakwa Datuk Seri Najib di mahkamah terhadap apa yang telah saya laporkan.

"Jadi jika mereka mendakwa saya, itulah saja jalan yang terbaik untuk saya berdepan dengan Najib di mahkamah dan mendedahkan segala bukti-bukti yang ada pada saya terhadap rasuah dan pembelian Adun yang melompat parti dan menyokong BN."


kah kah kah… BERITA FITNAH KAH ITU ?.... kah kah kah…

kah kah kah….BERITA TOHAMAH KAH ITU ?.... kah kah kah…

woit …. SPRM…. BILA LAGI… TAK KAN ASIK NAK JAGA LEMBU SAJE…kah kah kah…

kah kah kah… INI SUDAH TERBALIK KOT…. MAMAT INI MINTA DI DAKWA… kah kah kah…

woit…. ADA RAKAMAN ?... KOREK .. KOREK… KOREK… kah kah kah




11 ulasan:

fredo berkata...

buat elok2, jgn smpai kena sorok dek antu kopek da la..mntak jauh la...

Tanpa Nama berkata...

mcm rpk nak the terror couple saman dia, supaya dia boleh dedah semua kepincangan yg ada kat mahkamah. tapi judge main2 lak.

Tanpa Nama berkata...

penjilat-penjilat sekalian apa tunggu lagi?
tunggu arahan najib? dia sendiri pun tunggu arahan antu kopek...

Tanpa Nama berkata...

sebelum kena sorok baik kita sorokkan dulu hehehehe bukan boleh cayer antu kopek UMNO-BN nie..

Aku risau C4 tu terlepas lagi dari jagaan...
ada orang bontot dia dah panas cuba teka siapa dia....

Tanpa Nama berkata...

Malaysia sekarang ini memang perlu 360degree change over.... sebab kerajaan UMNO/BN sudah tidak boleh diharapkan atau dipercayai lagi.

1. Mahkamah/Hakim boleh dibeli......coret,coret,coret Cap Lingam.

2. Polis pun boleh kautim......RM50.00 untuk speeding,beratus ribu atau juta untuk kes jenayah berat....Altantuya ????

3. Menteri pun boleh dibeli......... wang, perempuan,kontrak, cuti dan sebagainya.

4. MACC... kononnya nak benteras rasuah, tapi semua pengecut dan tak bersih, kemungkinan besar mereka ni ahli dan penyokong kuat UMNO yang underground.Sekeras-kerasnya tidak boleh dipercayai. Tengok lah ketua dia...ptui

5. SPR.....satu lagi institution yang mengkhianati rakyat...god father of pengudi hantu..ptui..

Soon to be PM pun boleh kautim dengan............you tahulah, apa ketagihan beliau.....lagi ada kes mongolia ..

Semua orang ini memang sampah masyarakat.....jenis sampah yang dah tak boleh di re-cycle kan.


Dakis

jebatderhaka berkata...

wak kah kah...
ingat dunia je nak terbalik...
org politik pun terbalik gak..
mintak di dakwa...
mamat nie patut dapat anugerah nie...
steady la yope..
kah kah kah...
PDRM ngan SPRM muka sudah kuning..
kah kah kah...
apa cerita????
takkan mamat tu minta kena dakwa korang diam jer..????
tangkap laa...
dakwa la....
biar rakyat tau apa plak crita celah peha najib....
najib....
siap la mike....
kah kah kah
bakal PM kena ranging....
kah kah kah

Miss-peninG berkata...

http://www.themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/19638-perak-muddles-further-with-ridwans-eligibility-to-judge

lawak lawak...

Tanpa Nama berkata...

Depa mana ada telok...tapi hang kena jaga diri baik2 dah ramai yang hilang.

Tanpa Nama berkata...

DEN dan mungkin ramai lagi dah cakap dulu, kalu tuduhan terhadap ulak dan buaya besak UMNO/BN tak akan jadi apa-apa. SPRM ke, Poliske dan apa lagi ke semua mati kutu, buta perut, jatuh pekak untuk bertindak terhadap yang dituduh atau difitnahkan. Kata mereka " TAK CUKUP BUKTI YANG KUKUH! berulang kali. Kamu tembak mereka dengan meriam atau mengbom mereka tak akan ada apa-apa tindakan. Kita ada kerjaan yang lemah dari segi mendakwa oarang kuat UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Takut laa..dia nih kena kidnap nanti sbb satu malaya dah tau..c4 tu kejenyer asyik nak lesapkan org jer...jauhkan la...

Riyaz berkata...

alahai m'sia...sedih aku tgk bdn kehakiman a.k.a anti rasuah la..apa jadahnya klu 'bias' sgt...apa kes?? takut poket kosong?poraaahhh...

tp dr senario skg ni, aku percaya pada PRU yg akan dtg ni umno/BeeEND akan menerima ketukan paku keranda yang terakhir dr rakyat...