Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 1 Jun 2009

BERITA KESIAN




MANSOR ANGKAT SUMPAH TIMBALAN KETUA MENTERI PULAU PINANG RABU
-mStar

Timbalan Pengerusi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mansor Othman yang memenangi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri hari ini akan mengangkat sumpah sebagai Timbalan Ketua Menteri I Pulau Pinang Rabu ini.

kah kah kah… SEDIH…. KECEWA…. MENAGIS… kah kah kah….

woit… APALAH PKR NI…. JANJI NAK BAGI MINAH RONGGENG JAWATAN TIMBILAN KETUA MENTERI…. kah kah kah…

woit… BAGI PKM PADA ORANG LAIN….MUNGKIR JANJI…. BURUK SIKU… kah kah kah…

kah kah kah… TOLONGLAH ….HANTAR BORANG GEROMBOLAN PADA MINAH RONGGENG INI... kah kah kah..

kah kah kah... BILA DAH DAPAT BORANG DIA BUKAN DALAM WRONG GENG... TAPI RIGHT GENG...kah kah kah






12 ulasan:

gad berkata...

kesian nakcik ronggeng.....buat la tuntutan mahkamah....

Nunca Caminaras Solo berkata...

Xboleh geng.. Dia dapat nombor 3.. UBN letak syarat jadi TKM baru leh join geng.. Nombor 2 boleh terima lagi.. Tapi kalah ngan proxy Gerakan yang xdapat liputan di TV3/4, xboleh dipertimbangkan..

Ini sudah memalukan UBN dan membuktikan UBN tunduk kepada Gerakan.. PKR xyah cerita la.. Kena tinggal 1Malaysia bai..

Tanpa Nama berkata...

kesian kakmin..air liur keluar kerana nak kan Jawatan TKM Pulau Pinang..bukan jawatan sahaja yang hilang..Duit Pertaruhan dengan spr juga hilang..lum pilihanraya/pengundian kakmin..gagah dengan pendedahan kejurangan PKR..tetapi pendedahan itu tidak berhasil..malah makan diri sendiri..kurrr semanagat kakmin..orang yang takbur ini lah jadinya..kakmin bukan kempen untuk mempergagahkan diri nya membantu rakyat tetapi sebok sebok memburuk buruk kan pehak lain seolah olah kakmin tiada kelemahan. ini lah padahnya.
Tuhan mahakuasa dan mahaadil.
allahuakhbar allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

Ini desas desus yang saya dengar..gerombolan sedang berkonspirasi untuk buat satu lagi karektor asasinasi terhadap Anwar Ibrahim yang akan kata dia musuh Islam dan pengkianat bangsa Melayu.Ini mungkin strategik yang mereka belajar dari Bush semasa Bush menghitamkan Islam dan Muslim sebagai pengganas sebagai helah untuk dia masuk negara Islam untuk minyak.

Saya tak suka AI tetapi cara gini pun saya tak suka.Musuh orang Melayu BUKAN orang Melayu (atau Muslim).Jangan kita terpedaya sesama sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Minah ronggeng, renung semula apa yang you telah buat? Sibut dengan nak bongkar itu dan ini, tapi kalah teruk, tapi orang Penanti tak minat, tapi media Melayau dan Hairan cukup syok dengan cerita bangangmu, tapi you tak ada 'substance', tapi you akan cari publisiti murah lagi, tapi kena pergi Manik Urai. Fahamlah kini siapa nak berkempen kecuali PR orang akan dengar selain itu bawalah Najis, Mat Sembab, Ezam, Zaid, Pondan UTK, pendeknya orang UBN tak laku lagilah pada musim sebelum PR ke-13.Tapi sedihnya orang UBN tak faham-faham!

Tanpa Nama berkata...

Salam bro isham,ulas isu ni
http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Monday/Nasional/20090531233302/Article/

tq, wslm

Tanpa Nama berkata...

Ini berita Menteri cakap tak serupa bikin...
4 subjek teras SPM?

Oleh SAHBULAH DARWI
dan KAMIL MASLIH
pengarang@utusan.com.my

MUAR 31 Mei – Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, keputusan muktamad untuk mengurangkan bilangan subjek teras dalam Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) daripada enam kepada empat subjek akan diumumkan pada waktu terdekat ini.

Menteri Pelajaran itu menegaskan, pengurangan bilangan subjek teras berkenaan akan membolehkan calon-calon SPM mempunyai lebih banyak pilihan untuk subjek elektif dalam peperiksaan tersebut.

Beliau berkata, langkah tersebut diyakini dapat melegakan kebimbangan sesetengah pihak yang berasa khuatir dengan keputusan kerajaan baru-baru ini untuk mengehadkan pengambilan tidak melebihi 10 mata pelajaran dalam SPM.

‘‘Kalau hendak diikutkan yang sedia ada sekarang ini, ada enam subjek teras, jadi mungkin kita akan kurangkan kepada empat sahaja subjek teras.

‘‘Kalau empat subjek teras bermakna ada enam lagi subjek (untuk elektif), jadi dia boleh memilih subjek bahasa Tamil, Mandarin atau agama, masih ada ruang untuk dia buat,” katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang akhbar selepas merasmikan majlis sambutan Maulidur Rasul anjuran UMNO Bahagian Pagoh di Dewan Kompleks Seri Pekembar, Pagoh di sini hari ini.

Enam mata pelajaran teras bagi pelajar yang menduduki SPM pada masa ini ialah Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Pendidikan Islam/Moral, Sejarah, Matematik dan Sains.

Semalam, Muhyiddin berkata, keputusan kerajaan mengehadkan pengambilan tidak lebih 10 mata pelajaran di kalangan calon SPM mulai tahun depan adalah hasil kajian mendalam pelbagai pihak.

Beliau berkata, kajian itu menunjukkan fokus tidak harus terhadap bidang akademik semata-mata sebaliknya penekanan yang sama perlu diberikan perkara lain.

Mengulas lanjut, Muhyiddin berkata, pihaknya sedia maklum keputusan berkenaan menimbulkan rasa bimbang di kalangan sesetengah pihak termasuk dibantah oleh MIC baru-baru ini.

Beliau berkata, walaupun kebimbangan itu wujud namun beliau yakin ia tidak menjejaskan pencapaian calon-calon SPM.

‘‘Saya tak bimbang tentang perkara itu tapi penjelasan muktamad akan dibuat dalam terdekat ini untuk beritahu kedudukan yang terakhir sekali,’’ katanya.
APASAL menteri ni takut budak2 Kelantan dapat sampai 20A ker???
Sekolah Kerajaan PAS yg dapat banyak A, Jadi Kem Pelajaran sudah kecut ker?
Sebab MCKK dan TKC sudah tercorot??
tak boleh score 15A ker???
Baik kasik anak orang asli jer belajar kat Kolej di Kuala tu dan Seremban kalau anak Melayu x boleh score 15A????

merogolmalaysia berkata...

"Jangan banyak ketawa nanti menangis panjang..." (orang tua)

Tanpa Nama berkata...

minah ronggeng hilang deposit!

perundingtaikkucing. berkata...

gerombolan sedang mencari perunding imej dan media untuk memulihkan imej mereka! siapa yang boleh beri idea yang bernas boleh memohon.

fredo berkata...

bro..kak min xdek blog ke..?? sedap jgk nk 'wish' nih..

hkahkahkahkahkahka

Kucing Parsi berkata...

alah... biasa je tu...

before ni yang di canang nak jadi memteri besar pun kalah... awang adek awang hussen... ni kan di canang nak jadi tkm... bekas ketua menteri pun kalah kat pulau pinang...

nasib baik si penyapu masih menang...