Khamis, 16 April 2009

KESIAN PAK LAH




BANGKIT MELAYU
- melayau

Orang Melayu perlu bangkit dan bersatu dalam berhadapan dengan tuntutan kaum lain yang kini dilihat semakin keterlaluan.

Mereka juga perlu sedar dan insaf dengan situasi politik semasa yang menyaksikan pelbagai tuntutan hingga boleh menjejaskan kekuatan politik orang Melayu.

Sehubungan itu, orang Melayu diminta tidak tunduk kepada tuntutan keterlaluan tersebut sebalik bangkit bersatu bagi mempertahankan hak dan kepentingan mereka.

Ahli Parlimen Pasir Mas, Ibrahim Ali berkata, pemimpin bukan Melayu dalam hal ini perlu sedar yang sesebuah kerajaan itu boleh sahaja untuk tidak ‘melayan’ tuntutan mereka.



kah kah kah…. KESIAN PAK LAH…. DAH BERHENTI PUN KENA PERLI LAGI…kah kah kah…

kah kah kah… BARU NAK TIDUR…. KATAK DAH BERBUNYI…. kah kah kah

kah kah kah… KALAU KATAK PANGGIL HUJAN BEST JUGA…. NI KATAK SURUH BANGIT…. kah kah kah..

woit… KUEH BANGKIT BOLEH TAK?.. ORANG MELAYU SUKA .... kah kah kah



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

owh.. ak lupe ak duduk kat TANAH MELAYU.. dlu sblm merdeka atok aku kengkawan ngan mutusamy n lim.. TANAH MELAYU dlu dipanggil MALAYSIA..

Tanpa Nama berkata...

hah.. nak bangkit cammana, org melayu dah tak dak, hilang, habis ditelan bumi, mana ada lagi... dalilnya brapa banyak kampung melayu dirobohkan oleh parti yg membela org melayu kononnya.

Kg chu badak, berembang, rimba jaya dan banyak lagi, terbaru kg pelentong tengah di johor habis rumah2 melayu diranap atas nama pembagunan.

Jgn bimbang! org melayu & seluruh rakyat berbagai bangsa skarang ini telah bangkit dibawah parti PR memperjuangkan hak masing2 untuk keadilan, samarata & keamanan untuk hidup dibumi malaysia bertuah ini.

Tanpa Nama berkata...

hah! nak bangkit cammana, org melayu dah tak dak, dah habis ditelan bumi..

dalilnya brapa banyak kg melayu diroboh dan rumah diranapkan oleh parti yg membela hak melayu kononnya.

kg berembang, chu badak, rimba jaya & banyak lagi, yang terbaru pelentong tengah di johor disapu bersih atas nama pembangunan.... kami melayu kat sini tak lupa semua itu...

jgn bimbang! org melayu berserta seluruh rakyat berbagai bangsa telahpun bersatu dibawah PR memperjuangkan hak masing2 untuk
mendapatkan keaadilan & samarata untuk hidup dgn lebih aman..
insyaallah.

Hanggokan berkata...

kahkahkah...
katak berbunyi...
memanggil sang hujan,
namun yang turun,
hujan air mata pak lah bercucuran!

kahkahkah!

kucingsiam berkata...

######################

AHLI UNITED MALAYS NATIONAL ORGANIZATION perlu bangkit dan bersatu dalam berhadapan dengan tuntutan PEROMPAK KAUM LAIN yang kini dilihat semakin keterlaluan.

Mereka juga perlu TERJAGA DARI TIDUR dengan situasi politik semasa yang menyaksikan pelbagai TUNTUTAN KE ATAS HARTA ROMPAKAN GEROMBOLAN hingga boleh menjejaskan kekuatan politik UNITED MALAYS NATIONAL ORGANIZATION.

Sehubungan itu, AHLI UNITED MALAYS NATIONAL ORGANIZATION diminta tidak tunduk kepada PERMINTAAN MEMBAHAGI HARTA QARUN SECARA LEBIH SAKSAMA sebalik bangkit bersatu bagi mempertahankan hak dan kepentingan UNITED MALAYS NATIONAL ORGANIZATION AGAR SEMUA HARTA QARUN DIMILIKINYA 99%.

PELACUR POLITIK KELAS 3, Ibrahim Ali berkata, pemimpin MCA, MIC, PPP, dalam hal ini perlu sedar yang sesebuah kerajaan UNITED MALAYS NATIONAL ORGANIZATION itu boleh sahaja SURUH MEREKA BALIK TONGSAN ATAU BHARAT.

kahkahkah ... jangan libatkan semua Melayu, sekadar ahli gerombolan cukuplah tu .. cukuplah ... hentikan projek membodohkan Melayu ... kasi chanlah Melayu berfikir kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

aku kalo tgh drive, nampak ibrahim ali tepi jalan, mmg aku langgar je..

Tanpa Nama berkata...

ishhhhh... jgn langgar!
nanti dia mati katak!
-average joe-