Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 23 April 2009

NGO NGOOOOOOOK


NGO ANGGAP PEMBANGKANG SANGGUP GADAI MARUAH MELAYU, ISLAM
-berita hairan

Pelbagai pertubuhan bukan kerajaan (NGO) menyifatkan kenyataan bekas Menteri Besar Perak, Mohammad Nizar Jamaluddin bahawa Pas tidak akan bekerjasama dengan Umno sebagai bukti parti itu sanggup mempertikaikan kedudukan orang Melayu dan agama Islam.

Mereka juga berpendapat, kenyataan Mohammad Nizar yang juga Ahli Parlimen Bukit Gantang itu mencerminkan keangkuhannya dan sikap sebenar Pas yang tidak berminat berjuang untuk menegakkan perpaduan atau syiar Islam.


kah kah kah… TOLAK GEROMBOLAN ERTINYA GADAI MELAYU???… kah kah kah..

kah kah kah… NGO KEPALA HANGGUK MANA NI ?... kah kah kah…

woit…. TAK FAHAM KE… PAS TAK HENDAK KERSAMA DENGAN GEROMBOLAN…. kah kah kah…

woit… TAK PAYAH LAH JUAL NAMA MELAYU LAGI… kah kah kah..



8 ulasan:

orang AMNO berkata...

amno ni perasan baguslah...orang tak hingin tapi dok terhegeh-hegeh nak jugak...mca,gerakan,mic,ibrahim ali bole la kerjasama ngan amno bodo...pas,sorry beb...

Hamba berkata...

Mangkuk2 ni tgh menahan kuciwa sebab segala perancangan utk membawa PAS ke dalam pelukan UMNo telah binasa....Cis...hilang modal nak mintak kat Najib juta2 sbb dpt bawak Pas masuk UMNO!...Tu yg menyumpah2 tu....Pulus di cita, Berahim katak yang datang bawak berudu...nak buat apa?

Tanpa Nama berkata...

Salam bang isham, senang je nak nilai deme ni .... kan selalunya deme ni memang juara dalam segala hal, juara tukar perlembagaan ikut selera deme, juara pelari duit negara, juara lari anak bini orang, juara baling batu sembunyi tangan... ooops silap baling C4 sembunyi tangan..., sebenarnya deme nak tonjolkan bahawa deme sebenarnya peruntuh agama tu pasal deme rasa tergugat bila MB teman Ir. Nizar tu tak sior untuk berkerja sama ngan deme, sebab kalau PAS dah duduk semeja ngan deme nanti tak dapat tidak tentu deme rasa deme akan mendapat 'back up' atas semua kelaku buruk dema, rakyat tak akan lupa tindak tanduk deme selama ni yang menggadai kedudukan islam dan melayu yang kononnya menjadi teras perjuangan deme, mcm abang isham selalu sebut tu saya 'qoute' disini ... " cukup la melebong dan menipu melayu ... "


abah anak den

Sarjan Lama berkata...

Realitinya BN ditolak oleh cina dan India, barulah tersegeh segeh nak kerjasama dengan PAS,
Macamana kalau ahli UNMO beramai ramai masuk parti PAS untuk mengegakkan perpaduan Melayu dan syiar Islam..... Ngok punya NGO tak faham faham tentang Islam....

Master Yoda berkata...

Kah kah kah

Stop la pakai modal "demi kepentingan Melayu dan Islam"

Nasihat lah bini2 Menteri t fardhu ain yang asa : tutup aurat...

Kah kah kah...

hentikan je keje memperbodojhkan Melayu..Dh ramai Melayu bengap...

Kah kah kah

Tok Uban berkata...

UMNO PERTAHANKAN UGAMA ISLAM?????......kahkahkahkah....terus teranglah aku katakan....hanya mereka yang GILA aje yang menyatakan....YA....

karat ijau berkata...

BAHAYA TUUU....

MANA BLEH BEKERJASAMA DENGAN KAPAL LANUN YANG NAK KARAM.

BIAR JE KARAM!!!Ha..Haa..

Tanpa Nama berkata...

Pada hakikatnya,UMNO hanya memikirkan kedudukan orang-orang Melayu dan agama Islam apabila ianya mendatangkan manfaat kepada (pemimpin-pemimpin)mereka. Kenyataan yang dikeluarkan oleh DS Nizar bukanlah menunjukkan keangkuhan beliau tetapi ia adalah merupakan pendapat hampir kesemua pendokong PAS.Jadi,mana-mana pemimpin PAS yang berani mengeluarkan pendapat bercanggah dengan pendapat hampir kesemua penyokong PAS,kita fikirlah sendiri apa yang akan jadi kepada pemimpin tersebut.