Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 12 April 2009

SHABERY MAHU UUBAH SIKAP BELIA – berita hairan


Menteri Belia dan Sukan, Ahmad Shabery Cheek, berkata kerajaan akan memberi perhatian serius kepada program pembangunan belia supaya golongan itu memahami dasar kerajaan.

Beliau mengakui tugas untuk membawa belia menyokong kerajaan bukan perkara mudah dan ia adalah cabaran besar yang memerlukan komitmen tinggi semua pihak.

“Agenda paling utama bagi saya sekarang ialah untuk mengubah sikap belia yang dilihat tidak begitu setuju dengan kerajaan.



kah kah kah… BELIA MAHU UBAH SIKAP MENTERI...kah kah kah…

kah kah kah… BELIA SATU MALAYSIA NAK TAHU…. KENAPA ALTANTUYA DI BUNUH…. kah kah kah…

kah kah kah… BELIA SATU MALAYSIA NAK TAHU BILA LAPORAN KEEWANGAN SUKOM 1998 AKAN DO BENTANGKAN KE PARLIMEN…kah kah kah…



8 ulasan:

Did berkata...

“Agenda paling utama bagi saya sekarang ialah untuk mengubah sikap belia yang dilihat tidak begitu setuju dengan kerajaan."

kahkahkah...
ngok sungguh! siapa yang patot ubah sikap?
kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. mana ada belia anti kerajaan... anti umno adala...

dah tahap menteri pun bodo lg,.. xtau beza kerajaan dgn umno...

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..

btul tu..semestinya itu lah agenda utama kamu.

mengubah sikap belia yang tidak begitu setuju dengan kerajaan kepada membenci dan membangkang kerajaan..

kamu perlu mengubah belia yang kurang bersetuju kepada membenci kerajaan supaya PR akan berjaya pada PRU13.

Tanpa Nama berkata...

Ni sorang lagi Menteri ntah ape ape ntah!!!
Beliau bkata ingin mengikut dan mendalami jiwa kehendak belia-

-aper yg belia nak?

belia nak kerajaan lain!!
xnak kerajaan isketambola macam kerajaan nko!!
belia dah tunjuk kan, belia tolak Gerombolan menerusi PRU, PR kecil baru2 ni.nko sdiri pun tau saluran mana yg majoriti.bangang!!
bangang macam ni pun jadik menteri!!
tak paham aku!!!
bukan padang bola yg cukup!!
bangang!!
belia nak blaja tinggi2 jadik org cerdik2 nko cekik darah!!(PTPTN)..
dah jadik bodoh macm nko (3gp actor, matrempit,drug addict & ETC), nko marah belia plak!!!!
bangang!!
ni budak2 nak kena blaja dalam bahasa omputih plak!???!! isk...
korang ni memang sajer cari nahas!!
nak jadik cerdik korang x kasik!!
jadik bodoh korang terajang plak!!!
Moral jatuh!!
Sosial Teruk!
Akidah terpesong!
Salah saper ngok!!!!??!!!
Sedar x sedar nko ader share dosa budak2 ni!!! hahaha.haha.
Mangkuk!!
Sepak Kang!!

-WR-

SL Chan berkata...

inilah fikiran dia...sokong kerajaan erti sokong gerombolan...macam kerajaan tu gerombolan punya...takda gerombolan takda kerajaan....ni memang sikap gerombolan...

beri beri berkata...

dia nak ajar belia berbuih mulut yer ..

Sarjan Lama berkata...

Datok Shabery....
Bukan belia tak setuju dengan Kerajaan - tapi mereka tak suka dan benci dengan Be End.... Muhasabahlah diri.....

paley berkata...

shabery?
geli aku dgr name die nih!