Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 Mei 2009

ADA LAGI RONGGENG !


KAK MIN JANJI DEDAH RAHSIA



Aminah Abdullah, calon Bebas pilihan raya kecil kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti berjanji akan membuat 'kejutan besar' mengenai Parti Keadilan Rakyat (PKR) jika parti itu terus memfitnahnya.

Bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang itu berkata beliau tidak akan teragak-agak berbuat demikian terutama jika Pengerusi Perhubungan PKR Negeri, Datuk Zahrain Mohamed Hashim terus menerus mengecamnya.

"Kak Min akan tengok rentak mereka dulu sebelum mendedahkan peristiwa lama yang menunjukkan sikap sebenar pemimpin PKR walaupun mengaku memperjuangkan keadilan.

kah kah kah… KEJUTAN APA ?... kah kah kah….

kah kah kah… NAK KEJUT APA LAGI… kah kah kah…

kah kah kah… ORANG SEMUA DAH TERKEJUT….kah kah kah…

kah kah kah…. TAK KAN NAK DEDAHKAN SEMUA….PADA ORANG RAMAI... kah kah kah..

kah kah kah…. JANGAN... HANG BUKAN ROSE CHAN....kah kah kah.

kah kah kah...SATU MALAYSIA TAK SELERA NAK MAKAN…kah kah kah

kah kah kah… INI BUKAN MINAH RONGGENG kah kah kah..

kah kah kah … INI MINAH SUDAH KENA BELI OLEH WRONG GENG … kah kah kah…



9 ulasan:

Tarmizi Abd Rahim berkata...

biarlah.....

dia nak popular kejap....

nanti lepas pilihan raya...

jadi bahan kutukan kat kg...

sian anak dia kan...
hehehehe~

AnakSemuaBangsa berkata...

siapa kata BN tak bertanding di penanti..?
bak kata otai..'nak tahu mana satu calon BN tengok siapa yang dapat liputan meluas media arus perdana'
macam-macam minah aderrr..

Tanpa Nama berkata...

I like your Kak Min stories.Teruskan.

Tanpa Nama berkata...

budak kampung aku dulu ambik upah pasang bendera BN skrg dah bralih joint kak Min plak..

Pas2 berebut jawatan nak jadi Ketua pemuda kak Min.hahahahaaaa..
btl2 gila pangkat.

Diaorang cakap kak Min bayar lebih.. Kah...Kah..
Banyak duit Kak Min????
-budak Penanti

Tanpa Nama berkata...

apalah Aminah ini ??
sekarang dah jadi machai UMNO..tak habis2 buat ugutan !!

Pandai juga dia... pasang kamera rahsia dalam rumah dia untuk buat ' Entrapment' !!

Tak tahulah....bilik tidur dia pun ada pasang kamera tak ?? nanti sendiri yang kena 'Entrap'...kalau ini berlaku, baguslah, kaki2 VCD haram sudah dapat cari keuntungan !!


Dakis.

Tanpa Nama berkata...

Kucing kurap ini memang kucing kurap. Bila dia nak kempen? Duk asyik cerita kucing kurap aje. Apa misi/visi/agenda/platform/manifestonya? macam banggang tak tahu apa itu masuk bertanding dalam pilihan raya sela. Asyik cerita ada cerita kucing kurap sampai hari Sabtu ini!
Mediapun bodoh beri publisiti kucing kurap ini. Banggang dibuat den mengikuti cerita kucing kurapnya.

niko berkata...

Kepada kak min......hai tak ambik iktibar ke dulu? Saiful dah umpah laknat pun kalah jugak.......nak bukak rashia apa lagi????? kalau betul pun depa rasuah kak min sekali pun.....soalnya jangan nampak tikus je.....gajah yang dok belakang tikus tak nampak ke?????? ulang sekali lagi gajah....Belakang gajah pulak ada Dinosur pulak.....nampak tak????

abdullah aminah berkata...

apa nak dedah lagi...dedah dada kah..?

kah kah kah....

ni aunty memang ada hobi yg anek...suka rakam-2 kemudian dedah..

kawan ajak minum pun rakam...
boss marah pun rakam....
abang tak cukup kuat pun rakam...
sendiri jerit kuat pun rakam...

bunyi kencing ada rakam...?
bunyi berak ada rakam...?

takut nya.....

rakam suara secara tersembunyi kemudian simply dedah also kesalahan seperti chua X lek punya issue pin hole camera...

why tak ada org dakwa dia hah...?

Tanpa Nama berkata...

Jangan dedah cam auntie Fabia Cerra dah.. KAH KAH KAH..

Fabia Cerra