Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 1 Jun 2009

KESAH IKANG BERSAMBUNG LAGI



UNDI TIDAK PERCAYA PADA MAT SAID



Politik Terengganu bakal bergolak lagi setelah bertiup khabar angin bahawa kumpulan 18 ADUN BN Terengganu akan mengemukakan undi tidak percaya terhadap Menteri Besar, Ahmad Said dalam sidang DUN Ogos ini jika kemelut politik di negeri masih gagal diselesaikan.

Bagaimanapun, menurut sumber yang rapat dengan mereka, undi tidak percaya itu merupakan jalan terakhir bagi menyelesaikan kemelut politik yang melanda negeri itu sejak lebih setahun lalu.

"Mungkin satu usul tidak percaya terhadap Ahmad akan dibuat dalam sidang dewan yang dijadualkan Ogos ini.

kah kah kah… SATU MALAYSIA DAH BOSAN LAAA…. kah kah kah..

kah kah kah… NAK TENDANG KELUAR… TENDANG SAJELAAA…kah kah kah..

woit…. CAKAP PANJANG PANJANG TAK GUNA…kah kah kah…

kah kah kah… KALAU BANYAK CAKAP … BIASANYA … SATU HABUK TARAK …kah kah kah…



5 ulasan:

Tok Uban berkata...

Ala...apa susah sangatnya mat said oiiii....mu bubarkan DUN...pas tu...mu ambik aje orang mu jadi calun....amacam???...ada berani?...

Tanpa Nama berkata...

Ya eden pun dah bosan. Kekadang depa ini suka/seronok/enjoy/asyik meleret-leret sehingga terlupa tak ada telur untuk membuat sesuatu perubahan, walhasil kerja tak buat asyik berdengung nak gulingkan si anu tapi ta ada telur. Telur sudah masuk ke dalam lubang lain.

Nunca Caminaras Solo berkata...

Xtahan aku cite Ganu ngan Perlih nie.. Heboh 1Malaysia, apa pun tarak..

Abis modal dah ke BN? Kena cari publisiti murahan.. Ni publisiti kalah Malaysia Grand Sale..

tak faham berkata...

isteri rosmah nak rampas kuasa la....
kan ni munkee org sultan/agong sekarang....?
bik mama tak shiok...mau org sendiri...masa pi t'gannu makan angin baru ada org "angkat"...

cara rampas kuasa di perak akan berulang..cuma kali ni ialah anjing gigit anjing sama kampung...

lepas tu mungkin perlis punya turn...

ni bukan derhaka kah..? suka-2 mencabar "org kesayangan" sultan...

kalu bukan derhaka, habis..? cinta cinta kah...?

memang double standard....

Tanpa Nama berkata...

ni lg sekoq...
aku igt zaman dulu2.. zaman khalifah... org d lantik jd pemimpin berketaq2 lutut... dok pikiq tanggungjawab & amanah...
lah ni berebut2 nk jdi pemimpin... sampai ada yg x nk turun2...
amal n ibadah dh cukup x ni??