Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 1 Mac 2009

TIDAK LAYAK TINGGAL DI NEGARA INI - melayau




PASIR MAS 28 Feb. - Ketua Penerangan UMNO, Senator Tan Sri Muhammad Muhd. Taib menyifatkan Pengerusi DAP, Karpal Singh tidak layak untuk tinggal di negara ini kerana tidak memahami adat dan budaya masyarakat di sini.

Beliau berkata, sikap Karpal yang bermulut celupar itu juga tidak sesuai dan selari dengan rakyat negara ini terutama orang Melayu yang beradat dan beradab.


kah kah kah…. BETUL… BETUL… BETUL…. kah kah kah…

woit…. MUNKEE INI ADALAH CONTOH INSAN MITAHLI…kah kah kah

woit … MUNKEE INI CONTOH INSAN BERADAP SOPAN… kah kah kah

woit…. KALAU BENGALI INI TAK DUDUK DI MALAYSIA…. MUNKEE INI AKAN OFFER TINGGAL DI RUMAHNYA DI AUSTRALIA…. kah kah kah



5 ulasan:

asalbayu berkata...

Kah...kah...kah... Mamat MTM (Muka Tak Malu) nipun dah bawa budaya samseng. Dahla dia tu samseng gedebe dulu pernah bawak lari anak raja dan kahwin di England. Orang Selangor beri 2 gelaran: Mike Tyson dan Mat Jenin. Lepas tu dia bercerai dengan puteri raja tu dan beri wang mutaah RM 16 juta. Lepas tu dia kena cekup sebab bawa wang tunai RM 2 juta ke Australia. Herannya, mana Mamat MTM ni samun duit sebanyak tu? Tapi janganlah heran sangat. Dia ni memang bijak putar belit, maniskan muka semua orang Melayu termasuk semua Menteri kabinet sanggup nak beri anak gadis supaya jadi bini dia. Lepas tu bercerai dan dapat duit banyak-banyak. Tak perlulah persoalkan dari mana sumber duit tu. Peduli apa haram halal? Sapu saja. Kah... kah... kah...

khairulnizambakeri berkata...

Haha.
Bro, Mi-Spik-No-Inglis ni sekarang dah jadi kangkung baru ASTRO Awani. Asal ada isu, semua dia nak komen. Hadui...Mi-Pil-No-Pom!

kucingsiam berkata...

meow~

hello mat x2 taib ... fahamkah kamu maksud "melayu yang beradat dan beradab"?

kamu yang tak beradat dan jauh sekali beradab dalam hidupmu pun layak nak bagi kuliah kepada orang lain? janganlah memalukan sendiri dan orang melayu lain.

kalau karpal sama engkau mat x2 taib, aku lebih rela berkawan dengan karpal daripada kau. Paling kurangnya Singh tu tak pernah sapu wang rakyat bawa satu beg isi duit pergi ke Australia, siap berpura-pura lagi me no spik inglish. Aku memang panas saja bila nampak muka penyangak kau muncul di TV nak bagi kita lecture. Berambus!

Tanpa Nama berkata...

"heran aku macam mana org UMNO suka kat Mike Tyson ni: Pelari anak raja, Pelari duit rakyat bawa kat Australia, ingat org UMNO nak duit haram dia kot... Org UMNO mana ada kira haram halal sapu belaka...."

Tanpa Nama berkata...

Karpal Singh adalah peminat setia carburetor dung...kerna mengunakan pekataan macam celaka......hahahaha..hail to punk rock....