Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 April 2009

45,000 MENDENGAR CERAMAH MAHATHIR


Menggemparkan. Menakjubkan. Ajaib. Hebat.

Terulung. Brilliant. Genious. Terangkat.

Gempaq. Terangung.

Melaut. Megulat Taik.

Berpusu-pusu. Berduyun-duyun.

Bertali Arus. Tidak Putus Putus

Meribut. Menofan.

Yang datang tidak lebih dari 3000 orang.

Patut lah melayau kata 5000 yang datang -kesian tambah 2000 kah kah kah

Konsert Dum Dum Tak lebih ramai orang datang kah kah kah.




15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro e-champ,

mungkin depa menjamu ayam-bersalut-ajinomoto, sebab tu 3 ribu mari.

kalau tak,

HARAM

kembang semangkok berkata...

wow! menakutkan! mengerikan! mengentutkan! kah kah kah! woit! janganla bodohkan melayu! dah lama daaa... kah kah kah

karat ijau berkata...

FUIYOOO..MAGIKNYAAA....

patut la madey terpaksa blah,
pasal tkde tempat nk brucap..
pasal pentas pun penuh....
pasal penuh ulat taik...ha..haa

Tanpa Nama berkata...

hahaa dia masuk, makin menjadi2 la utusan melayau tu meroyannn

mountdweller berkata...

Ada pasaran lagi ke kukur buruk ni. Letak di muzium jerlah!

Mrkolumpo berkata...

aduihhh..ampeh boto la tajuk nih..buek sey suspen yo hahaha

Tanpa Nama berkata...

termasuklah orang gomen/cikgu cikgi/murid2 sekolah rendah & menengah..dan jangan lupa mahathir ni memang ade magic.semalam cakap lain, hari ni cakap lain..(melayu mudah lupa)..nak senang cite, dia cita2 nak jadi macam lee kuan yew (senior minister), maklum lah kedai roti dah bungkus...

uric acid

ZACKARAS berkata...

Tak ada pulak FRU dan water kenen...
agaknya mereka datang pakai pakaian biasa untuk meramaikan majlis.Kalaulah himpunan PR tentu dah penuh dgn sekatan dan halangan. Inilah yg dikatakan One Malaysia.Satu2nya negara didunia mengamalkan politik paling bebas...yang akan memusnahkan parti umno.

Hamba berkata...

3,000 datang sebab ingatkan ada konsert tp tengok2 yg datang si Madey...Nak balik kesian pulak...ialah madey pun dah 80++ takut nanti dia terkejut terkangkang tengok semua hadirin blah. Nanti baru je masuk UMNO tetiba kena masuk ICU pulak.

Tanpa Nama berkata...

Hairan bagaimana orang UMNO boleh menggunakan Madey atau Madey menggunakan UMNO. Kan dulu dia letak jawatan Presiden UMNO kerana sokongan orang Melayu terhadapnya merosot kerana AI tidak lagi jadi orang kuatnya lagi. Orang Melayu sokong kuat pada Madey kerana ada pengaruh AI.
Semua tahu Madey sudah merosakan tiang seri demokrasi negara dan di bawah pentadbirannya negara maju dari segi mega infrastruktur tetapi miskin budaya dan disiplin dalam banyak hal. Kalau ada pertumbuhan ekonomi itu adalah kerana hebatnya kepimpinan UMNO/Madey, jika merosot disalahkan kegawatan ekonomi dunia dan Soros atau Barat.
Semasa dia bersikap kuku besi ramai datang mendengar kerana dipaksa, yang datang diberi habuan makan dan pengangkutan, sementara pembodek dan peralatan negara terus memutarkan kehebatannya sehingga diberi julukan 'Wira Dunia Ke-3'.
Entah bagaimana pengaruhnya masih hebat sehingga dapat menyisihkan Tun Pak Lah yang kaki mengantuk!
Masa dia bercakap di Bukit gantang, lain tiada asyik hantam AI, Nizar dan pembangkang dan orang UMNO/BN semua dah percaya bahawa Madey boleh memberi semangat baru sedangkan dia yang telah memecahbelahkan UMNO. Tapi dia mahu warga UMNO/BN percaya bahawa dialah yang mempunyai kuasa magis untuk memberi tongkat ali pada UMNO/BN.
Lihat reaksinya jika BN/UMNO kalah nanti. Dengan mata terbeliak di sebelah kiri dia akan berkata'Pembangkang main kotor!' Dia tak akan menerima yang rakyat sudah tak mahu mendengar beberan boring dia!

Tanpa Nama berkata...

Jgn la dok kutuk dia, kesian. Bagi peluang dia nak cakap, bukan lama pun, 2 3 hari lagi masuk hospital la tu. Terkejut dengan keputusan PRK!
p.s. Aku pengundi DUN Bkt Selambau pun dan dok dekat dengan tempat dia mai pun tak pi dengar.

Tanpa Nama berkata...

gig napalm death lagi ramai gua rasa.
hahaha...

Sudin berkata...

bomoh tua bangsa mamak ni cakap melayu ke cakap orang putih semasa berkempen ?

Tanpa Nama berkata...

Kalau BN menang esok, kerana Dr M telah masuk balik dalam UMNO. Kalau BN kalah esok, kerana ada elemen sabotaj oleh ahli-ahli UMNO sendiri yang masih sokong Tun Lah (salah lagi ... daa)

paley berkata...

haha.
ini berita saheh.
benar. suci lagi murni!
hahaha