Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 23 Jun 2009

AWAS DAN WASPADA !





KHAIRY KETUAI PROGRAM - PEMUDA MASUK KAMPUNG – DI MANIK URAI
- melayau

Ketua Pergerakan Pemuda Umno Khairy Jamaluddin akan mengetuai jentera Pemuda Umno bagi program Pemuda Masuk Kampung di Manik Urai selama tiga hari bermula Khamis ini.


KAH KAH KAH…


kah kah kah…. AWAS ! ORANG ORANG KAMPUNG ! ….kah kah kah…

kah kah kah…. JAGA JAGA AYAM DARA… kah kah kah..

kah kah kah….. JAGA JAGA BUAH PISANG…. kah kah kah..

kah kah kah.. JAGA JAGA KAMBING DI KANDANG...kah kah kah..

kah kah kah.. JAGA JAGA LEMBU DI SAWAH.....kah kah kah

kah kah kah… PENYAMUN TARBUS SUDAH MARI…. kah kah kah..



14 ulasan:

fredo berkata...

hee...

harap2 xde la ayam dara dilapah beramai dek geng2 nih.. pantau betul2...!!!

Mat Luku berkata...

hahahahahahaha...........


JAGA JAGA buat mak2 janda juga...mamat sekor ni sumer dia bedal tau....

C++ berkata...

errr... dier ader telor ker nak masuk kampung nih? ..... hehehe

Edyes berkata...

Menteri BN Banyak Turun Padang ?

Tanpa Nama berkata...

bagi dia masuk tapi jangan bagi die keluar.buatkan kandang untuk dia,bg mkn kenyang2.wat korban raya aji nih...opsss...mantai nak pose nanti ok gakkan...

kpd orh ameno awas!!!kedatangan khairy akan merendahkan lagi jumlah undi BN manek urai

wakakakaka...

Tanpa Nama berkata...

KJ ni penyangak canggih tau. Dia cerdik tapi untuk mendukung 'Ketuanan Melayu'. Kalu dia tak ada 'Ketuanan Melayu' dia hebat boleh membawa perubahan sosial, sayang belajar pandai di England, balik jadi alat Najis memperjuangkan Ketuanan Melayu. Dia hebat cakap tapi terpaksa melalut kepada ideologi 'Ketuanan Melayu'

Lee Copper berkata...

KP Umno ni tak dak kerja, Naibnya jadi timb menteri dan lawan dia anak mamak madey pun sama.

Suruh dia motong getah tiap2 hari sampai hari buang undi, macam org kg pemotoh getah. Bagi dia 500 pokok utk motong. Tapi jaga dia motong kulit dgn kayu dia cakaq.

Orang Tanjung berkata...

Bagi dia masuk tapi jgn bagi dia kluaq. Setuju ngan Tanpa Nama 16:10.

Biaq dia masuk, lagi cepat umno mereput.

Tanpa Nama berkata...

hum!!
ghimau kesedar pun tak berahi nak tgk mamat lebong ni...

Tanpa Nama berkata...

Jaga jaga anak dara..anak kambing..ibu janda..budak pincang..kerbau tua..lembu madu..ayam percik..itek betina..ayam jantan..semua lah. KJ datang buat ape? Hanya musim PR Umum dan Kecil baru datang rampas hak rakyat..jaga jaga anak dara..kambing tua nanti habis dikebas oleh Pemuda AMNO!!!
KJ datang dengan konvoi NINJA TURTLE HITAM..menunjukkan KJ ada duit banyak untuk tawan anak dasra desa!!!
JAHANAM! PENGURAT! SHOW OFF! BONGKAK! TEMBERANG! PENIPU! PENGHIANAT BANGSA DAN KAUM!
Tuhan Mahakuasa dan Mahaadil
Allahukhbar! Allauhakhbar!

Tanpa Nama berkata...

...kah...kah....kah....samo ajo kalau ekau masuk kampung macam hantu masuk kampung......kah...kah...kah

Tanpa Nama berkata...

tak payah dtg laa KJ.. buat menyemak je..

edolah berkata...

jaga-jaga Khinzir Jantan dah menyondol...nanti habis tanaman sekampung!

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

ni bahaya ni

kalau masuk kampung takder yang buang anak 9 bulan lagi ke

malas le nak sibok pasal cerita melayu umno ni, buang anak macam buang sampah dalam sungai
sekejap kempen tu je kesedarannya