Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 23 April 2009

SATU MALAYSIA TERCABUT RAMBUT




MUKHRIZ: HUKUM WAKIL RAKYAT LETAK JAWATAN SESUKA HATI


Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) dicadang mengenakan hukuman terhadap wakil rakyat yang meletak jawatan sesuka hati tanpa alasan yang kukuh.

Ahli Parlimen Jerlun, Mukhriz Mahathir berkata perbuatan meletak jawatan dalam kalangan anggota Parlimen atau ADUN pembangkang dengan sewenang-wenangnya, kini seolah-olah menjadi kecenderungan bagi memastikan parti mereka sentiasa mendapat perhatian.


kah kah kah… FIRAUN BOTAK NI CAKAP APA NI ?... kah kah kah…

kah kah kah…. YB NAK LETAK JAWATAN…. DIA PUNYA PASAL LAAAA…kah kah kah…

kah kah kah…. TAK NAK TANDING TAKUT KALAH… JANGAN CARI ALASAN..kah kah kah…

woit… MEMANG LAH SEMUA PARTI NAK POPULAR DAN MENDAPATY PERHATIAN … NGOoooK… kah kah kah..

woit…. HANYA GEROMBOLAN TAK NAK POPULAR PASAL ITU RAKYAT TOLAK…. kah kah kah…

woit… BERSEDIA DI BUKIT LANJAN….POSTER SUDAH SEDIA UNTUK GANTI ELI WONG… kah kah kah…

woit…. WAK BOTOX SILA KACAU LAGI…. kah kah kah







8 ulasan:

Keylee Daud berkata...

ngngengenge...kalah satu tinggal satu..satu..one...oneM...kakakka..aisey
padang golf habis kekeke rumput mutiara

Tanpa Nama berkata...

Awang Luku cakap...
setahu aku ADUN yg letak jawatan di P.Pinang ADUN pemerintah bukannya pembangkang, yg pembangkang UMNO/BN,
mana satu ni...patutlah dia ni kalah tanding pemuda umno, apa punya akai dia ni.

Tanpa Nama berkata...

salam bro, tapi tindakan meletak jawatan ni pun bukan aktiviti yang sihat. akan merugikan rakyat. ekonomi negara dah makin hari makin teruk, kita plak dok seronok nk buat pilihan raya. duit rakyat abis byk. masa terbuang.

Tanpa Nama berkata...

sila perhati betul2 tv3 suku guna perkataan pakatan pembangkang utk pakatan rakyat!!!

ape agaknyer muslihat BN perak lelong camry tu.dah tak cukup tanah ke nak lelong...

Tanpa Nama berkata...

"Mukhriz ni memang tak pandai orangnya" apa macam boleh jadi timbalan menteri ?? kesemua statement yang dia buat tu semuanya ikut belakang bapa Madey !!
Hang ni memang tak ada personality sendiri lah tapi masih nak berlagak macam hero. ptui !!!!


Dakis.

sad, with a white hair.a father. berkata...

kah kah kah, hukum ajer botakkan rambut ok tak? kak kah kah

Tanpa Nama berkata...

Awang Luku cakap....
kita bukan saje2 nak buat pilihanraya kecil... apa dah menang saje2 nak buat p/raya kecil ke?

kita tak mau yg bermasaalah ngan rasuah macam UMNO/BN.... dah banyak ngan rasuah, yg kalah p/raya yg ditolak rakyat pun dilantik jd mentri. akai ada ke?

Tok Uban berkata...

Itu bedzanya antara PR dengan BN...PR kalu buat salah sanggup letak jawatan....BN kalau buat salah...dah terang-terang salah..buat muka tak tahu malu aje...letak jawatan jauh sekali...macam MP raba-raba...