Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 9 April 2009

ANWAR : RAKYAT TOLAK PM BARU - mkini



FRUST MONONGGENG


Saudara Anwar Ibrahim berkata kegagalan Umno merampas kerusi parlimen Bukit Gantang dalam pilihanraya kecil semalam menunjukkan bahawa rakyat menolak kepimpinan Perdana Menteri, Najib Razak.

"Pilihanraya kecil itu merupakan satu referendum terhadap beliau. Keseluruhan kempen mereka meminta rakyat memberi peluang kepada kepimpinan baru.

"Mereka berkata, Umno telah membuat kesilapan pada masa lalu dan ia kini harus diberi peluang di bawah kepimpinan Najib.

"Dan mereka membawa balik Mahathir... itulah masalahnya," kata Anwar di sidang akhbar di ibu pejabat PKR pagi ini.




9 ulasan:

almatayer berkata...

Bro Sham
ubn sedang meniti hari2 yang terakhir
bukan setakad PM baru rakyat tolak malahan seluruh gerombolan rakyat dah
tak kebuluq...lepas ni kita makan kenduri arwah gerombolan.

Tanpa Nama berkata...

"dan mereka bawak balik Mahathir , itulah masalahnya "
Oitt PakAnwar ... kao ingat Mahathir tu basikal buruk ker ....respek skit itu ex-boss hang !Kah kah kah..
Kesian Madey ..tapi aku rasa Madey nie macam Sundel Bolong ...pungkok ade lubang besar sumer org tak mao dia kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

slogan kempen diorang :-

"mohon restu rakyat, pilih barisan NasShitiol"

haha.aha.ha... kahkh..kahkah..

macam bodoh jer aku dengar slogan haha.ha. nampak sangt penipu, penyangak! restu kepala bapak nko! sape yg restu ko naik jd pm. bukan rakyat tapi gerombolan. cisss!!

-wartarakyat-

Tanpa Nama berkata...

Rakyat yang matang dan tidak senang ditipu oleh umno/bn nescahaya mengundi calon calon PR untuk perubahan. DiBatang Ai bn tipu dengan mengangkut 14 peti undi, yang tidak boleh diringi oleh wakil wakil PR, ketempat pusat pengundian. Dalam perjalanan sudah tentu banyak kertas "undi hantu" memihak bn, masuk dalam peti peti undi tersebut. Ini adalah penipuanX14 kali. bn hanya boleh menang melalui PENIPUANx14.

Tanpa Nama berkata...

TAPI PM Baru buat tak mengerti dan tidak akan terima hakikat itu. Sejak keputusan di Permatang Pauh dan Kuala Terengganu lagi dia buat pekak dengan isyarat rakyat. Kini UBN bergantung pada kerusi di Sabah dan Sarawak. Kita tunggu bagaimana 'Satu Malayasianya' akan mengembalikan kepercayan rakyat terhadap UMNO.Najis mana ada konsep tentang kenegaraan? Dia ada lontarkan konsep 'Melayu glokal' satu masa dulu. Ekonomi? Sosial? Budaya? Tak ada. Kena minta bantuan Madey dan Mat Sembab dan kedua mereka pun bukan ada konsep membawa kecintaan rakyat terhadap negara, nak kebas lagi harta negara adalah.

acip berkata...

uncle isham tiub..
keluar tanik yeh semalam?
ape pasal lambat update..selalu pukul 4 da ade update..
ape pon aku percaya yg blog tt ni banyak membantu pencerahan masyarakat kita.
go tt!2 thumbs up!

SL Chan berkata...

Yalah tu...tak kan nak mohon restu rakyat!!!!!!!! sekarang baru tahu siap BOSSSSSSSSSSS!!!!!!! Ketuanan Rakyat!!!!!!!! HIDUP RAKYAT!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Benar!!!!

Tanpa Nama berkata...

Bawak Dr Belit dengan anak dia alamat gerombolan nak kena tanam hidup hidup.

Si Belit ni masa PakLah ada kata rampas kuasa kat Perak haram...bila PakLah turun dia siap kata halal pulak.

Nampak sangat Pendengki dan Pembelit.

Kemut