Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 April 2009

MENJAMIN KEPENTINGAN RAKYAT - melayau


Ahli akademik menyifatkan konsep Satu Malaysia yang ingin dilaksanakan Perdana Menteri, Najib Razak sebagai usaha menjamin kepentingan setiap rakyat negara ini tanpa mengira kaum, agama dan budaya.


kah kah kah…. SATU MALAYSIA ?..... kah kah kah…

kah kah kah…BARU SEKARANG SATU MALAYSIA?.... kah kah kah

kah kah kah….. SATU MALAYSIA KENA RABA RABA BONTOT…..kah kah kah



9 ulasan:

Hamba berkata...

Bukan satu malaysia...sebaliknya RM1utkMalaysia dan RM499,999,999utkNajib

ct berkata...

madey tgh kat tv ni. buang masa je duit letrik semua buat lintas langsung muka dia

Tanpa Nama berkata...

APA benda ni Satu Malaysia? Mungkin satu saf baru yang amat ampuh dalam kepimpinan BN akan menyapu habis kekayaan negara. Najis muncul sebagai pemimpin yang berlatar belakangkan amat konsevatif tak mungkin dapat membuat tranformasi melainkan membuaikan rakyat yang 'gullible' termasuk ahli UMNO/BN dengan retorik yang tiada apa-apa erti. Madey yang dikira 'Wira Dunia Ketiga' pun tak boleh mentranformasikan negara inikan pula Najis? Hai jangan mudah tertelan dengan kata-kata kosong 'Satu Malaysia'.

Tanpa Nama berkata...

APA benda ni Satu Malaysia? Mungkin satu saf baru yang amat ampuh dalam kepimpinan BN akan menyapu habis kekayaan negara. Najis muncul sebagai pemimpin yang berlatar belakangkan amat konservatif tak mungkin dapat membuat tranformasi melainkan membuaikan rakyat yang 'gullible' termasuk ahli UMNO/BN dengan retorik yang tiada apa-apa erti. Madey yang dikira 'Wira Dunia Ketiga' pun tak boleh mentranformasikan negara inikan pula Najis? Hai jangan mudah tertelan dengan kata-kata kosong 'Satu Malaysia'.

TIUP TAYAR berkata...

Bukan SATU MALAYSIA
tapi SATU DUNIA sudah tahu
cerita Altantuya...

Tanpa Nama berkata...

i-ya... sekarang baru nak 1 malaysia...
sebab... dulu 2 malaysia :
semenanjung malaysia & malaysia timur...
ini juga bakal 1 daripada manifestasi terhadap apa yg sudah dikonklusi sebagai 'change in umno'...
tak begitu pak??
adoi laa... selalu ketinggalan bas laa depa nii..
agaknye sebab depa ni ramai jenih yg 'mi don under-the-bas-stand' laa, tunggu kat bawah, kat basement, tu yg tak nampak bas lalu tuuu.....
-average joe-

peja!! berkata...

Bro.....

Gua ada benda nak cakap nie....
Selami nielah kan... kita dok bayar cukai pendapatan kat dia org..... Masa nak ambik duit kita semua nie bukan main lagi bagitau dalam tv la, surat kabar la.... macam2 lg la media yang diaorg gunakan.....

Tup-tup kluarlah fakta 'kerajaan berjaya mengumpulkan cukai pendapatan individu sebyk 30 bilion.....

Tapi yang gua x puas hati nie kita semua kena g declare gaji kita nie.... Tapi kenapa lhdn tak pernah declare duit yang kita bayar tu untuk apa...??? paling tidak bagilah penyata kat dalam berita ke... surat kabar ke...????

Kat mana lg gua nak ngadu nie...????

Gua takut diaorg guna masa beli undi dan byr hantu undi.....

Habislah kita semua kena tipu lg.....

Tanpa Nama berkata...

Satu Malaysia?.......kena TIPU..hau hau hau hau

Tanpa Nama berkata...

Aiseyman.
Najib stole PR's idea of Ketuanan Rakyat and rebranded it as "One Malaysia". Itu aje.
We are not fools la.
-Nour