Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 April 2009

HATU KOPEK DI GANU - BERITA TAKUT !!!


10 ADUN HILANG DALAM SIDANG DUN TERENGGANU
– berita hairan


KUALA TERENGGANU: Persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Terengganu yang bermula jam 9.30 pagi tadi menyaksikan lebih 10 kerusi Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Barisan Nasional (BN) kosong.

Mereka dipercayai berada di satu lokasi berlainan bagi mengadakan sidang akhbar mengenai ugutan yang diterima mereka berhubung usul undi tidak percaya terhadap Menteri Besar, Ahmad Said.

Bagaimanapun, sidang DUN sedang berjalan seperti biasa.


kah kah kah…. KAH KAH KAH…kah kah kah…

kah kah kah…. SATU MALAYSIA NAK TAHU… HANTU KOPEK MANA PUNYA KERJA….kah kah kah..

kah kah kah….GOCOH JANGAN TAK GOCOH…. SATU MALAYSIA NAK TENGOK…. kah kah kah….



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ni mesti kopek bik mama yg sorok kan...geli aku,x dpt aku byngkan bau masam kopek bik mama...

Tok Moh berkata...

Kah..Kah..Kah...
semua nyuruk bawak kopek Bik Mama yang besar dan masam tu..kah..kah

Best la diorang dapat isap kopek Bik Mama...kah..kah..kah..

Tak dapat ramas 2Bukit tapi ada satu batang je...kah..kah..kah..
Awas bila Bik Mama meroyan habis batang-batang kena kulum...kah..kah..kah..

akutakata berkata...

Bila Najib boleh kawtim dengan Agong, bermakna puak-puak Idris YUsoh boleh tuntut hak mereka terdahap Sultan Terengganu....sekarang Sultan Terengganu atau Agong bukan berada dalam keadaan MUTLAK.....keputusan bukan ditangan Sultan atau Agong..

SL Chan berkata...

kah kah kah kah....kelakar betul..lawan taukeh dan sesama sendiri ....tak tau apa nak cakap lagi...