Selasa, 9 Jun 2009

INI BERITA TERBAIK





BEBERAPA NAMA BAKAL CALON BN TIDAK DISENANGI AHLI UMNO
– mkini

Beberapa nama pemimpin Umno bahagian Kuala Krai yang disebut-sebut bakal dipilih sebagai calon BN dalam pilihanraya kecil DUN Manek Urai bulan depan, tidak disenangi ahli dan penyokong Umno, dakwa bekas ADUN BN, Zulkepli Omar.

Beliau mendakwa, mereka termasuklah ketua bahagian, Datuk Ramzi Abdul Rahman; naib ketua bahagian, Che Jalal Muda dan ketua Wanita, Rohani Abdul Majid.

Zulkepli adalah calon BN dalam pilihanraya umum 2004 dan 2008. Beliau memenangi kerusi tersebut pada 2004 dengan majoriti 53 undi sahaja.

Bagaimanapun, dalam pilihanraya umum 2008 beliau gagal mempertahankan kerusi tersebut yang dimenangi oleh calon PAS, Ismail Yaacob dengan majoriti 1,352 undi.

Zulkifli mendakwa, ketiga-tiga mereka tidak digemari oleh ahli dan pengundi Manek Urai sendiri.

"Datuk Ramzi, walaupun menang tanpa bertanding jawatan ketua Umno bahagian dalam pemilihan lalu, tetapi banyak cawangan Umno tidak senang dengannya," kata Zulkifli.

Sebaliknya, beliau mendakwa, Ramzi yang menyebabkan cawangan-cawangan Umno tidak dapat mencalonkan pemimpin lain untuk mencabarnya.

KAH KAH KAH..

kah kah kah… INI BERITA SATU MALAYSIA NAK DENGAR…kah kah kah..

kah kah kah… BERITA BAIK …GEROMBOLAN SEDANG BERGADUH SAMA SENDIRI….kah kah kah..

kah kah kah…BILA GEROMBOLAN BERGADUH… SATU MALAYSIA TEPUK TANGAN…. kah kah kah…



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam Untuk Semua

INI BERITA GEMPAR BRO
UMNONGOK MANIK URAI BUKAN TAK SUKA DENGAN CALON LUAR BRO
TAPI
BEKAS CALON 2008 DARI UMNONGOK YANG TAK GEMARKAN CALON LUAR
SEBAB
BEKAS CALON NI KALAU CALON LUAR MASUK DIA TIDAK JADI CALON SO TAK MASUKKKKKKKKKKKKKKK

KAHKAHKAHKAHKAHKAH

UMNONGOK NAK BODOHKAN MELAYUNGOKNGOK BRO

Tanpa Nama berkata...

Sekarang bukan soal suka atau tidak, soalnya fulus, yang tulus itu fulus klau tiada fulus, tak lulus! Puok gerembolan mahukan fulus, fulus, fulus.....no less...hau hau hau hau..bik mama punya mangga brape kilo hah satu?

lemah lutut berkata...

hahahahahahaha......


lagi macam sial perangai gerombolan lagi bagus dan menarik buat pakatan.....segala macam jenis adu domba yang sedang berlaku mesti diteruskan dan di perhebatkan lagi...cewah!! bila dah teruk gaduh,luku meluku,tikam menikam,ketis mengetis maka dengan mudahlah pakatan menang besar dan gerombolan hanya dapat jilat bulu....

pukimak punya gerombolan....

Tanpa Nama berkata...

Datok Ramzi tu orang Pak Lah, memang la orang Najib tak suko... NGOK BETOI LA... KAKAKAKAKKAKA

http://nmjnh.wordpress.com/2009/06/09/berita-gempar-anwar-bekas-perdana-menteri-malaysia/

2kang berkata...

standard....lah depa ni...bukan nak berjuang demi parti tapi..........nak makan duit parti..dengan kata lain....nak makan pitih jah wei....

Tanpa Nama berkata...

manik urai tu bukan hulu kelantan ke? kalau hulu tu arti nya dekat kawasan banjaran titiwangsa. bukit bukau lah . jadi saya ada calun yg sesuai untok umno , iaitu datuk seri utama rais yatim , dia kan pandai berpuisi,bersharah. tak habis2 tetang chen peng.bagi lah dia peluang berpuisi,bersharah,dgn beruk2 gajah, harimau pon masih banyak di sana.silap2 dia hilang di sana . dan kita pon tak perlu lagi tutup tv....