Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 23 Jun 2009

FLIP FLOP SELIPAR JEPUN





NAJIB : BN TAK PERLU KERAJAAN PERPADUAN
- mkini

Jun 22, 09 6:31pm: Kerajaan BN masih berupaya mentadbir negara dan tidak memerlukan sebuah kerajaan perpaduan, kata Najib Razak hari in.

Ketika diminta mengulas keputusan PAS, DAP dan PKR hari ini untuk menolak cadangan penubuhan kerajaan perpaduan itu, perdana menteri berkata, kerajaan BN adalah kukuh dan mampu melaksanakan program pembangunannya.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… BIAR BETUL … BIAR CAKAP BENAR…kah kah kah…

kah kah kah… BETUL KE APA YANG MAT MONGOL NI CAKAP…kah kah kah..

woit… MARI KITA TENGOK LEBONG MAT MONGOL NI… kah kah kah… kah...

kah kah kah... MARI KITA BACA SEKALI LAGI... kah kah kah..


CAKAP MAMI YANG GEGEDAB

Semalam, Shahrizat dilaporkan berkata akan menghantar jemputan kepada Dewan Muslimat PAS untuk mengadakan perbincangan dalam isu-isu yang menyentuh penyatuan kaum Melayu-Islam di negara ini.

Katanya, langkah itu dibuat sebagai menyokong keikhlasan Perdana Menteri, Najib Razak untuk berunding tanpa syarat dengan kepimpinan PAS berhubung kerajaan perpaduan.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… DULU MONTOK … SEKARANG GEDEBAB… kah kah kah..

woit... APA JADI DENGAN KAD JEMPUTAN ITU ?..BO LAYAN KE?.... kah kah kah


CAKAP MAT SEMBAB


MUHYIDDIN : SEGERAKAN PERBINCANGAN UMNO-PAS
– mkini

Jun 19, 09 12:13pm: Umno mahukan perbincangan dengan PAS mengenai kerajaan perpaduan disegerakan dan meminta pemimpin parti itu melupakan persengketaan lama bagi kepentingan perpaduan umat Islam di negara ini.

Muhyiddin Mohd Yassin yang juga timbalan presiden Umno berkata beliau berharap perbincangan itu berjaya diadakan kerana jika perkara itu dibiarkan berlarutan akan timbul perpecahan dalam kalangan umat Islam.

KAH KAH KAH....
.

woit… INI WAK SEMBAB PUNYA CAKAP…kah kah kah

kah kah kah…BOLEH PAKAI KE CAKAP WAK SEMBAB NI…kah kah kah....

kah kah kah... IKUT CAKAP WAK BOLEH MASUK SYURGA... kah kah kah


CAKAP MENANTU TERSAYANG


MUZAKARAH BUKAN UMPAN BENTUK KERAJAAN PERPADUAN
- mkini'

Jun 8, 09 10:09pm : Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin berkata, muzakarah Umno dan PAS bukan umpan untuk membentuk kerajaan perpaduan antara kedua-dua parti terbesar orang Melayu itu.

Sebaliknya, kata ahli parlimen Rembau itu, perbincangan ini adalah demi kebaikan, membasmi kemiskinan dan pembangunan politik negara.

"Muzakarah ini menghasilkan persefahaman tidak rasmi, tidak sampai membentuk kerajaan perpaduan.

KAH KAH KAH…

kah kah kah... KESIAN LAH SIKIT.
.. kah kah kah

kah kah kah… SAMPAI CAKAP ARAB BEROK NI… kah kah kah..

Kah kah kah… DESPERATE SEKALI… kah kah kah…

Kah kah kah… SANGGUP NAK BERZAKAR… kah kah kah..


CAKAP MANGKOK TUMPANG SEMANGKOK


ABIM: KERAJAAN PERPADUAN PAS-UMNO TIDAK MUSTAHIL
- mkini

Jun 21, 09 11:54am :Presiden Angkatan Belia Islam Malaysia (Abim), Yusri Mohamad berkata, penubuhan kerajaan perpaduan PAS-Umno bukanlah sesuatu yang mustahil.

"Saya rasa ia tidak mustahil. Ia boleh dilaksanakan tetapi bukan mudah, namun boleh dilakukan," katanya dalam wawancara dengan akhbar Mingguan Malaysia hari ini.

Untuk itu, katanya, perlu ada kesediaan, keberanian dan wujud proses komuniksi yang lebih terbuka.

KAH KAH KAH…


kah kah kah… ANGKATAN MANGKOK TUMPANG SE MANGGKOK..kah kah kah..

kah kah kah... BUNYI MACAM NAK CARI KONTREK JE..kah kah kah..

DAN INI KATA KATA ISTERI ROSMAH SENDIRI -

KERAJAAN PERPADUAN : PM PERCAYA PAS IKHLAS


Jun 16, 09 12:15pm : Najib Razak berkata beliau melihat PAS ikhlas dalam cadangan mewujudkan kerajaan perpaduan seperti yang disuarakan oleh presiden parti itu i Abdul Hadi Awang.

Perdana menteri berkata beliau tidak menolak sebarang kerjasama yang boleh memberi kebaikan untuk negara.

"Umno sentiasa bersikap terbuka dan bersedia untuk mendengar dan menimbang apa-apa cadangan yang dikemukakan oleh PAS," katanya.


KAH KAH KAH... KAH KAH KAH... KAH KAH KAH...

woit... NAK TIPU KE?... SURUH JOGGING BARU TAHU... kah kah kah..



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Siapa percaya AMNO sekarang. Perak dirampas ta cakap minta maaf. sekarang PAS kononnya tidak Ikhlas!! Siapa tidak Ikhlas. Bukan ke AMNO tidak ikhlas RAMPAS PERAK siang siang!! Ini lah parti PENIPU!!
nAJIB SUDAH KATAKAN been TA perlu kan kERAJAAn pERPADUAn. Kenapa lain lain pEMIMPIn AMNO masih mahu kan kerajaan perpaduan? maksharizat lah; wok sembab lah; khairy lah ; Abim lah semua mahukan kerajaan perpaduan. Saya ingat waktu PRU12 BEEN tengking sana tengking sini yang PAS ini parti tidak guna; tidak memperjuangkan rakyat dll..kenapa sekarang AMNO mahukan PAS dan mendesak PAS BERMUZAKARAH (macam AMNO z*karkan PAS)..kur semangat.
AMNO jalan lah sendiri..rakyat tak nak dengan BEEN AMNO.
Tuhan Mahakuasa dan Mahaadil.
Allahuakhbar Allahuakhbar!

Tanpa Nama berkata...

tu la ko amno...sapa suruh ko stim awai sangat?pas baru gesel-gesel je...nampak sangat ko gersang dan kemaruk...tapi,ko tetap ko jugak la...angkuh dan sombong seperti dulu,kini dan selamanya...maybe ko cuba nak cover 'kemaluan' ko sebab pas dah taknak gesel-gesel...apatah lagi ringan-ringan...

Tanpa Nama berkata...

Kalu dah tak jalan AMNO 'switch' pada taktik " ah BN?AMNO masih teguh", tak ada perpaduan Melayupun tak apa. Apakah AMNO boleh bergantung tali hayatnya pada AMNO Sabah atau Sarawak untuk jangka masa yang lama sehingga PU Ke-13 nanti?
AMNO kena sedar mereka dah tidak memilik pemimpin yang nampak berwibawa dan bertrampilan, yang ada sekarang banyak takde wawasan dan kelam -kabut atau diketuai oleh Najis yang tidak memberi apa-apa inspirasi selama ini dan Mat Sembat yang tak tahu yang dia bercakap.
Tunggu AMNO akan disembelih nanti di Peraka atau di seluruh negara. Anak muda tak minat dengan AMNO lagi kecuali Saiful.

Lee Copper berkata...

Pi mampuihlah Umno. Umno lingkup pun tak pa. Orang melayu dok macam tu jugak. Melayu bukan boleh jadi orang putih.

Tapi..... mamak pedukang, arab bangang dan benggali pakistan yang timbul di sabah boleh jadi melayu.

Tanpa Nama berkata...

nih yg aku nak tergolek nih - sah apa yg mat sabu kate...ameno umpama org jatuh tangga,kena hempap dek anak tangga, muke tercium taik kain pulak terburai...

wakakakakaka....

marilah pengikut2 ameno yg masih waras dan tidak gile..tinggalkan ameno wooo...

Tanpa Nama berkata...

kesian ! impian dah berkubur, hadi dah jadikan umno gila bayang belum apa2 dah berkukuk seluruh kampong,hadi/nasha berjaya membugilkan umno ,bravo hadi/nasha lain kali korek2 idea baru.telangjangi pemikiran umno biar 1malaysia menonton-nya,,,