Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 24 April 2009

TUKAR TIUB DI PESTA BUKU ANTARA BANGSA PWTC




Buku Keganasan, Penipuan & Internet akan dijual di Gerai 3044 - 3046 di Dewan Tun Razak 3, PWTC pada Ahad 26 April 2009 pada jam 3 petang.

Buku ini akan dijual dengan harga istemewa. Sesiapa yang belum memiliki buku ini dijemput hadir.

Tukar Tiub akan menanda tangani buku ini sebagai kenangan.

Ahad ini adalah hari terakhir pesta buku ini.




17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalo wa bwk buku lme sowh lu sign bley gak ke?..

dagang seberang berkata...

bro, u stay kat kedai buku gerak budaya kan? kedai tepi skali..hari tu aku dah beli buku kat situ..dpt jgk arr sign dr syed husin ali (buku 2 wajah) ngan salleh lamry..tp ahad ni tak dpt la sign u bro..tp aku dh bc buku Keganasan, Penipuan & Internet..nanti kat depan gerai gerak budaya tu ada koleksi buku dr sebuah universiti melaka..diaorang jual buku tokoh2 politik melaka..kahkahkahkah....cuba hang tanya berapa harga dia..sian rahim tamby chik,sian aziz tapa..

nami o fish berkata...

sungguh ironi.

Hishammuddin Rais menjual buku di bangunan UMNO.

hmm,apa2pun,aku akan beli jugak buku nko.

Did berkata...

kahkahkah!
ini sangat bagus!
ini sangat hebat!
malangnya saya tidak dapat berpesta bersama kamu. mohon ampun.

fahmi berkata...

Assalamualaikum, insyaAllah kita jumpa di sana

diskopi berkata...

ko ni dah macam terhisap dalam dunia selebriti,haha..siap nak autogrf..

abg Ishammmm....nak sain.. haha...

TJ berkata...

Gua dah lama beli buku brader ni, seminggu jer dah habis baca ... bila nak kuar buku baru?

dino_yps@yahoo.com berkata...

buku karangan org gila yang suka ketawa, buang masa dan duit jer beli.

Alias Mohd Yusof berkata...

Buat renungan saudara-saudara ku yang memilih wadah keganasan dalam perjuangan:

"Bukanlah tujuan Nabi itu diturunkan untuk membunuh manusia kafir tetapi adalah untuk mengeluarkan manusia dari kekafiran".

kage bunshin no jutsu berkata...

adakah benar apa yg ku saksikan?
brader dino entot2 lari memberi komen di atas?

bro,buku lepas ni tulis la untuk brader dino...

Tajuk buku : RAIS,DINO & ENTOT2 LARI

kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

haahaha isham,

lu tak risau ke situ kubu kuat UMNO...kena kalau budak-budak pemuda dgn pekida nampak lu kat situ habis la kena pow nanti..hahaha..

gua nasihatkan lu pegi lepak depan menara dato onn isap kretek...mana la tau terjumpa munkee purtan ke hahaha

emira berkata...

omg. nak jugak. tp di obesi. pos2!

mAds xy berkata...

aku sudah datang minggu lalu...
minggu ni x dtg lgi..
mlepas...
harap jumpa di lain kali...

amieza berkata...

Tok Isham, saya dah lama beli buku tu.
Beli kat kedai Joe Kidd Ricecooker.
Tak syak lagi buku tu memang menarik dan tertarik isi kandungannya.

Bila nak keluar buku baru?

Tanpa Nama berkata...

Baguslah bro, buat buku pendedahan eksklusif

Bukan buku-buku kaki bodek...taraf buat lap bontot jerr..lepas berak.

Tanpa Nama berkata...

Baguslah bro, buat buku pendedahan eksklusif

Bukan buku-buku kaki bodek...taraf buat lap bontot jerr..lepas berak.

kakimakan berkata...

Tak berani arr la ni nak p KL. Hari tu kan ada kes bas dua tingkat accident...hiiiii NGERII!!!!