Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 April 2009

BOMOH TUA MARAH BOMOH MUDA


Doktor Mahathir Muhamad telah memarahi Doktot Zambry di hadapan orang ramai.

Doktor Zambry ini telah dimarahi kerana yang hadir ke jamuan makan menyambut kedatangan Bomoh Tua ini hanya 253 orang sahaja.

Madey marah bagaimana sadikit sangat orang yang datang walhal ini ‘big makan’.

Para jurukamera dari semua stesen tv langsung tak berani hala kamera ke arah tamu – kerana dewan kelihatan kosong. Yang ramai hadir ialah bangku, kerusi dan meja.

Bomoh Tua kemudian kata dia tidak sehat dan terus blah.




30 ulasan:

Jarri berkata...

kesian bomoh tua tak sihat.

fredo berkata...

hee...ait...bomoh pon bole sakit...

kurang kunyah kemenyan tu.. kunyah byk sket..

Tanpa Nama berkata...

berita tepat tapi belumtentu benar ialah:
dokter madriaq marah dokter zambriaq depan orangramai tu sebab dokter madriaq sakitperut, tapi zambriaq tak arti apa mau buat kasi sembuh, sebab zambriaq bukan dokter perut... jadi madriaq marah laa, datang nak makan besaq, tapi tak dapat. so terpaksa belah laa sambil memarah...
-average joe-

TIUP TAYAR berkata...

Dendangan perang@ war cry:

India: "Kugan! Kugan! Kugan!"
Cina : " Suqiu! Suqiu! Suqiu!"
Melayu: " Tuya! Tuya! Tuya!"

Ramai-ramai: " PR!PR!PR!"

TIUP TAYAR berkata...

Kalau yang hadir:

2530 orang BoMohadir kata" wa hebat"
253 orang BoMohadir kata " x sihat"
25 orang BoMohadir kata " x larat"
2 orang Bomohadir kata" bangsat!!"

nmjnh berkata...

Its seems like people are doing a favor to Dr mahathir by ignorinng him ...kakakakakkaka

http://nmjnh.wordpress.com/2009/04/04/do-chedet-a-favor-by-ignoring-him/

dragsuperstar berkata...

tggu masa nak kiok je

Tanpa Nama berkata...

Ala Madey bukan apa, nak bodek habis Najis agar Mukhriz dapat menjadi menteri muda sekurang-kurangnya sebagai langkah awal nak hidupkan kembali projek jembatan sengetnya meskipun dalam keadaan kegawatan ekonomi kini. Madey kan pakar putar-belit sehingga Najis pun pura-pura tak nampak. Hairan media masih beri perhatian pada Madey.

Tanpa Nama berkata...

Ala Madey bukan apa, nak bodek habis Najis agar Mukhriz dapat menjadi menteri muda sekurang-kurangnya sebagai langkah awal nak hidupkan kembali projek jembatan sengetnya meskipun dalam keadaan kegawatan ekonomi kini. Madey kan pakar putar-belit sehingga Najis pun pura-pura tak nampak. Hairan media masih beri perhatian pada Madey

Baginda Reformasi berkata...

to:PR people..
stakat baca quran PUTRI tau baca

linknye:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/penghormatan-yang-di-beri-penghinaan.html

kawan zulhazree yusof..hehehe berkata...

hahahah...kira ramai lah tu 253 org...sapa suh buat malam..buat siang bule panggil budak2 kemas..ramai skit

burik la madey kutty!!! berkata...

dasar kepala setan madey kutty ni..
dah tua nak mampos pun lagi mau hentam anwar...
masa minyak naik, harga barang naik, rakyat susah dulu orang tua setan ni buat apa???
anwar jugak la yg susah2 berenti keja dari luar negeri balik m'sia tolong rakyat hentam kerajaan zalim yg susahkan rakyat dgn naikkan minyak, barang dll tu..
lanchaw la nak suruh orang sokong ameno!!!

Tanpa Nama berkata...

utusan melayau 6 apr 09 kata ribuan hadir sambut bomoh tua...

kah kah kah...

Riyaz berkata...

kahkahkah...tp mlm ni tv3 mesti cakap 20ribu orang dtg...tp kamera view pada audience langsung x der...kahkahkah...ramai x ramai belakang cerita...datang x datang belakang cerita...makan x makan belakang cerita..nak cerita, esok kita jawab di peti undi..hahahahah..aku nak buat "ketukan paku terakhir" pada keranda umno..

kahkahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

bro Hisham,

" baik bomoh tua bawa sama sekali bomoh muda balik ke gua..... gua tempurung kat Perak "


Dakis.

Samudera Tinta berkata...

Bomoh Tua ingat orang nak berubat lagi ngan ilmu bohong dia. Balik kampung lah bomoh tua. Orang sekarang nak yang Ir je..

People berkata...

Sdr Tukar Tiub,

Sila buat pesanan berikut kepada pengundi pengundi di Bukit Gantang dan Bukit Selambau bahawa cuaca pada hari mengundi iaitu esok 7/4/09 dari tengahari hingga petang mungkin akan hujan lebat.
Jadi, sila suruh semua pengundi-pengundi keluar untuk mengundi di sessi pagi.
Yang nak keluar undi sessi petang, sila bawa payung sekali.

Terima Kasih.

Tanpa Nama berkata...

TKT masih boleh di pakai...dulunya Tun Kepala Taik, terkini Tun Kuat Tidor....sama aje...tun tun tun..pengkid amacam?....masih keras lagi....nak dapat Tun boleh ikut Tun Jean....hau hau hau hau...TKT masih laku, sama sama tua

khairulnizambakeri berkata...

Some (old) people don't get it when we told them that they are OBSOLETE.

kucingsiam berkata...

meow~

awas ... bomoh tua menyerang.

sebelum anak emasnya naik takhta bomoh kata cara gerombolan merampas perak tak betul.

selepas anak emasnya naik takhta terus dia tukar irama kata itu cara yang betul.

kalau nak ikut logik bomoh tua, memang kita boleh jadi gila kerana bomoh tua memakai logik relatif. apa apa perkara, asalkan tepat seleranya, walau betapa buruk sekali, akan diangkat tinggi tinggi dan dipuji sana sini.

Hamba berkata...

Mamak tua marah kat mamak muda...

Tanpa Nama berkata...

Melayau

Ribuan sambut Mahathir di Bukit Gantang

06/04/2009 10:47am

TAIPING 6 April - Ribuan penduduk Bukit Gantang memenuhi Dataran PPP bagi menyambut kehadiran Tun Dr. Mahathir Mohamad. - Utusan

syauqie berkata...

Bro Isham,

You biar betul bro, tak kan banyak tu aje ? Bomoh tua tu kan hebat ...... Ini betul2 berita suwey ni.

Kalau betul pun ..... Aku lagi suka. Har har har . Har har har ..... Har har har .....

Tanpa Nama berkata...

Lebih 5,000 hadiri perjumpaan dengan Tun Dr. Mahathir - utusan melayau

kahkahkah... kahkahkah... bro ini baru berita saheh . benar dan haq kahkahkahkah.... kahkahkah....

madey kutti terlebey suda kahkahkah....

Mohd berkata...

TUN TUA sedih tapi masih gembira, TUN TUA kecewa tapi dok mengata, TUN TUA marah tapi senyum juga,
TUN TUA .... TOK DALANG cte dongeng .. yang sedang di 'kisah benarkan oleh ... medianya.

Kisah dongeng kata UMNo dah RAMAI .. hanya di tv1. Kisah DONGENG UMNO kuat plak di tv3.
Tontonlah setiap masa, DUNIAMU tv3.
Jgn lepaskan peluang .. tontonlah tv1 dan tv3 utk mengetahui kesudahan cte dongeng ini. ESOK.

Tanpa Nama berkata...

pesal artikel ni serius je takde gelak ..mistik pulak tu

karat ijau berkata...

apa ada hal bro...

bomoh banyak ape??

bomoh gigi ada,
bomoh gigi ble brubat botox,lembu,
pengeras tk bnyk, hnya sebatang pnyapu...ha..haa

klu ada pnyakit lenguh2,lemah2,ehem2..
ble jumpa tabib apek lelek,ha..haa

Sudin berkata...

Lama dah.......

Apa nama.......tak tau....

Woit...madey !
Hutang kapal bawang bila mau bayar ?
Stockpile timah apa cerita ?
Hutang EPF,Amanah pencen bila mau langsai ?
EPF-Mahakuasa bila mau setel ?

Woit...Mamak Setan !
Time.com apa kes ?
Barua raskel !

Ho,ho..sekarang sudah jadi bomoh ha....

Tanpa Nama berkata...

ingt zaman madey..apa nama...apa nama..apa nama..,xmain lagi la apa nama,skrng apa mau..rakyat mau PR..PR..PR,sdih tgk madey dia ingt dia popular ke..pi rahhh,asyik nk bodoh kn rakyt je,ingt kita bebal sgt ke,ni sume sbb dia la negar jd cam ni,abis sume polis,hakim kena beli,xde maruah..la wt muka slamber je..memnng bangsat...

Tanpa Nama berkata...

Yg aku dgr,dlm masa jadi PM memang perangai dia suka marah2 kalau x puas hati, kalu atur acara x brapa clear.. Pas tu bila x clear dia blah.. pastu esok..org yg terlibat akan kena kaw-kaw punya..Berlagak nak mampus!!
Ooooo rupanya peragai dia blum hilang2 lagi ek??