Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 Julai 2009

BERITA TERKINI DARI SHAH ALAM




LILIN BANYAK TERPASANG


Lebih 500 warga telah datang untuk membakar lilin
dan membawa bunga.

Semuanya datang untuk roh arwah Teoh Beng Hock yang mati jatuh
dari bangunan SPRM pagi tadi.

Majoriti warga yang datang menyampaikan tahziah telah
memakai baju hitam tanda setiakawn.

Suasana disekeliling kelihatan sugul dan sedih.

Ini ditambah pula dengan berita bahawa si arwah
akan merakamkan perkahwinan Jumaat esok.




9 ulasan:

lobo berkata...

takziah buat keluarga mendiang. lepas ni jom bakar opis sprm!!! yeah! kill kill kill die die die

Tanpa Nama berkata...

Apalah bangsat sangat MACC ni..Malaysia dah x selamat utk PR. Tolong la rakyat Malaysia. Pls do something. Jatuhkan BN. Go to hell BN!!!!!!!

-Joe-

<< s| tED| >> berkata...

arwah?

Tanpa Nama berkata...

Pembetulan la Tuan, yg sebenarnya mendiang Ean Yong Hian Wah bukan Teoh Beng Hock......kalau tak silap la Tuan.

nami o fish berkata...

salut komrad teoh.
RIP.

Tanpa Nama berkata...

Adakah patut buat cite orang nak tumpang tdo kat opis lepas kena siasat atau di soalsiasat? Apa yang di soal dan di siasat hingga lemah longlai tidak berdaya, tak balik rumah tapi jatuh bangunan? si nazri bongok plak kata jangan main tutuh tuduh tapi dia plak kata macam mana kita nak tahu dia nak terjun? Macam mana Nazri Bongok tahu dia terjun?
Lain macam aje bunyi cite ni macam cite bangkai gajah nak di tutup dengan nyiru!
Boleh pakai ke cite orang esok nak kawin, arini bunuh diri?
Kalo berdasarkan pada laporan Polis kaki Norza yang mendakwa dia di seksa oleh penyangak2 SPeRM, mungkinkah mendiang di seksa hingga mahu terjun atau di jatuhkan? Apa cite kesudahan laporan polis tersebut?
Walauapapun satu kejadian aneh belum pernah terjadi sudah terjadi!
Soalan altantuya pun belum habis ini kesah pelik di SPeRM plak....Jangan 1 Malaysia kena lebong, dah le!

Johan berkata...

nnti msti kluar "laporan siasatan" mendiang trjatuh tnpa sengaja or lompat sdiri..

RIP Teoh Beng Hock..smoga kebenaran akn prevail

Sperminator berkata...

biar lah polis CSI n forensik buat siasatan.

aku saspek itu Along belaan Ron & Kok punya kerja la ini.

3viL X eIjI berkata...

salam

sape yg bunuh membunuh ni weiii..baik ngaku.laknat hidup nnt weii...