Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 Mei 2009

SATU LAGI !



AMK: HASHIM DAPAT PEKUAT PKR PERLIS
- mkini

Angkatan Muda Keadilan (AMK) Perlis turut mengalu-alukan hasrat bekas ketua penerangan Umno negeri itu, Hashim Suboh untuk berhijrah menyertai PKR.

Ketua Penerangan AMK Perlis, Nizam Abd Jalil berkata, kemasukan Hashim dinanti-nantikan untuk memperkuat dan memantapkan jentera PKR di negeri itu.

Katanya, ia bagi menghadapi gelombang perubahan rakyat yang lebih besar yang mahukan harapan baru untuk Perlis dalam pilihanraya umum yang dijangka dalam tempoh setahun lagi.

kah kah kah…BETUL KE NI ?...kah kah kah..

kah kah kah… BETUL KE NAK BERJUANG UNTUK RAKYAT?... kah kah kah..

kah kah kah…ATAU KERANA DAH HILANG JAWATAN?... kah kah kah…

kah kah kah… MASA ADA JAWATAN DULU TAK NAMPAK KE KEZALIMAN?..kah kah kah..

kah kah kah… BILA DAK BEEEEEKAAAAS…. SEMUA JELAS…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK ADA LAGI PINK FORM DEPAN MATA?....kah kah kah..

kah kah kah… TAK ADA LAGI KONTREK MASYUUUUKKK…. kah kah kah…

kah kah kah… NI MACAM NAK CARI KERUSI… NAK JADI YB… kah kah kah..

woit… JAGA JAGA SAMPAH DAN SARAP….kah kah kah...

kah kah kah... JANGAN PUNGUT BANYAK SURAT KHABAR LAMA....kah kah kah..

woit.... NANTI MAMAT NI BAWA BUDAYA GEROMBOLAN... kah kah kah..



18 ulasan:

nakula sadewa berkata...

biasalah tuh..memang pkr tmpt geng2 umno yg x dpt projek..bila dh x dpt projek dlm pkr..lari balik dlm umno..lpas tuh masuk pkr balik..lpas tuh umno pulak..(ada beza ka pkr ngan umno?)

Saf Badar berkata...

AMK Perlis, hangpa pikiaq habih-habih duluuuu... Jangan terburu-buruuuuu....Kalau dia nak masuk, bagi dia lesen "P" dulu, bagi tempoh "probation" 1-3 tahun dan jangan dok bagi apa-apa jawatan pun. Kena ada yang pantau dia sepanjang masa. Tak mau lagi ada yang perangai Frog Al-Kataki lagi dalam PR. Once bitten, twice shy.

Kucing Parsi berkata...

pkr dengan umno takder beza, cuma yang nak projek pegi UMNO yang nak berjuang pegi PKr, ada jugak orang gila projek pegi PKR, tapi yang pasti orang nak projek memang g UMNO, tengok kerajaan dah tahu, asyik2 latihan untuk membuat rumah, constuction, Kontrektor, tu je la pengundi BN, tak dapat angkut sampah pun marah. Bengong

bangi berkata...

aku heran naper pimpinan senang2 nak terima dorang

GombakRock berkata...

jangan menang sorak kampung tergadai woi!!! dulu kat perak pon ada mangkok sudah lompat... satgi dia lompat "rujuk"..
hahaha olimpik ada triple-jump...ini reverse-jump... haha..

Sandus berkata...

orang kelantan kata kena mandi air cha (air kumbahan)dulu sebelom masuk pkr , kalau tidak lari baliklah akibat nya.semacam ibrahim katak and co.ini kalau pon mahu pkr di mertabatkan kalau tidak akan jadi bakul sampah saja. tak ada kehibatan . jadi tanah pelarian pendatang haram.

penanggah berkata...

ado beza antara pkr ngan umno.. umno bnyak projek tp pkr ado.. tp ciput... kat umno ramai penyamun kat pkr tak tau la.. mesti adonyer tp tk ramai.. hehehe bilo dah ramai penyamun masuk pkr.. tunggu jer laa maso..

Enche' Eyezoodean berkata...

ingat2 kes adun bota tu...

M.H.A Hamzah berkata...

Umno lepas haram jd umno baru.lepas tsunami politik pakat ramai2 masuk pkr,lama2 pkr jd umno baruA.jaga-jaga...jgn gah dgn kuantiti,hancur dek kualiti yg kurang.tgk perak sudah lah.sapa yg suka melompat???

badang_ni berkata...

teman memang setuju bebeno tuh.....
sekarang ni nak bungkuh nasi lemak pun org tak guna sangat daun pisang lapik ngan surat khabo.....
lebih lebih lagi suat khabo UM buat lap kaki keluor jamban pun rasa macam ntah.... payah nak khabo miker paham-paham sendiri jer ler.........

Tanpa Nama berkata...

Halo PKR..... tolonglah berhati2 dengan bekas geng2 UMNO ni.

Kebanyakkan mereka ni nakkan keuntungan untuk diri sendiri saje... bukan nak bela nasib rakyat !!

Pandai-pandailah PKR menilai mereka ni... jangan sampai ditikam belakang pula seperti yg berlaku di Perak.

Pakatan Rakyat perlu bersiap sedia dengan barisan pemimpin2 yang tulus, bersih dan berkelayakkan untuk menubuhkan kerajaan persekutuan tidak lama lagi !!

Ramai yakin UMNO/BN akan tumbang kaw kaw di PRU13, jadi PKR kena hati2 dengan pilihan ahlinya...jangan sampai bawa musuh/trojan horse masuk ke parti !!


Dakis.

HaHs berkata...

Byk beza!

Parti ni tempat org yg nak berubah dan meninggalkan fahaman gerombolan tp dirosakkan segelintir org yg masuk sbb ada kepentingan. Ini parti utk keadilan semua rakyat, bkn utk agenda perkauman atau nakkan pangkat. Tp banyak org munafik dah mula menyorok dlm parti ini. Lambat laun, mrk yg berkepentingan diri ni akan terlihat wajah sebenar bila rakyat lihat prestasi dan perjuangan mereka membela rakyat. Ada beza org malas dan nak untung dgn org yg bersungguh2 dan percaya pada perjuangan parti.

Tanpa Nama berkata...

kita serupo,manasia lain orang lain
natang lagi laa lain

Gedung Akal berkata...

Abang Isham,
Ikhlas tak dapat diukur, terima sajalah. Nanati bila depa nak kuar tau ler kita angkuk ni memang hayun. Munkeee... Tunggu dulu..jgn bagi projek mcm yang dibuat mat Ezam tu.

p.kuatkuat berkata...

HALO PKR,,,JGN SAPU ATAU KITAR SEMULA SAMPAH DAN NAJIS NAJIS KETINGGALAN UMNO,, NANTI LU TANGGUNG SENDIRI BILA RAKYAT TAK MAHU SOKONG SAMA LU,,,,,

TheCyberSniper berkata...

Kalau nak masuk PKR pegi tarbiyah kat PAS dulu. jangan nak jadi reject shop! tak serik2!

Nunca Caminaras Solo berkata...

Wat xtau jek puak-puak gila UBN nie.. Xyah la parti komponen PR sibuk sgt ngan puak-puak nie..

Depa nak masuk, dipersilakan.. Wat mcm besa.. Makcik duduk sebelah umah tokwan belah kakak ipar aku masuk PKR, xde pun kecoh2 1Malaysia..

gad berkata...

kepada gedebe2 pkr..tolong lah dengar rayuan sukmaku yang budiman ini....jangan terima kutu2 lompat ni..jahanam jadinya...jangan jadi bohjan kutip bohsia..