Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 9 April 2009

TERKINI !!!! KES ALTANTUYA : AZILAH DAN SIRUL DIHUKUM MATI


AZILAH DAN SIRUL DIHUKUM MATI


Mahkamah Tinggi Shah Alam hari ini menjatuhkan hukuman mati ke atas Cif Inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar selepas mereka didapati bersalah terhadap tuduhan membunuh wanita Mongolia, Altantuya.





79 ulasan:

Daeng Edy berkata...

Petikan Metro
"Sirul Azhar pula dalam keterangannya berkata dia menjadi kambing hitam selain mengatakan dia tidak mempunyai sebab untuk mencederakan apatah lagi mengambil nyawa mangsa"
Tapi kenapa tidak pernah direkodkan penyataan Sirul siapa yang menganayainya or siapa yang mendalangi komplot itu.

akira8047 berkata...

Kabinet baru akan dibentuk ari ini diatas pengorbanan 2 ekor kambing hitam.

BelokKiriKanan berkata...

Motif pembunuhan?hobi?saja2 mengisi masa lapang atau mereka nak test C$ tu kuat lagu mana...

Tok Moh berkata...

Innalillahiwalirawjiunn...
Semoga selamat menuju kerahmahtullah..

Tunggu la Najib & Bik Momo di pintu Sorga..
sambil menhisap ganja sebalut dua..
bye-bye dari rakyat malaysia untuk rakyat malaysia..

Nanti Najib akan bakar duit, kereta merc dan lain-lain lagi untuk kegunaan korang di Sorga..
Jangan lupa minta stok ganja lebih sikit..selamat layan...blues...

cucu kwantung berkata...

Korban Percintaan berok sarkas. Dah kena hukum mati masih tak berani sebut nama ketua pembunuh. Sendiri ingat la beb..!

alfaberlian berkata...

"Saya tidak mempunyai sebarang sebab untuk mencederakan apatah lagi mengambil nyawa mangsa dengan begitu kejam. Saya merayu kepada mahkamah yang kini berada di dalam kedudukan dan mempunyai kuasa untuk menentukan hidup dan mati saya, agar tidak menghukum saya sekaligus menyempurnakan perencanaan mereka terhadap saya," katanya pada 4 Feb lalu sambil membacakan nota bertulis.

EmolousDiHati berkata...

kahkahkah! - gelak jahak...
(gaya gelak Najis)

gelak la ko, ngok.
gelak la tergolek-golek.
percaya pada hukum karma...
stiap perbuatan,ada balasan.

Kambing Gurun berkata...

Korang juga la yang kena korbankan.kalau ada mulut buka dan cakap la najis yang terlibat.ape nak buat korang ni kan PDRM barua suruhan umno.so kena jadi korban la.semoga hari-hari yang tinggal ni menjadi ikthibar.

Tanpa Nama berkata...

Kesian...

Sebabkan perngorbanan dua org ni la, Najib naik jadi PM.

Tak adil, suara mereka, luahan dua kambing hitam ini hakim tak layan. Kalau mcm ini keputusannya, baik tak payah bicara kat mahkamah...

Kalau mcm ini caranya, baik lepas tgkap kambing hitam ni dulu terus letup dgn C4 jer... Najib puas hati, bik mama puas hati...

Kita doa pada Allah, agar Malaysia diselamatkan!!!

nmjnh berkata...

Mereka berdua patut buat sidang akhbar ccerita betul. Mereka dijadikan kambing hitam oleh siapa.. berjasalah kepada rakyat sebelum mati...jgn mati katak.. http://globalbreakingnews.blogspot.com/2009/04/death-sentence-for-altantuyas-murderers.html

NAK TAHU berkata...

rakyat nak tahu...KENAPA DIA BUNUH WANITA itu, DIA KENAL DIMANA, KENAPA DIA BUNUH...

Pha Chu Ching berkata...

SUDAH TIDAK ADA CARA LAIN

Malam ini wajib pergi ke tapak tempat pembunuhan Altantuya. Bawa coin lama zaman gambar Queen Elizabeth I, bawa lilin dan bawa sekali kertas mahjong. Di kertas mahjong tulis pakai marker huruf A-Z dan 0-9.

Pergi ke sana mesti pada waktu malam gelap. Nyalakan lilin. Dan bentang kertas mahjong. Bukan main mahjong tapi spirit of the coin. Moga-moga arwah Queen Elizabeth I bolih tolong panggil arwah Altantuya. Cuba tanya arwah cukup-cukup.

Segala cerita akan terbongkar dibongkar.

Spirit-spirit of the coin..
Spirit-spirit of the coin..

hellboy82 berkata...

aku rasa diorang tak dijatuhkan hukuman gantung..penah sesiapa nmpak ke muka 2 ekor kambing ni???diorng ckp jatuh hukuman gantung..pastu pihak berkenaan antar diorang p keje kat area2 sipadan ke..kahkahakha...
tu pasal 2 ekor kambing ni tak penah reveal sapa yng blkng tabir..mgkin telah diugut...tapi kalu dah tahu kesudahannye tetap mati baik reveal saja..melainkan dah dijanji surga DUNIA....
sedangkan rekod kedatangn altantuya pun leh di hilangkan dr rekod imigresen...Malaysia yng hampeh...

ungukarmila berkata...

alaaa..ntah2 najib punyer provok je..
ntah2 blakang kite dorg bebas..
beb, jump dorg selisih bahu kt mamak pelita pn kite xknal dorg..dorg bukn pnah tjuk muke..camne tuhh??

Tanpa Nama berkata...

Nak tutup kes ler tu.. Ingat org ramai nk puas hati ke?? korek..korek..korek..

R@duan berkata...

kepada polis yang ada. ingat! jangan jadi kambing hitam lagi.! dah la kambing, hitam pulak! so...mulai saat ini, kalau ko punya bos bagi apa-apa arahan, pikior dulu sebelum buat. nanti dia terlepas ko tersangkut ( tersangkut kat tengkuk..)

Tanpa Nama berkata...

Najib dan bini mungkin boleh lepas di dunia. Korang tunggulah balasan Allah di akhirat. Pangkat, kuasa dan wang ringgit tidak boleh membantu korang.

2mask man call "kambing" berkata...

leh,muka tutup mana rakyat pernah tengok muka 2 ekor kambing ni?lagi pun dia orang tidak akan siaran live hukuman gantung kt media barua umno rtm,tv3.atau buat hukaman kat stadium cam kat negara-negara arab yang orang awam leh tengok.mesti lepas ni akan dihilangkan juga2 2 ekor kambing ni dan hidup kaya raya kt luar negara.woi mat mongol gua tahu plan ko la sial.

novus berkata...

kita tunggu laa hukuman baru jatuh ,,,,,,masih ader kes rayuan harap permohonan rayuan di dengar laaaa walaupon lagi 2 , 3 tahun yang pasti rakyat jgn dok mudah lupa ,,,,,,pastikan bayangan ini ade

Tanpa Nama berkata...

Sebab nak jimat dah kena hukum mati.. aku musykil jugak.. sampai nak mati pun masih takut nak cakap arahan siapa.. betul2 ker depa ni yang nak kena gantung?.. silap2 gantung orang lain..

AL-kisah cerita kambing Mongol berkata...

Cerita 2 ekor kambing hitam

Kambing 1:bekkkk!beekkk!ko tahu tuan kita nak korbankan kita berdua

Kambing2:beeeeekkk!bekkkkkk!apa la dosa kita?

Kambing 1:Beeeekkk!beeeeeek!isteri tuan kita Bik Mama menghidam makan sup batang kita."sup torpedo kambing"

Kambing 2:beeeeek!beeeek!habis la aku kena jadi mayat dalam perut busuk dan tetek susu bik mama.

Kambing 1:beeeekkk!beeeekk!kita akan jadi Najis lepas tuan kita mat mongol makan kot.

Kambing 2:jom la lari ke luar negara cam pacik hitam kita bala..

Kambing 1:JOm larriiiiiiiiiii!!!Beeeekkkkkkkkk!

TokMudim berkata...

rakyat nak tahu sape suruh bunuh,
motif pembunuhan????

lu buat buat lu tanggung. tapi tokan kasi lepas...bodoh punya orang.

kage bunshin no jutsu berkata...

alahai najib...bile plak turn kau nak kena gantung? xkan la kambing2 kau je yg kena tapi kau terlepas...razak pun sama,gantung la jugak...baru la adil...baru la padan dgn simbol dacing kau tu...

kucingsiam berkata...

meow~

patutpun mati dua ekor bangsat ini ... bodoh nak mampus orang cakap ... tahu siapa yang bagi arahan tapi tak nak cakap di mahkamah, bodoh! Pengarah skrip memang nak mereka mati supaya semua saksi yang terlibat secara langsung tak lagi berada di bumi, maka selamatlah mereka di bumi [sudah pasti tak di akhirat].

alahai, nampak sangat bila saja PM naik, cepat-cepat dua ekor beruk ini nak dihapuskan.

Tanpa Nama berkata...

Mudah mudahan hantu hantu Sirul & Azilah akan melawat rumah pehak yang membuat "kambing hitam" menjadi korban. Sudah tentu pehak yang "makan lada", termasuk Hakim Hakim yang mejatuh penghukuman, akan sentiasa merasa "padas" dalam hidup mereka, sehingga mereka meninggal dunia.
Tuhan yang maha kuasa akan menggubal denda yang setimpal dengan apa yang dijatuhkan kepada Azilah & Sirul. Moga moga Tuhan lindungi roh kamu dari segala malapetaka & kaum keluarga sehingga cucc cicit kamu dicucuri rezeki.
Tuhan kabulkan lah permintaan saya ini demi untuk keadailan didunia dan akhirat.

Tanpa Nama berkata...

Korang ingat diorang ni mati kee?byk lg mayat kat malaysia ni yg boleh Najis kaut jd kambing hitam baru..ada sape2 dapat cam muka kambing2 ni?dr awal sampai skang berselubung habis..tukar identiti je geng,pastu bina hidup baru..Najis kan bapak segala najis menjarjis.

huahaha

pongsakling berkata...

kah,kah,kah, u olang cayakah hukum gantung sampai mati? kah, kah, kah.
Pernah tengok kah muka dua ekor tu kah, kah,kah... jangan tertipu..Bala pun boleh hilang takkan dua ekor ni tak boleh hilang kah, kah, kah. Mayat senang nak dicari, hari hari baca surat khabar mesti baca kes pembunuhan kah, kah, kah, mayat siapa?? ha, ha, ha, hi, hi, hi.

Tanpa Nama berkata...

Kes Altantuya sudah selesai di mahkamah....tiada lagi subjudis, boleh berbincang secara terbuka terus menerus misteri ini! Who killed Altantuya sudah terjawab tapi siapa suruh dia di bunuh, kenapa belum jelas...boleh bincang walaupun pendakwaraya kata tiada orang lain terlibat! Mat Jilbab dah pencen...tiada subjudis, boleh bincang.....hau hau hau hau

Tanpa Nama berkata...

" yang Mastermind tu dimana ???


Dakis.

Tanpa Nama berkata...

alaa...
pasni time nak bunuh tu..
die switch org la...
kasi duit berkepuk2 kat 2 org tu utk hidup di negara lain..

tp tak paham..apsal laju tetiba jek dpt keputusan..
dulu bukan main liat, sejak najib naik pm ni laju jek nak bersihkan nama die...
sungguh taktik bodoh.
takkan la polis boleh padamkan maklumat imegresen. takkan polis banggang2 bleh kluarkan C4.

moga2 Allah tunjukkan secara zahir di dunia inibalasan yg diterinma oleh penjenayahh tersebut

orang AMNO berkata...

silap mata dan gimik najib je semua ni.takdak takdak pasai dua kambing itam ni pi bunuh minah tu.pastu kena hukum gantung.logik ka?budak tadika pun bole jawab la...kalau betoi,tunjuk muka dan tunjuk bukti diorang dah jalani hukuman gantung tu...

p/s: diorang kan kambing,awat tak sembelih jer?bole gak buat sup...

Pegang Bukit dan Sondol Batang Ai berkata...

Tengok video interview Zaid Ibrahim di sini dan baca komen dia.... gempak beb!!!

Tuah Kilau berkata...

Biar la diorang nak gantung (atau tipu gantung) pun.. bukan kita tahu siapa 2 orang tuh. keluarga diorang pun macam takde jer.. kalau ada mesti dah bising.

dan kalau diorang gantung mati pun. yang buruk nama ialah Isteri rosmah dan penguin tuh.

laaaaaaaaaaaaaaagiii la orang benci najis tuh.

Lepas salah, gantung pun salah...
dia buat apa2 pun.. semua serampang kene lubang idung dia jugak. sebab ape tau?

sebab mmg dah salah, pusing ikut mana pun takkan jadi betul punya!

Lambang kekejaman dan betapa jahatnya najib dan penguinnya.

Tanpa Nama berkata...

Hak Alah.. Ini takkan tak tau.. semua taktik BN, nanti belakang dorang kena lepas, bebas mewah kerana dilimpahkan wang ringgit pemberian Najib. Yang kena gantung tu org lain.. sape yang tahu muka 2 ekor polis bingai ni.

p/s: woi.. takkan lah mak hanya sekadar menitiskan air mata kalau anak dia kena hukuman mati, paling tidak meraung bebb.. nampak sangat berlakonnya.. puii, ingat aku ni bodo ke apa

al chuaw berkata...

aku tak percaya diorang ni akan di gantung, mungkin akan ditukar identiti mereka. Sandiwara .

Sarjan Lama berkata...

2 Kambing hitamtu dihukum di Mahkamah Tinggi,tapi 2 Kambing hitamtu ada 2 lagi Mahkamah - Maklamah Tinggi Persekutuan dan Mahkamah Rayuan...Kita tunggule kot kot pengembala Kambing Hitam terbongkar sedikit masa lagi...

Tanpa Nama berkata...

AKU TAK YAKIN LANGSUNG 2 EKOR MAMAT NI AKAN DI HUKUM GANTUNG.

INI SEMUA PERANCANGAN MAT MONGGOL DAN BIK MAMA.

KAHKAHKAH... MAT MONGGOL CUBA NK MENGABURI MATA RAKYAT MALAYSIA DAN SELURUH DUNIA BAHAWA KEADILAN KEMATIAN SITI AMINAH TELAH TERBELA...

OII MAT MONGGOL... KAU KELENTONGLAH.... HAKHAKHAK

Tanpa Nama berkata...

rasanya sirul dgn azilah tu x kenal pun altantuya sebelum ni..apa motif dia nak bunuh mcm tu..kan ke diaorg wat kerja berdasarkan arahan pihak atasan..
sapa yg bagi arahan tu x pernah disebut pun di mahkamah...

Syed @ Don berkata...

sape la agaknya yg mati dengan nama 2 orang nih. sian dia. tah tah pendatang mongolia lagi 2 orang. Ha ha ha! cantek~ 3 mongolia mati 1 kes. nama macam melayu tp bukan pernah nampak pun.

Tanpa Nama berkata...

Korang caya yg 2 baruah ni akan dihukum mati? Sampai skrg pun kita tak tau bagaimana rupa bentuk baruah2 ni. Ada makna tu! Baruah2 ni akan dibebaskan. Lagipun keputusan mahkamah ni utk membutakan mata dah hati rakyat supaya jangan tuduh Najis dan bini dia lagi. Dah ada baruah yang jadi pengganti. Takkanlah senang2 baruah berdua ni nak gadai nyawa ketali gantung. Dah buat perjanjian awal2 lagi. "All IS NOT LOST" kata Najis.

Tanpa Nama berkata...

Padan muka depa berdua. Nak setia tak bertempat. Apa, hampa berdua ingat mati hampa ni mati syahid ka?

Kalau dah tau jadi kambing hitam, habaq la sapa punya arahan. The ball is in your hands.

Hampa tak kesihan ka kat ahli keluarga, mak bapak, anak bini (klu ada).

Kalau dah bodoh tu, piang jugak. Padan muka hampa. Patut digantung depan Dataran Merdeka.

Kah kah kah...

Penternak Ayam berkata...

Gembala kambing sudah ada kuasa besar... sudah kaya... dia boleh sembelih 2 ekor kambing dia tu anytime... banyak lagi kambing² yg dimilikinya...
3 ekor kambing sudah di sembelihnya... sekor kambing betina, 2 ekor kambing jantan... lepas ni banyak lagi kambing dia nak sembelih... Gembala oh Gembala

alfaberlian berkata...

Ada 2 tali gantung dah di tempah untuk 2 pesalah tapi untuk sapa tak tau dari salah satu penjara di Negri Kedah.

Tanpa Nama berkata...

Betul tu, kalau diorang dah confirm akan dihukum mati, kenapa tak berterus-terang je siapa yang bagi arahan?

Saya rasa mereka ni akan dibebaskan dan ditukar identiti. Nanti akan dibekalkan sejumlah wang untuk menetap di luar negara.

Ini cuma teori, tapi saya yakin 90%

Keylee Daud berkata...

Innallilha wainalilahirojiun.

Alias Mohd Yusof berkata...

Alah bukan tak tahu, akhirnya kita rakyat Malaysia yang diperbodohkan.

Nanti bila sampai masa buat rayuan hakim akan kata terdapat keraguan yang melampaui manasabah, itu skrip biasa hakim Malaysia boleh la, lepas itu hukuman diringankan penjara seumur hidup macam kes Mokhtar Hashim.

Takkan la hakim tak perasan dua ekor polis ini boleh bunuh orang tanpa sebab.

Rakyat Malaysia boleh la diperbodohkan.

alfaberlian berkata...

Ada 2 order tali gantung untuk penjara di Kedah mungkin ada kaitan dengan Hukuman 2 Ekor kambing ni hahaha.... hehehehe...

fredo berkata...

aku da dpt cter bocor,

yg akan digantung org lain..

biasa la kn.. sbbtu diaorg x penah tyang muka..kang berterabur lari org awam ble tgk diaorg masih icup..

Tanpa Nama berkata...

korg tau x.aku rs ni tektik ja.mmgla ckp hkuman gntung sbbnya dr awal smp skg nih xdk sesaper pn knai muka 2 org 2.then bila ari kna gntung mmg diorang gntung tp bkn 2 org nih.yg kna gntung nnt mmg banduan yg mmg kna hkuman gntung.ps2 najis akn hpuskn identiti 2org nih&hntar diorang kt overC.so selamatla dia.kes tutup.klu x 2 org ni mmg buka mulut dh if btol2 kna gntung.kena ugut dh.xleh slhkn diorang.dlu saksi2 tipu DSAI pn kna ugut gak.stuju??

jabsp berkata...

hukuman dan pelakanaan adalah perkara yang berlainan

Tanpa Nama berkata...

WAHAI RAKAN2 SEPERJUANGAN,,, ADAKAH KITA KENAL SAUDARA AZILAAAH INI...DAN SIIIROOOL AZZAHAAR INI...PENDAPAT SAYA INI HANYA UNTUK MENUTUP MATA KITA RAKYAT YANG TAK TAHU APA2... JIKALAU DIHUKUM BUNUH ADAKAH MEREKA AKAN TUNJUKKAN DI KHALAYAK RAMAI... ATAU MUNGKIN YANG DIHUKUM ITU ORANG LAIN... GEROMBOLAN BOLEH BUAT MACAM2... LAWAN TETAP LAWAN... PENDAPAT SAYA SAHAJA

Tanpa Nama berkata...

PDRM BOLEH!!!!!!!!!
Syabas juga kepada UTK kerana melahirkan penembak tepat dan pemusnah bukti yang handal!!!!
Tahniah juga kepada KPN kerana anda mempunyai pasukan pemusnah yang memang handal dan setaraf dengan Mossad Israel!!!
MALAYSIA BOLEH!!

ada nama berkata...

ITU AZILAH & SIRUL DAH SAH DIDAPATI BERSALAH...SO TUNJUK LAH MUKA..why mcm saya tak kenal muka mereka lagi......rupa mcm siapa hah...? babi, kambing, anjing, kucing?
AT LEAST KAMI BOLEH KENAL MEREKA - JUZ IN CASE BEBERAPA TAHUN KEMUDIAN MEREKA NI BOLE DIDAPATI BERJALAN DI ANTARA MANUSIA BIASA NI

MANA TAU KONSPIRASI...LEPAS RAKYAT LUPA MEREKA AKAN DI BEBASKAN.

mcm Tanpa Nama di atas kata...[betul2 ker depa ni yang nak kena gantung?.. silap2 gantung orang lain..]

Tanpa Nama berkata...

betul tu bukan diorang yang kene gantung. ntah mana2 mat pet diamik dan digantung pas tuh buat2 citer kata digantung, dua org ni diberi identiti baru, pegi duduk oversea 2-3 tahun, bila rakyat dah lupa diorg baliklah ke malaysia. macam kisah prebet Adam tu. mamat tu hidup sampai sekarang. Eleh bukan org tak tahu.identiti boleh tukarlah,buat plastik surgerilah macam2 lagi boleh buat.jangan nak kelentong

hang lekuk berkata...

betul kata Tanpa Nama, di dunia boleh lah lepas, akhirat kelak belum tahu lagik..kalau di dunia, beliau bergelak ketawa kerana terlepas, esok nak mati baru tahu dosa, hidup tak semesti sehat jer..time tu baru nak mintak maaf, Allah Maha mengetahui..Allahualam

Tanpa Nama berkata...

siapa kena korban?
kambing hitam ke? atau lembu2 mat ezam?
sian.. siannnn...
tapi mat ezam pun sian gak.. kena korban gak... dalam umno dulu kena korban takdapat jawatan so tinggalkan umno ikut dsai.. dalam pkr dulu pun kena korban takdapat jawatan so tinggalkan pkr masuk umno balik.. ni dalam umno baru/berubah pun takdapat jawatan jugakkkkk... alahai hikayat ezam!
-average joe-

SL Chan berkata...

dah jadi kambing korban....

Calm Bang berkata...

Kambing wrna lain xda ke? Kambing hitam je yg jd mgsa..

Nanti aku carikan kambing putih lak, nk? =P

Syazlin Azmi berkata...

Kasihan mereka eh? Isk...isk.. Oh Malaysia

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah, engkau laknatkan lah pemimpin yang kejam atas muka bumi ni...
kepada 2 kambing hitam, bersih, cekap dan amanah.

Tanpa Nama berkata...

DALAM ISLAM DALAM KES2 DOSA BESAR MACAM NI, MEMBUNUH, BERZINA, MEMINUM ARAK...KALAU X BOLEH BAWAK 4 SAKSI YANG ADIL, KITA PERLU DIAM. JIKA MASIH MEMBUAT PERTUDUHAN AKAN DI SEBAT 40 ROTAN! DAN PERSAKSIANNYA X AKAN DITERIMA SEUMUR HIDUP! BONTOT DAH KUAT SANGAT KE BOLEH TAHAN 40 ROTAN?
WALLALLAH HU A LAM.

SEKARANG NI RAMAI ANTARA KITA CUMA ISLAM ATAS NAMA.

ISAC

almatayer berkata...

Agak2 la pasai apa mamat 2 ekor ni gatai nak pi ambik nyawa orang;

1.Altantuya ni ada hutang kot dengan 2 orang mamat nie.

2.2 orang mamat ni nak test kekuatan bom c4.

3.Altantuya ni agen KGB kot.

4.ada suara halus yang berbisik di telinga 2 mamat ni suruh habiskan
nyawanya

Tanpa Nama berkata...

Depa tu ade 2 pilihan saja :

1. Kena hukuman gantung tapi nanti gantung olok2 ... sebab tu tutup kepala sampai 3 tahun tak tunjuk2.

2. Mati katak kalau sebut sapa yg suruh depa bunuh

Kalau aku pun pilih no 1.

daki kerak berkata...

haha ini pakatan jahat la oi
konspirasi busuk
haha
xde mane lah die nk gantung beruk 2 ekor tuh
satu malaysia tak kenal ma 2 beruk tu
nanti tup tup kuar melayau ;sirul dan sahabatnya digantung;

haha xkan lah
diorang pasti idup lagi la
selambe jek diorng g jusco nanti
sebab pe diorng selamba?
haha
sebab orng malaysia bukan tau pun muka diorang
kuar je berita nanti satu malaya caye die dh mati padahal kenal pun x orng 2
die lebong je oi
lebong
haha

One Pip berkata...

data immigration tentang kemasukan altantuya ke negara ini pun boleh dihapuskan. Takkanlah sirul dan azilah mempunyai access ke database sulit immigration ini.

Tanpa Nama berkata...

`KORANG NIE NAMA AJE RAKYAT MALAYSIA TENGOK BERITA 24JAM MEMANGLA MUKA DIORANG TAK NAMPAK DARI MULA HINGGA SEKARANG CUBA LA USAH TANG LAIN MACAM KAJIAN DAN PENDAPAT AKULA CONTOH KULIT DIORANG KETINGGIAN DAN PAKAIAN HAMPIR LAMA KES INI NAMPAK MACAM ORANG LAIN AJE JALAN LAJU PULAK MCM NAK LARI DR PRESS KALAU DAH TERIMA HUKUMAN MATI JANGANKAN NAK BERJALAN NAK BERGERAK PUN TAK LALU SIOT HUKUM MATI SEGALA KEINDAHAN DUNIA AKAN HILANG BEB NI STEADY AJE SAH 1000RATUS PERATUS ORANG LAIN SEBAB ADA ORANG NAK AJAR ITIK BERENANG WALHAL ITIK DAH MEMANG PANDAI BERENANG KERAJAANLA...NAK AUTA RAKYAT INGAT RAKYATNI GOBLOK SANGATKE LU PIKIR LA SENDIRI

Tanpa Nama berkata...

Azilah dan Sirul dihukum gantung hanya atas kertas.tapi hakikat nya nanti mereka akan bebas dan ditukar identiti dan masyarakat sudah pasti tidak akan mengenali mereka kecuali org2 tertentu saja. ini kerana mereka berdua telah berkorban utk menyelamatan 'dalang' sebenar dan sebagai balasan nya mereka juga akan diselamatkan..lepas tu kes tutup !!

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..

ape barang dihukum gantung sampai mati..dihukum c4 sampai berkecai lah.baru adil..bleh tgk ramai2..baru bleh korang berdua + altantuya menghuru-harakan hidup najis + bik mama..kacau mereka sampai bila2..semak jer kat m'sia..

Tanpa Nama berkata...

urm .. sape ader gambar n latar belakang sirul ngan azilah nih ..

selama nih tiada gambar mereka di paparkan ...

kenapa??

cube tengok cerita erase

Tanpa Nama berkata...

Depa 2 dah dijanjikan kalau depa tak bongkar siapa beri arahan depa akan selamat.

Hukuman gantung tu akan dijalankan tapi tak tahu le keatas siapa sebab kita pun tak tahu yg 2 org ni macamana muka dia.

So depa senyap le sebab dah dijanjikan. Kalau depa buka mulut kata ni arahan si polan, alamatnya memang kena gantung la.

Apapun kebenaran tetap akan terbongkar. Cuma masa akan menentukan cepat atau lambat.

Akiro

Tanpa Nama berkata...

kambing hitam dihukum mati... bole tunjuk dalam youtube ker? ker sape2 ntah yang kene gantung... kalau razak da chiow dulu... takkan dua ekor kambing hitam ni nak dok diam jeks... pasti ade habuan diorg... diorg ni polis jek, kalau askar tu aku caya la jugak tahap kesetiannya tuh... najib kan suka buat magic... ape sgtlah dengan kes kambing hitam nie

Tanpa Nama berkata...

hairan bin ajaib kenapa Pak Lah tidak bertegas dalam kes ini, kenapa tidak dakwa Naji* tubuhkan suruhanjaya di raja untuk kes seberat ini....nampak sangat Pak Lah semasa jadi PM telah diikat tangan dan kaki

Tanpa Nama berkata...

hairan bin ajaib kenapa Pak Lah tidak bertegas dalam kes ini, kenapa tidak dakwa Naji* tubuhkan suruhanjaya di raja untuk kes seberat ini....nampak sangat Pak Lah semasa jadi PM telah diikat tangan dan kaki

huhahuha berkata...

x mustahil..mmg diorg ni akan ditukar identity. Tp impak pengumuman hukuman tali gantung tu...Malaysian jugak yg tanggung.percayalah...someday after the punishment been made, businessman dari luar negara akan ragu2 untuk buat bisnes dgn kita.

More or less, its mean the impact will be on our economy...on us.

Bodohnyer Najis. jd PM untuk jaga kepentingan sendiri ja, bukan Malaysia!!!

Tanpa Nama berkata...

dari sudut lain.boleh kita fikirkan..mgkin 2 org nih terpaksa menutup mulut..untuk melindungi diri ataupun keluarga yg tersayang yg mgkin diugut bunuh barangkali..x mustahil bleh berlaku..kerana altantuya sudah merasainya..so rasanya kpd tuhan saja dapat diharapkan pertolongan..patut diusahakan sembahyang hajat beramai-ramai keseluruh negara supaya pembunuh ini dapat ditunjukkan dalam apa bentuk skalipun..

Tanpa Nama berkata...

salam....
apa pun mari lah kita sama2 berdoa kepada ALLAH S.W.T.
kita tak tau saper pembunuhnya...
so apa pun... d dunia ni mcm2 jalan blh cari utk lari dr hukuman...
kita tunggu la diakhirat nanti... tiada siapa yang dapat melepaskan diri dari balasan untuk setiap kejahatan yang dilakukan...

Tanpa Nama berkata...

Waktu perbicaraan Azilah & Sirul, kedua dua mereka dipakaikan topeng. KENAPA PAKAI TOPENG? Ini satu wayang sakti. Ada besar kemungkinan Azilah & Sirul sudah dihilangkan ke tempat yang tidak diketahui. Satu dua hari sebelum mereka digantung, pehak berkuasa akan berpura pura bahawa Azilah & Sirul telah terlepas daripada penjara.
Ingatkah waktu pengumuman hukum, tunang Azilah tidak ada emosi sama sekali. Mungkin pada masa itu Azilah sudah hilang seperti private investigator Balasubramaniam.
Kita tunggu satu perkara ajaib akan terjadi. Hi Presto..Hilang!!!

Tanpa Nama berkata...

cite altantuya nih bole buat movie!! mesti box office beb!!
2 org nih nak kene gantong..bagus!!! bagus jugak kene gantung..bodoh!! sebab tak nak bongkarcite betul..tp ramai yang kata pengarah movie ni akan tuka org.
mmg rakyat malaysia tak kenal sape mamat 2 org ni sebab tak nampak muke..nak gantung pon gantung lah...kan forensik malaysia penah disenaraikan sebagai forensik terbaik dunia...so..mayat yang sudah digantung tu...kita wat lah ujian DNA..kalau bukan sirul punya...maka kita dah nak climax movie nih!!

Betul tak??

Tanpa Nama berkata...

aku rasa sirul tak bersalah. sorry ya beb! tapi aku rasa sirul dianianya orang. di tak pernah mengaku berjumpa dgn si altantunya.
aku harap dia di bebaskan.