Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 Julai 2009

JANGAN BIARKAN ORANG KAMPONG TERUS DI TIPU




INI DIA AGENDA SEBENAR PERPADUAN UMMAH
– the straits times

TAN SRI SONDAKH: Billionaire.

OMAR MUSTAPHA ONG:
Kawan baik Sondakh. Syarikat Ong bernama Ethos & Co. Jangan silap baca dengan nama Omar. Dia ini hendak dijadikan kepala Petronas oleh Najib. Dua kali kena tolak oleh Petronas.

DATUK SIEW KA WEI:
Rakan golf Najib. Antara harta karunnya : Nylex dan Ancom.

TAN SRI KAY HOCK :
Towkay pemilik tanah 607 hektar pulau Guiana. Ada sangkut paut dengan peniaga Amerika Allen Stanford yang baru kena tangkap kerana kes menipu di Amerika.

JOE LOW: Mamat Mamat di Ganu patut tahu. Joe Low inilah yang menjalankan berbilion-bilion ringgit dana Terangganu Investment Authority hasil duit minyak Terangganu

NOTA: Siapa yang gila dengan perpaduan ummah wajib buka mata dengan fakta ini. Beritahu orang kampong. Jangan tipu orang kampong dengan benda yang karut lagi marut – berpadu-padu.

Berpadu untuk apa ? Untuk ditipu kroni Najib ?

Orang Terengganu fikir – para Yb Yb mereka yang menjalankan dasar. Bukan. Ada towkay kapitalis besar. Yb Yb ini tugasnya untuk mengkabur dan mengkelirukan mata orang kampong. Mata Pak Cik dan Mak Cik ingat MB yang paling berkuasa. Ini pun tak betul. Hakikatnya ada pemodal towkay gergasi yang merancang dan menjalankan dasar untuk kepentingan ekonomi mereka.

Cakap-cakap tentang ketuanan melayu, perpaduan ummah, satu malaysia – semua ini hampeh. Ini hanyalah tabir – macam kain merah yang dikibar –kibar oleh matador di gelangang lawan lembu di Sepanyol. Tujuannya ialah untuk menipu orang kampong agar menyokong gerombolan.

Orang kampong - akan meloncat mengambur macam kera - apabila mendengar perpaduan ummah. Ini rancangan towkay besar.

Towkay towkay kroni ini akan berkenduri sakan membuat harta kekayaan.Orang kampong makan perpaduan ummah berlaukan ketuanan melayu.

Kontektor Kelas F ini sebenarnya macai bodoh – mereka hanya dapat taik-taik gigi dan taik hidung – berbanding dengan berbilion ringgit yang disongklap oleh towkay kroni ini. Peranan Kontrektor kelas F ialah untuk menipu orang kampong dengan menggunakan nama Melayu.

Sedarlah. Berhentilah. Jangan bodohkan Melayu. Kalau kita ada sedikit ilmu pengetahuan gunakan ilmu pengetahun itu untuk menyedarkan orang kampong. Mereka telah 50 tahun di tipu dan dibodohkan. Jangan bodohkan orang kampong dengan ganja-ganja perpaduan ummah yang karut marut. Tak caya lihat nama-nama kroni baru Najib. Tak nampak pun ketuanan melayu. Tak nampak pun perpaduan ummah kah kah kah.



16 ulasan:

mamai berkata...

segalanya ada kepenting para pelabur dah labur banyak duit masa PRU12 sekarang nak tuntut balik dari BN....malang BN pulak kalah banyak negeri...

so cara apa nak jaga para pelabur nie supaya terus sponsor pilihanraya kecil dan besar akan datang

penanggah berkata...

champehh btull diorang yang sapu.. kito dapek tengok dan dongar jer laa.. itupun orang kito baru dongar khabar angin nak dapat jambatan pun dah melompek sampai pucuk kelapo..

Naruto sensei berkata...

Salam

Bang Isham Naruto mohon copy paste artikel ni..

Thank's Nice Artikel bro

Naruto says Thank You..

Naruto sensei berkata...

Salam

Bang Isham Naruto mohon copy paste artikel ni..

Thank's Nice Artikel bro

Naruto says Thank You..

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah...
gerombolan yg diketuai najib asik kantoi je dgn TT!

tajudin berkata...

Bro. TT, terimakasih atas nasihat/maklumat ini

Izmal Ganu berkata...

Bro Hisham,

Expose sikit pasal JOE LOW & geng's nie..Kami org Ganu nak kenal gak gan mamat nie...main belasah je duit royalti!!!

sang kegelapan berkata...

umno dh menusa dan bangsatkan malaysia..kita tukar ini kerajaan?tp dijamin kerajaan baru tidak membangsatkan kita?

Shemmi berkata...

aku pening tgk 'drama-drama' ni seme..

boleh tak aku pejamkan mata pekakkan telinga aje?
(keji)

Sivakumar berkata...

Inilah dia sifat sebenar gerombolan.

Ianya semua bersangkut paut dengan WANG dan KUASA.

Orang politik menggaru belakang orang kaya, dan orang kaya garu belakang orang politik demi mengaut kekayaan rakyat.

RAKYAT SEKALIAN: MUSUH KAMU BUKAN SAUDARA KAMU YANG BERLAINAN BANGSA. MUSUH KAMU IALAH MEREKA YANG INGIN MEMBOLOT HARTA NEGARA. JANGAN TERPEDAYA.

fredo berkata...

serius bunyinye...

Dunia Firdaus berkata...

Aku ingat dorang kena ambik Saleem dari iklim suruh nyanyi Tengganu Kita baro dorang sedor. Takkan nak tengok penyu telor je. Kita punya telor orang pegang.

Tanpa Nama berkata...

Baguslah TT,

Kalau boleh ajaklah lebih ramai rakan-rakan PR pergi masuk kampong-kampong utk jelaskan kat mereka yang telah lama di sogok dengan perbagai agenda karut dari gomen BN nii...tak habis-habis depa ambil kesempatan atas kedaifan orang-orang kampong yg kebanyakkannya tak baca akbar (sbb tak mampu) atau hanya baca akhbar milik kroni BN...

Orang kampong telah digula-gulakan oleh geng gerombolan nii begitu lama...yg sedihnya majoritinya orang melayu yg memang tak faham ttg hak mereka yang sebenar..

Kucing Parsi berkata...

ooo

ada ke orang melayu suma tu

ha ha ha

gila kerja bodoh nak berpadu dengan sial majal begini

hadi awang nak berpadu resign dari parlimen machang, masuk umno

ha ha ha

kage bunshin no jutsu berkata...

kesimpulannya,UMNO terdiri drpd Melayu2 celaka haram jadah...sampai mati aku jijik dgn UMNO ni...parti tangki septik!

Tanpa Nama berkata...

terima kasih saudara TT dengan pendedahan ini, byk telah membuka mata aku. bongkarkan perbuatan2 sub-anglo-amerika ni.. tp diharap berhati2 kerana mereka punya wang, mampu buat apa saja di dunia ni, tp diakhirat tunggu la.